آیا می توان توده عضلانی را همزمان با چربی سوزی سریع حفظ کرد؟ : تغذیه

آیا می توان توده عضلانی را همزمان با چربی سوزی سریع حفظ کرد؟ : تغذیه


من:

  • چربی بدون چربی

  • نر

  • 155 حوض

  • 5’7

  • ~ 25 درصد چربی بدن

در طول یک سال 40 پوند چربی از دست می دهید ، اما متأسفانه به نظر می رسد در این فرآیند ماهیچه های زیادی از دست داده اید.

اخیراً ، این طرح شروع شد: حدود 1600 کیلو کالری با TDEE حدود 2500 ، یعنی کسری روزانه 900 ، با کاهش وزن نظری 1.8 پوند در هفته بخورید. روزانه 165 گرم پروتئین به حفظ ماهیچه کمک می کند. تمرینات قدرتی 40 دقیقه در روز.

من می دانم که بسیاری این را بسیار شدید می دانند ، اما مدتی است که دچار کمبود شده ام – علاوه بر روزه داری متناوب – بدون هیچ مشکلی ، اکنون تمرینات قدرتی را در رژیم پروتئینی ادغام می کنم.

برنامه ریزی کنید که این رژیم و تمرین را به مدت 2 ماه ادامه دهید با این امید که میزان BF من را تا حد زیادی کاهش داده و در عین حال حجم ماهیچه هایم را به طور نسبی حفظ کنم. وقتی در نظر می گیرم که این طرح را دنبال کرده ام ، آیا این امکان وجود دارد؟ چقدر می توان انتظار کاهش BF؟ داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*