اصلاح‌کننده‌های وضعیت بدن: مفید یا همه‌چیز؟


مردی با تی شرت سفید که بند اصلاح کننده وضعیت بدن را پوشیده و گردن را گرفته است.به نظر می رسد به لطف افزایش شغل در خانه، به نظر می رسد وضعیت بدن در حال حاضر در ذهن همه است، همراه با این واقعیت که عملاً همه یک دستگاه تلفن همراه برای خیره شدن دارند. ناله های معمول من را در مورد ماهیت بی تحرک سبک زندگی مدرن بیان کنید. ما نه تنها زیاد می نشینیم و خیلی کم حرکت می کنیم، بسیاری از افراد به طور متناوب روی صفحه کلید خم می شوند و تمام روز و هر روز به تلفن یا تبلت نگاه می کنند.

نتیجه؟ پوسچر نامناسب گسترده و نگرانی های فزاینده در مورد این که چه معنایی برای سلامت عمومی دارد. وضعیت سر به جلو (موسوم به “گردن فناوری”)، شانه های گرد، و خارهای خمیده و گرد، همگی در موارد زیر نقش دارند:

  • درد و درد در سراسر بدن
  • ضعف و عدم تعادل عضلانی که منجر به الگوهای حرکتی ناکارآمد می شود
  • مشکلات تنفسی
  • سردرد و میگرن

وضعیت نامناسب نیز بر خلق و خوی شما و نحوه واکنش شما به رویدادهای استرس زا تأثیر می گذارد. زمینه شناخت مجسم شده بررسی می کند که چگونه حالت های فیزیکی بر افکار، احساسات و حافظه تأثیر می گذارد. فرورفتن یا خمیدن انرژی شما را کاهش می دهد، شما را به سمت منفی گرایی سوق می دهد و حتی می تواند عزت نفس را کاهش دهد. مردم همچنین زمانی که خود را صاف نگه می دارید بهتر به شما پاسخ می دهند.

همانطور که افراد بیشتری در مورد این مشکل صحبت می کنند، علاقه به دستگاه های تصحیح وضعیت بدن در حال افزایش است. سوالی که امروز مطرح است این است که آیا آنها کار می کنند و آیا ممکن است بخواهید خودتان یکی را امتحان کنید.

انواع اصلاح کننده های وضعیت بدن

من امروز بر روی دستگاه‌های پوشیدنی تمرکز می‌کنم که برای اصلاح وضعیت سر به جلو، شانه‌های گرد و خمیدگی/گرد کردن در قسمت میانی پشت و پایین کمر طراحی شده‌اند—دستگاه‌هایی که می‌توانید از هر فروشگاهی خریداری کنید. دستگاه های کشش پنوماتیک و دستگاه های ارتوپدی تجویز شده توسط پزشک که برای اصلاح اسکولیوز طراحی شده اند موضوعات جداگانه ای هستند.

این دستگاه ها در انواع مختلفی تولید می شوند:

شما دارید بریس های پشت متقاطع، که مهارهایی هستند که مانند بند کوله پشتی جلوی شانه های شما را می پیچند و بین تیغه های شانه متقاطع قرار می گیرند. آنها را می توان از لوله های الاستیک یا پارچه های سفت تر ساخت. آنها به گونه ای طراحی شده اند که شانه ها را جمع کرده و به جای گرد کردن به جلو، آنها را بیشتر در راستای ستون فقرات بکشند.

سوتین های وضعیتی شبیه یک سوتین معمولی یا سوتین ورزشی هستند، اما یک بند پشتی متقاطع در پارچه تعبیه شده است.

بریس های حالت لانگ لاین شبیه براکت‌های متقاطع پشتی در بالا هستند، اما تا انتهای ستون فقرات کشیده می‌شوند و به یک کمربند کمری متصل می‌شوند که دور کمر شما می‌پیچد و کمر را پشتیبانی می‌کند.

شما همچنین می توانید یک کمربند پشتیبانی کمری به صورت جداگانه و همچنین بریس های گردن برای اصلاح وضعیت سر به جلو

جدیدترین نوآوری در صحنه برای دوستداران فناوری است دستگاه های پوسچر الکترونیکی که به پشت خود بند می زنید یا می چسبانید. ابزارهای پوشیدنی هنگامی که احساس خمیدگی می کنند به لرزه در می آیند و شما را وادار می کنند تا وضعیت خود را اصلاح کنید. برخی از دستگاه‌های الکترونیکی به برنامه‌ای در تلفن شما متصل می‌شوند و به شما امکان می‌دهند وضعیت بدن را در طول روز پیگیری کنید و پیشرفت خود را مشاهده کنید.

