آیا در شیکولوژی قند وجود دارد؟

آیا در شیکولوژی قند وجود دارد؟


احتمالاً تا کنون می دانید که اگر می خواهید سالم و تناسب اندام داشته باشید ، Shakeology نقش مهمی در رسیدن به این هدف دارد.

این مکمل فوق العاده غذایی با پر کردن برخی از شکاف های تغذیه ای در رژیم غذایی شما با مواد تشکیل دهنده ای که می تواند برای سلامت کلی شما مفید باشد ، به حمایت از انرژی سالم کمک کند ، و از سلامت دستگاه گوارش شما پشتیبانی می کند.

نوشیدن یک شیکولوژی روزانه می تواند به شما کمک کند تا پایه تغذیه ای قوی را برای چالش های بزرگتر مانند برنامه تناسب اندام یا رژیم غذایی سالم ایجاد کنید.

Shakeology حاوی انواع مواد مغذی از جمله پروتئین ، کربوهیدرات ، فیبر ، مواد مغذی گیاهی ، آنتی اکسیدان ها ، آنزیم های گوارشی ، پیش و پروبیوتیک ها ، سازگارها ، ویتامین ها و مواد معدنی است.

اما احتمالاً با خود فکر می کنید ، “خوب ، این عالی به نظر می رسد ، اما در مورد قند چطور؟ “

این یک س excellentال عالی است زیرا شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد شکر چیزهای شیرینی برای سلامتی شما انجام نمی دهد. بنابراین ، بله ، ایده خوبی است که میزان قند مصرفی روزانه خود را بررسی کنید.

در اینجا 411 در مورد قند و لرزش شناسی آمده است.

توجه: این مقاله برای مردم انگلستان در نظر گرفته شده است. برای دریافت نسخه آمریکایی اینجا را کلیک کنید.

محتوای قند Shakeology

Shakeology حاوی هفت گرم شکر در هر وعده از ترکیبی از شکر گل رز ارگانیک و انواع پودرهای میوه فوق العاده است. (شکلات گیاهی گیاهی حاوی شش گرم در هر وعده است.)

برای بیان بهتر این نکته ، 14 گرم شکر در یک موز متوسط ​​و 19 گرم شکر در یک سیب متوسط ​​وجود دارد.

ما Shakeology را با استفاده از یک سیستم شیرین کننده با دقت انتخاب شده با شکر رز ارگانیک و یک استویا شیرین گیاهی و کالری ، عصاره ای از برگ های گیاه استویا که 150 برابر شیرین تر از شکر است ، فرموله کردیم.

خودشه.

قاشق شکر ، حبه های شکر

شکر در مقابل شیرین کننده ها

شیرینی ها را می توان از چند طریق به دست آورد: اول ، شکر وجود دارد که می توانید آن را تحت عنوان “شکر” در قسمت کل کربوهیدراتها در برچسب ذکر کنید-که شامل هر دو مواد حاوی قند و قندهایی است که در سایر مواد گیاهی موجود در محصول ذاتی هستند. به

مواد تشکیل دهنده بر اساس قند به اشکال مختلف از جمله گلاب ، عسل ، ملاس و مواد بحث برانگیزتری مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS) وجود دارد.

شکر را می توان در سایر مواد موجود در یک محصول مانند پودر شیر که حاوی لاکتوز (قند شیر) و پودر میوه است که حاوی فروکتوز (فروکتوز) است نیز یافت.

شکر فاقد مواد مغذی است ، به این معنی که حاوی کالری است ، در مقابل شیرین کننده های غیر فاقد مواد مغذی ، به این معنی که مواد تشکیل دهنده طعم دهنده هستند اما کالری کمی یا بدون کالری دارند.

شیرین کننده های غیر مغذی شامل شیرین کننده های مصنوعی مانند آسپارتام و سوکرالوز و همچنین شیرین کننده های گیاهی مانند استویا هستند.

ساده ترین راه برای شیرین کردن چیزی فقط افزودن شکر است ، اما این باعث افزایش کالری می شود ، که همیشه بهترین راه نیست.

در حالی که شیرین کننده های غیر مغذی مسئله کالری را حل می کنند ، اما آنها دارای ویژگی ها و چالش های منحصر به فرد خود هستند.

بنابراین ، برای یافتن تعادل طعم ، شیرینی و رژیم معقول ، اغلب استفاده از ترکیبی از قندها و شیرین کننده ها منطقی به نظر می رسد.

اطلاعات محتوای قند

برای مشاهده محتوای قند در یک محصول ، به جعبه اعلامیه تغذیه در پشت برچسب نگاه کنید ، که برای فهرست بندی شکر در یک محصول ضروری است.

برخی از محصولات در جلوی بسته بندی خود ادعا می کنند “بدون شکر اضافه شده است”. اما این بدان معنا نیست که این محصولات کاملاً فاقد قند هستند. این فقط بدان معنی است که قندهای موجود در محصول “قندهای اضافی” نیستند. بلکه قندها در ترکیبات دیگر ذاتی هستند.

شکر می تواند نام های مختلفی داشته باشد ، بنابراین مهم است که راه های دیگر پنهان کردن شکر در لیست مواد تشکیل دهنده را تشخیص دهیم:

  • کنسانتره آب میوه
  • عصای جاس
  • توربوشارژ
  • شربت مالت
  • جامدات شربت ذرت
  • دکسترین
  • کلماتی که به -ose ختم می شوند ، مانند مالتوز ، دکستروز و فروکتوز

در بخش “مواد تشکیل دهنده” در برچسب معمولی مواد غذایی ، آنها به ترتیب از بزرگترین تا کوچکترین مقدار ذکر شده اند.

نتیجه نهایی

داشتن یک رژیم غذایی سالم و متعادل به این معنی نیست که شکر به طور کامل حذف شده است. با انتخاب غذای هوشمند ، هنوز می توانید از شیرینی زندگی لذت ببرید!

C ویتامین C ، B6 و B12 به متابولیسم طبیعی صرفه جویی انرژی کمک می کند.

کلسیم به عملکرد طبیعی آنزیم های گوارشی کمک می کند.

صرفه جوییصرفه جویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*