آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ 4 دلیل برای خوردن بیشتر

آیا فلفل دلمه ای برای شما مفید است؟ 4 دلیل برای خوردن بیشتر


فلفل دلمه ای ترد ، ترد و شیرین نرم است.

آنها در آشپزی کم کربوهیدرات محبوب هستند و می توانید آنها را در تمام طول سال در خواربارفروشی محلی خود بیابید (حتی اگر در فصل تابستان و پاییز فصلی خوب داشته باشند!). اما آیا فلفل برای شما مفید است؟ آره!

بیایید برخی از فواید فلفل برای سلامتی و نحوه طبخ آن را در دستور العمل های خوشمزه و کم کربوهیدرات دوست مرور کنیم.

فلفل دلمه ای کالری و کربوهیدرات کمی دارد

فلفل قرمز و زرد را در سینی فر پخته کنید

یک فلفل بزرگ و کامل فقط 43 کالری و 10 گرم کربوهیدرات دارد که احتمالاً برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند خوش آمدید.

بنابراین ، آیا فلفل باعث افزایش وزن می شود؟ به احتمال زیاد … نه!

بهتر است در رژیم غذایی خود به دنبال مقصرهای دیگر باشید.

هرگونه غذای اضافی می تواند باعث افزایش وزن شود ، اما احتمال خوردن بیش از سه عدد فلفل در یک نوبت بسیار نادر است (129 کیلو کالری) ، که تقریباً در بخش معمولی چیپس سیب زمینی وجود دارد.

و وقتی نوبت به میان وعده های خوش طعم مانند چیپس می رسد ، به احتمال زیاد بیش از یک وعده غذا می خورید.

فلفل دلمه ای دارای مواد مغذی زیادی است

اشتباه نکنید – فلفل می تواند کالری کمی داشته باشد ، اما سرشار از مواد مغذی است.

آنها حاوی ویتامین A ، C ، B6 و فولات و همچنین پتاسیم و آهن هستند. بنابراین ، کدام رنگ فلفل سالم تر است؟

به گفته بریتانی کرامپ ، MPH ، RD در Savor Nutrition ، “در مورد مواد مغذی ، رنگ فلفل شما تفاوت ایجاد می کند.”

فلفل سبز قبل از رسیدن به قرمز انتخاب می شود. یک فلفل سبز در حال حاضر حاوی 150 درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین C است.

یک فلفل قرمز می تواند 350 درصد از نیازهای توصیه شده روزانه شما را تامین کند.

بیایید کمی عمیق تر جستجو کنیم:

  • میزان مجاز روزانه ویتامین C برای زنان 75 میلی گرم در روز است.
  • برای مردان ، 90 میلی گرم در روز است.
  • هر نوع فلفل بزرگ حاوی 128 میلی گرم ویتامین C است. بنابراین برای زنان 171٪ RDA و برای مردان 142٪ است.

کرامپ می گوید: “فلفل دلمه ای قرمز ، زرد و نارنجی دارای لیکوپن و کاروتنوئید بیشتری نسبت به فلفل سبز نارس است.”

کاروتنوئیدها ترکیباتی شبیه آنتی اکسیدان های گیاهی هستند که می توانند از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداسیون محافظت کنند.

فلفل دلمه ای منبع خوبی از فیبر است

فلفل دلمه قرمز تازه روی تخته چوبی

فلفل در مقایسه با تعداد کالری که در رژیم غذایی شما نقش دارد ، حاوی مقدار زیادی فیبر است.

خوردن مقدار زیادی فلفل 3.5 گرم فیبر به شما می دهد که 14 و 9 درصد مقدار توصیه شده روزانه برای زنان و مردان است.

خوردن فیبر کافی برای کاهش وزن و سلامت کلی بدن بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند تا مدت بیشتری احساس سیری کنید و در عین حال از یبوست جلوگیری می کنید.

فلفل دلمه ای نرم است و خوردن آن آسان است

چرا فلفل دلمه ای بیشتر از بقیه انتخاب می کند؟

کرامپ توضیح می دهد: “اگر ترجیح می دهید از فلفل تند خودداری کنید ، فلفل دلمه ای نرم است و گزینه خوبی است. برای کسانی که گلودرد دارند ، فلفل جایگزین خوبی برای فلفل های تند است که می تواند اکسیژن را از بین ببرد.

برخلاف فلفل چیلی ، فلفل ها حاوی کپسایسین نیستند ، ماده ای که باعث سوزاندن فلفل می شود.

3 روش آسان برای پختن فلفل

فلفل دلمه ای

حالا این س ،ال است ، “آیا فلفل برای شما مفید است؟” پاسخ داده شد ، بیایید در مورد نحوه پخت و پز با آنها بحث کنیم.

بدون شک ، می توانید از فلفل دلمه ای تازه و خرد شده استفاده کنید ، اما چرا در آشپزخانه کمی خلاقیت به خرج ندهید؟

فلفل دلمه ای یا پر شده

فلفل دلمه ای می تواند راهی عالی برای استفاده مجدد از غذای باقی مانده باشد. حفره توخالی فلفل برای پر شدن از گوشت ، تخم مرغ ، پنیر ، لوبیا ، برنج یا سایر سبزیجات پخته شده ساخته شده است.

البته ، می توانید همین مواد را روی فلفل های خرد شده بارگذاری کرده و بپزید.

خلاق باشید – این تنها چیزی است که می خواهید فلفل های خود را برش دهید. چند دستور العمل برای الهام:

فلفل کبابی یا بو داده

قندها و فلفل ها را کارامل کنید تا طعم بیشتری به سبزیجات بدهید. شما می توانید این را در یک گریل (دودی) یا در فر (خنک) بدست آورید.

  • برای کباب کردن یک فلفل ، آن را به چهار قسمت بریزید ، روی آن را با اسپری آشپزی نچسب بپوشانید ، و آن را مستقیماً روی رنده گریل به مدت 5 تا 10 دقیقه قرار دهید.
  • برای سرخ کردن فلفل ها ، آنها را به چهار قسمت بریزید ، با اسپری آشپزی نچسب بپوشانید ، مزه دار کنید و در دمای 450 درجه فارنهایت به مدت 15-20 دقیقه بپزید.

همانطور که هست لذت ببرید یا از فلفل پخته به عنوان عنصر در غذای دیگری مانند:

فلفل سرخ شده

بگذارید این را بپذیریم-فلفل کلید زیبایی هر گوشت و سبزیجات سرخ شده است و حتی خوشمزه تر می شود.

آنها یک پاپ قرمز ، زرد یا نارنجی به دریایی متفاوت از سبز و قهوه ای اضافه می کنند.

سیب زمینی سرخ کرده یک گزینه ساده و سالم است:

آیا به دنبال اطلاعات تغذیه ای تخصصی تری هستید؟ از BODNutrition.com دیدن کنید و نحوه تغذیه سالم را با کمک دو برنامه تغذیه ما ، 2B Mindset و Portion Fix بیاموزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*