اسموتی توت اسفناج | تغذیه محروم

اسموتی توت اسفناج | تغذیه محروم


این اسموتی توت اسفناج همه در مورد علم حمایت از روده سالم است!

ما با هم کار کردیم سوم در این اسموتی علمی به شما نشان می دهد که حمایت از سلامت روده و تنوع میکروبیوم شما آسان تر از آن است که فکر می کنید. (نکته: در مورد خوردن میوه و سبزیجات بیشتر است). من سالهاست که از Seed’s Daily Synbiotic ، یک داروی پیش و پروبیوتیک استفاده می کنم و احساس آن را دوست دارم. من هر روز دو کپسول را با معده خالی برای حمایت از هضم سالم مصرف می کنم – اگر می خواهید منی را امتحان کنید ، از کد NUTRITIONSTRIPPED15 برای 15 off تخفیف در ماه اول خود استفاده کنید.

یک جدول تناوبی از غذاهای سازگار با میکروبیوم وجود دارد که من برای تهیه این دستور ساده و آسان استفاده کرده ام.

منبع تصویر: pcf.org

برای چی؟ مطالعات اخیر نشان داده است که میکروبیوم روده نقش مهمی در تعدیل خطر بیماریهای مزمن مختلف دارد. امروزه مشخص شده است که رژیم غذایی نقش مهمی در شکل گیری میکروبیوم ایفا می کند ، با آزمایشاتی که انجام شده است تغییرات رژیم غذایی بزرگ و موقت میکروبی است. در عرض 24 ساعت تغییر می کند. (1) “

یکی از راههای حمایت از سلامت کل بدن ، از جمله سلامتی ، تنوع در میزان مصرف میوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی است – اسموتی یک راه عالی برای به دست آوردن مواد مغذی کلان و ریز مغذی است که غذاهایی را که به تعادل کمک می کنند ، ادغام می کند. رژیم غذایی داشته باشید و از سلامت میکروبیوم خود حمایت کنید.

به سراغ: اسموتی توت اسفناج ، یا از نظر علمی آنچه ما آن را می نامیم ، The Cyanidin، Mighty Micronutrient + Protein Punch Smoothie. معنی آن چیست؟ این اسموتی علمی نام خود را از برخی مزایای باورنکردنی مواد تشکیل دهنده آن گرفته است.

بیایید دریابیم که چگونه این اسموتی از میکروبیوم روده شما پشتیبانی می کند!

فواید این اسموتی توت اسفناج

اسموتی ها یک روش عالی برای بسته بندی یک وعده غذایی غنی از مواد مغذی با ویتامین ها ، مواد معدنی ، فیبر و آنتی اکسیدان ها هستند ، اما نکته اصلی این است که مطمئن شوید آنها به خوبی متعادل شده اند تا احساس سیری و انرژی داشته باشید و این کار را با سیستم Foundation Five انجام دهید.

پنج وعده غذایی اساسی هر غذایی است که شامل 5 عنصر رژیم غذایی باشد: کربوهیدراتهای نشاسته ای ، کربوهیدراتهای قوی ، چربیهای سالم ، پروتئین و عامل طعم. با افزودن حداقل 3 مورد از 5 عنصر در یکی از عناصر اسموتی اگر این کار را انجام دهید ، بهتر از سلامت روده خود حمایت می کنید ، احساس انرژی و سیری می کنید.

اگر هنوز با سیستم Foundational Five من آشنایی ندارید ، می توانید راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید جایی که می توانم بیشتر در مورد آن به اشتراک بگذارم!

در اینجا پنج عنصر اساسی در این اسموتی توت اسفناج آمده است:

1 • کربوهیدراتهای غیر نشاسته ای

اسفناج (یا هر سبزی دلچسب مانند یقه ، قاصدک ، کلم پیچ و غیره)

اختیاری: در صورت وجود میکرو سبز یا جوانه

2 • نشاسته یا قند کربوهیدرات ها

لوبیا سفید

برومبرن

تاریخ

3 • چربی

ارده

شیر بادام شیرین نشده

4 • پروتئین

لوبیا سفید

ارده

5 • عطر فاکتور

ارده

حالا که می دانید در این اسموتی چه چیزی وجود دارد ، بیایید ببینیم این مواد چگونه از میکروبیوم روده شما پشتیبانی می کنند.

سیانیدین

توت ها ، از جمله توت سیاه ، سرشار از پلی فنول هستند – ترکیبات گیاهی که تعدادی از اثرات ارتقاء دهنده سلامتی را دارند ، از جمله افزایش رشد باکتری های مفید روده و از بین بردن باکتری های مضر.

غنی ترین آنها پلی فنول و توت سیاه است سیانیدین-3-گلوکوزید که نوع خاصی از آنتوسیانین است – ترکیب مسئول رنگ آبی / بنفش عمیق این توت ها.

ریز مغذی قدرتمند

سبزیجات برگ دار دارای مقادیر بالایی از ریزمغذی ها با بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری هستند.

یک وعده اسفناج حاوی 49٪ از میزان توصیه شده روزانه فولات (ویتامین B9) است.

به علاوه ، یک وعده 100 گرم اسفناج حاوی سطوح بالای منیزیم ، پتاسیم و آهن است که به ترتیب 20، ، 16، و 15 of از RDA آنها را تامین می کند.

پروتئین پانچ

لوبیا و تاهینی هم منابع غنی از پروتئین گیاهی هستند.

پروتئین غذایی به عنوان منبع اصلی نیتروژن برای رشد میکروبی روده بزرگ عمل می کند و برای جذب کربوهیدرات ها و تولید محصولات مفید مانند اسیدهای چرب زنجیره کوتاه ضروری است. ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات در روده بزرگ می تواند به سلامت روده کمک کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*