از دست دادن برچسب ‘مخاطب هدف’ | توسط CommunicateHealth | ما سلامتی را می دانیم


ارتباط سلامت
Alt: Doodle بادبادکی را به سمت یک doodle دیگر شلیک می کند و فریاد می زند: “صبر کن! من سعی می کنم شما را با اطلاعات هدف قرار دهم!”

اینجا در ستاد سواد سلامت We ❤، ما با عبارات “مخاطب هدف” و “جمعیت هدف” بیگانه نیستیم – آنها نان و کره سالم ما هستند! اما وقتی به آن فکر می‌کنید، راه خوبی برای اشاره کردن نیست… خوب، هر کسی.

“هدف” تهاجمی به نظر می رسد، مانند اصطلاحات نظامی که سعی می کنیم از آن اجتناب کنیم. و ممکن است باعث شود مردم احساس کنند که مهم هستند، هدف قرار گرفته است – بجای اولویت، که در واقع منظور ماست! وقتی در مورد جوامع به حاشیه رانده شده بنویسید، این مفهوم می تواند مشکوک شود.

البته، کاربر نهایی ممکن است به سندی که شما آن را «مخاطب هدف» می‌نامید – یا هر چیز دیگری، چشم نداشته باشد. اما اتفاقات عجیبی افتاد! و همانطور که معلمان دبستان ما دوست داشتند بگویند، اگر در هنگام صحبت از یک کلمه استفاده نکنید به یکی، بهتره موقع صحبت ازش استفاده نکنه دور و بر با آنها.

پس چگونه در مورد افرادی که در ارتباطات داخلی، ارائه پوستر کنفرانس و مواردی از این دست می‌خواهیم به آنها دسترسی پیدا کنیم، صحبت کنیم؟ ما چند ایده داریم – و آنها مبادله های بسیار ساده ای هستند!

این را امتحان کن:

  • مخاطبان اصلی کمپین ما سیاهپوستان آمریکایی بین ۲۵ تا ۴۴ سال هستند.
  • ما افراد دارای معلولیت را در تلاش های خود در اولویت قرار می دهیم.
  • محتوای رسانه های اجتماعی در دستیابی به مخاطبان هدف بسیار موثر بوده است.

نه این:

  • مخاطبان ما برای این کمپین سیاهپوستان آمریکایی بین ۲۵ تا ۴۴ سال هستند.
  • ما افراد دارای معلولیت را در تلاش های اطلاع رسانی خود هدف قرار می دهیم.
  • محتوای رسانه های اجتماعی در دستیابی به مخاطبان هدف بسیار موثر بوده است.

خط آخر: از شر مخاطبان “هدف” خلاص شوید – به جای آن “در نظر گرفته شده”، “اولویت” یا “اولیه” را امتحان کنید.

توییت در مورد آن: ما در مورد اصطلاح “مخاطب هدف” در #HealthComm زیاد می شنویم. CommunicateHlth می گوید ارزش بازبینی را دارد: https://bit.ly/3sb6IVx #HealthLit