آیا نمی دانید چگونه وزن اضافه کنید؟ فتح علم شیرین

به خاطر داشته باشید که اندکی کمتر از وزن ایده آل بدن، جای نگرانی نیست. سیلویا اسکات-استامپ، RD، رئیس منتخب انجمن رژیم غذایی آمریکا، گفت: “اگر شما راحت هستید، قادر به انجام کار و ورزش هستید، وزن کمی کمتر از وزن ایده آل بدن مشکلی ندارد و مطالعات نشان می دهد که این وزن با وزن مناسب همراه است. پیامدهای سلامتی.” گفته می‌شود، اگر به دلایل زیبایی شناختی یا دلایل شخصی دیگر می‌خواهید وزن اضافه کنید، یادگیری نحوه افزایش وزن سالم با استفاده از روش‌های ساده سودمند خواهد بود.

* بدانید که چگونه بدون به خطر انداختن سلامتی خود حجم بالایی داشته باشید

بسیاری از افراد آگاه به سلامت برای افزایش وزن تلاش می کنند، زیرا می ترسند سلامت خود را با انتخاب غذاهای چرب و فرآوری شده به خطر بیندازند. خوشبختانه، راه‌هایی برای اضافه کردن چربی و سایر غذاهای پرکالری به وعده‌های غذایی‌تان وجود دارد، بدون اینکه خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی یا سایر بیماری‌ها را افزایش دهید. به عنوان مثال، به جای اضافه کردن غذاهای سرخ شده به رژیم غذایی خود، غذاهای سرخ شده را انتخاب کنید که در روغن های سالم طبخ می شوند. روغن زیتون فوق بکر را روی سالاد، سبزیجات پخته شده، سوپ، سیب زمینی پخته و سایر وعده های غذایی خود بریزید.

میوه‌های خشک همچنین منبع کالری غلیظی هستند که می‌توان آن را به غلات صبحگاهی، به سالاد، مخلوط‌های دنباله‌دار یا به عنوان یک میان‌وعده ساده بین وعده‌های غذایی اضافه کرد. آجیل و دانه ها همچنین دارای ارزش غذایی هستند در حالی که به شما امکان می دهند کالری دریافتی خود را به طور چشمگیری افزایش دهید تا وزن خود را افزایش دهید.

بسیاری از مردم در جستجوی چگونگی افزایش وزن با متابولیسم سریع هستند. حتی با متابولیسم سریع، افزایش وعده های غذایی خود با این مواد پرکالری و سالم به شما این امکان را می دهد که ذخایر انرژی خود را دوباره پر کنید تا افزایش وزن امکان پذیر باشد.

* اشتهای خود را باز کنید

آیا ناتوانی شما در افزایش وزن ناشی از کمبود اشتها است؟ اگر چنین است، راه های مختلفی برای تحریک اشتها وجود دارد تا بتوانید کالری دریافتی خود را افزایش دهید. اگر در طول روز مقدار زیادی کافئین می نوشید، ممکن است متوجه شوید که اغلب گرسنه نیستید. کافئین می تواند به عنوان یک سرکوب کننده اشتها عمل کند. روی کاهش مصرف کافئین خود کار کنید و ممکن است متوجه شوید که اشتهای شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد، بنابراین افزایش وزن دیگر یک چالش نیست.

ورزش یک راه عالی دیگر برای افزایش سطح گرسنگی است. اگر تا زمان ناهار یا شام اشتهای زیادی ندارید، به پیاده روی یا دوچرخه سواری بروید. تا زمانی که برگردید، ممکن است احساس کنید آماده خوردن یک وعده غذایی مقوی هستید. ورزش شدید راه بهتری برای افزایش اشتهای شما و راهی سریع برای افزایش وزن است. با این حال، سطوح بالای تمرینات قلبی عروقی نیز ممکن است منجر به کاهش وزن بیشتر شود، زیرا تمرینات قلبی کالری زیادی می سوزانند. برای تحریک گرسنگی و افزایش وزن با عضله سازی، تمرینات قلبی را با تمرینات مقاومتی ترکیب کنید.

نحوه افزایش وزن یک موضوع ساده است که کالری بیشتری از بدن شما می سوزاند. با خوردن وعده های غذایی سالم و پر کالری، به سرعت به وزن ایده آل خود خواهید رسید و قادر خواهید بود آن را برای مدت طولانی حفظ کنید. این روش شرقی برای افزایش وزن است.

سریعترین رژیم لاغری