آماده سازی غذا برای شما (زیرا مادران باید بیش از حد غذا بخورند!)

آماده سازی غذا برای شما (زیرا مادران باید بیش از حد غذا بخورند!)


مراقب همه باشید – اما خودتان؟ در اینجا چند ایده برای تهیه غذا برای مادران آمده است تا بتوانید خودتان را نیز به خوبی تغذیه کنید!

این پست با مشارکت پروژه خانواده سالم نوشته شده است.

شما دیشب جعبه های ناهار را بسته اید ، صبح برای بچه های خود پنکیک درست کرده اید و میان وعده های سالم بعد از مدرسه تهیه کرده اید.

در همین حین ، شما یک پنکیک سرد و باقی مانده برای صبحانه زمزمه کردید ، برای ناهار یک میز انرژی خوردید ، و یک مشت کراکر ماهی قرمز را در شام پختید.

هنگامی که این زنگ ها به صدا در می آیند ، شما در دام مشترکی افتاده اید: آنقدر بر تغذیه خانواده خود تمرکز کنید که فراموش کنید غذای مناسب خود را بخورید. و بله ، من هم آنجا بودم.

شما لیاقت بهتری دارید

همه ما مراقب فرزندانمان هستیم. اما ما همچنین باید مراقب خود باشیم – و نحوه غذا خوردن بخش مهمی از آن است. وقتی ما به خوبی تغذیه می شویم – با غذاهایی که به ما انرژی می دهند ، ما را ارضا می کند و (این نیز مهم است!) ما را خوشحال می کند – ما برای کنترل همه چیز و بقیه مجهزتر هستیم.

بنابراین اجازه دهید توافق کنیم تغذیه خودمان به اندازه تغذیه فرزندانمان اهمیت دارد.

چگونه تهیه غذا می تواند کمک کند

وقتی چند وعده غذایی هفتگی برای خود تهیه می کنید ، برآوردن نیازهای غذایی خود آسان تر است. دوست دارم اسمش را بگذارم اجازه دهید غذای مناسب تهیه کنیدبه در اینجا نحوه شروع کار آمده است:

  1. تشخیص سخت ترین نقاط در روز ، غذا یا لحظاتی که به درستی غذا می خورید بسیار ساده است. شاید صبحانه را حذف کنید زیرا وقت دارید یا به جای اینکه ناهار خودتان تهیه کنید ، روسری را از پوسته پیتزای دور ریخته شده فرزندتان بردارید. نقاط دشوار برای همه متفاوت و برای هر مرحله از والدین متفاوت خواهد بود.
  2. در ابتدای هفته وقت بگذارید (یا اگر می توانید لحظه ای را بدزدید) و چیزی را برای مقابله با این نقاط دشوار آماده کنید. در اینجا چند ایده وجود دارد:

آماده سازی غذا برای مادران: 7 ایده

1. ظرف ناهاربه طیف وسیعی از ناهارهای آماده فقط مختص Pinterest نیست. آنها بسیار قابل انجام هستند – و شخص آینده شما برای یک ناهار گرم از آنها بسیار سپاسگزار خواهد بود.

می توانید دستور پختی را که دوست دارید بپزید و چند ظرف را پر کنید (هر چند من ظرف خود را در Costco دارم این ظروف آماده سازی غذا شیشه ای شبیه به هم)

اگر ایده غذای زیر را دوست دارید ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. یک بازی برنج ، کینوا یا فرارو بپزید
  2. یک تابه را با هر سبزی که می خواهید سرخ کنید
  3. حاوی یک ماده غنی از پروتئین (مانند سینه مرغ یا میگو کبابی ، یک قطعه توفو خرد شده ، یا بیسکویت کنسرو شده یا سایر لوبیا)
  4. سسی را که دوست دارید بخرید یا درست کنید

دستور العمل هایی برای شروع:

سالاد: سالاد همیشه از نظر تئوری خوب به نظر می رسد. سپس به آن فکر می کنید همه اینها را بشویید و خرد کنید و آماده کنید و قبل از اینکه بدانید ، برش های سالامی را از کشوی غذا بردارید و آن را ناهار بنامید.

بنابراین برای تهیه چند سالاد پخته وقت بگذارید (وسایل سنگین تر را روی زمین بگذارید ، سبزیجات را روی آن بگذارید ، لباس ها را جدا نگه دارید) که می توانید آنها را داخل یک کاسه بریزید و لباس بپوشید. در اینجا یک فرمول بی فایده برای شما وجود دارد: چگونه یک سالاد سالم بسازم

یا برخی از کیت های سالاد را انتخاب کنید که بسیار زیبا به نظر می رسند (این میوه شیرین مورد علاقه من است) و آنها را با یک منبع پروتئینی راضی کننده ، مانند کنسرو ماهی تن ، تخم مرغ آب پز ، کنسرو لوبیا یا عدس ، یا یک همبرگر سبزی خرد شده همراه کنید. به

3. لقمه ها و میله های میان وعده: گاهی اوقات شما به یک میان وعده نیاز دارید که گرسنگی شما را به سرعت و به راحتی برطرف کند ، زمانی که مثلاً از کودک مراقبت می کنید یا بچه ها را به ورزش می برید. شما می توانید یک میله بردارید ، اما همچنین می توانید با تهیه تنقلات ، میله ها و توپ های خود در هزینه خود صرفه جویی کنید. وقتی دسته ای در یخچال دارم همیشه احساس آرامش می کنم.

توپ میان وعده بدون آجیل

دستور العمل هایی برای شروع:

4- سبزیجات آماده کنید: آیا وقتی سبزیجات شسته ، خرد شده و در مقابل شما قرار می گیرند ، بیشتر می خورید؟ انجام میدهم! با خرید سبزیجاتی که قبلاً شسته شده اید ، مانند چوب کرفس ، هویج و شلغم ، می توانید زمان بیشتری را صرفه جویی کنید. آنها را در ظروفی که می توانید ببرید ، کیسه ای بیندازید یا روی میز کار بگذارید تا در حین کار غذا بخورید.

5. بسته اسموتی. اسموتی های صبحگاهی را با تهیه بسته ها ساده کنید. سپس می توانید محتویات را در مخلوط کن بریزید ، یک فنجان آب یا شیر (شیر یا غیرشیری) به آن اضافه کنید و به سرعت به یک کاسه تبدیل کنید. در اینجا نحوه تهیه این بسته های اسموتی سبز در کیسه های قابل استفاده مجدد آورده شده است.

مواد تشکیل دهنده اسموتی در یک کیسه قابل استفاده مجدد

6. مواد لازم را تهیه کنیدبه گاهی اوقات فقط آماده کردن یک ماده اصلی باعث می شود همه چیز امکان پذیرتر شود. در اینجا برخی از موارد قابل توجه است:

7. براکت هایی که دوست داریدبه شما زمان زیادی را صرف خرید غذای مورد علاقه خانواده خود می کنید. آیا خود را فراموش می کنید؟ چه نام تجاری هوموس مورد علاقه شما باشد ، چه سبزیجات (و فقط شما) بخورید ، یا یک میان وعده خوش طعم که نمی خواهید آن را به اشتراک بگذارید (من یک نوجوان گرسنه دارم ، بنابراین از میان وعده های مخفی کامل پشتیبانی می کنم) ، شما لیاقت خوردن غذایی را دارید که دوست دارید.

درباره همکار من: پروژه خانواده سالم

من در حال حاضر به عنوان متخصص تغذیه رسمی خدمت می کنم پروژه خانواده سالم، یک سازمان بازاریابی علت ایجاد نسل سالم تر. از زمان تأسیس آنها در سال 2002 توسط مزرعه شومان ، آنها بیش از 7 میلیون دلار برای کمک به کودکان و خانواده ها جمع آوری کرده اند. آنها با آنها همکاری نزدیک دارند آمریکا را تغذیه کنید و سایر موسسات خیریه که به نفع کودکان و خانواده های سراسر کشور است.

این پست را به عنوان بخشی از سالانه او نوشتم ماموریت برای تغذیه کمپینی برای کمک به خانواده ها برای تغذیه سالم و درک قدرت برنامه ریزی غذا ایجاد شده است. تو می توانی در اینجا به مجله برنامه مینی وعده غذایی رایگان دسترسی پیدا کنید در در کلاس های آشپزی مجازی رایگان ثبت نام کنید با متخصصین تغذیه ثبت شده در سراسر کشور.

پروژه خانواده سالم همچنین دارای هزاران دستور العمل سالم و نکات مناسب خانواده است در وب سایت آنها ، و پیگیری آنها سرگرم کننده است اینستاگرامبه یا به گروه فیس بوک آنها بپیوندید ، پروژه خانواده سالم ، جایی که ما درباره خوردن کودکان صحبت می کنیم – و خودمان!

من یک شرکت کننده در برنامه Amazon Services LLC Associates هستم ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که به منظور ارائه راهی برای به دست آوردن هزینه ها با پیوند به Amazon.com و صفحات مربوطه طراحی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*