کدام یک برای شما بهتر است؟ بستگی دارد به:

  • چیزی که می‌خواهید اصلاح کنید، جایی که ناراحتی را تجربه می‌کنید
  • چه زمانی و چگونه می خواهید آن را بپوشید – روی لباس یا زیر لباس، فقط در هنگام نشستن پشت میز یا همچنین هنگام ورزش و انجام روزتان
  • تناسب و راحتی
  • قیمت – اصلاح کننده های وضعیت بدن از حدود ۱۰ دلار برای یک بریس متقاطع پشتی ساده تا ده برابر یا بیشتر برای تنظیم های دقیق تر متغیر است.

آیا اصلاح کننده های وضعیت بدن کار می کنند؟

اول بیایید در مورد صحبت کنیم چگونه آنها ظاهرا کار می کنند بریس های سفت پشت شما را در تراز مناسب نگه می دارند. اما در بیشتر موارد، اصلاح‌کننده‌های وضعیت بدن که در رسانه‌های اجتماعی بسیار محبوب هستند، پشتیبانی مکانیکی سبک و مهم‌تر از آن، یادآوری فیزیکی برای صاف کردن بدن هستند.. تکیه گاه مکانیکی کمک می کند تا شانه های شما را به موقعیت جمع شده مطلوب تری بکشید. این یادآوری فیزیکی، یا بازخورد حس عمقی، به شما کمک می کند تا وضعیت بدنی معمولی بهتری داشته باشید.

به هر حال، بازخورد حس عمقی احتمالاً یکی از دلایلی است که نوار حرکت شناسی (نوار KT) نیز کار می کند. این امر آگاهی بخش هایی از بدن را که ممکن است ضعیف یا آسیب پذیر باشند به ارمغان می آورد و به سیستم عصبی یادآوری می کند که حمایت داخلی مناسب را ارائه دهد. نوار چسب KT همچنین می تواند برای ایجاد وضعیت بهتر استفاده شود.

در مورد اینکه آیا تصحیح‌کننده‌های پوسچر کاری را که قرار است انجام دهند انجام می‌دهند، تعداد انگشت شماری از مطالعات تأیید می‌کنند که دستگاه‌های تصحیح وضعیت می‌توانند سر، گردن، شانه‌ها و پشت را به تراز بهتری برسانند. بنابراین از این نظر، بله، آنها کار می کنند. حداقل آنهایی که تست شده اند کار می کنند. داده ها در اینجا واقعاً بسیار محدود است.

علاوه بر این، تقریباً هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد آنها اثرات پایین دستی را که ما در نهایت می‌خواهیم ارائه می‌کنند – کاهش درد، تحرک بهتر و غیره. یک مطالعه بر روی ۳۲ زن مبتلا به گردن درد نشان داد که پوشیدن یک پیراهن فشاری با بریس داخلی به مدت سه ماه وضعیت وضعیت بدن را بهبود می بخشد و درد را بهتر از ورزش کاهش می دهد. به غیر از این، چیز زیادی برای ادامه وجود ندارد.

بنابراین آیا باید یکی را امتحان کنید؟

به نظر می رسد که تصحیح‌کننده‌های پوسچر آنچه را که ادعا می‌کنند در ابتدایی‌ترین سطح انجام می‌دهند انجام می‌دهند: کمک به اصلاح وضعیت بدن. اگر ۲۰ دلار دارید و می خواهید یکی را امتحان کنید، به نظر می رسد خطر نسبتاً کمی دارد. همچنین دستورالعمل‌های آنلاین برای ساختن یک دستگاه DIY با موادی وجود دارد که احتمالاً قبلاً در اطراف آن‌ها قرار دارید.

با این حال، برای رفع وضعیت بد حالت بدن نباید منحصراً به دستگاه هایی مانند اینها اعتماد کنید. شما همچنین می خواهید روی تقویت عضلات وضعیتی خود کار کنید. اینها به طور طبیعی شامل ماهیچه های اصلی شما می شود، اما وضعیت صحیح وضعیت واقعاً یک فعالیت کل بدن است. یکی دیگر از دلایل مهم این است که موقعیت خود را در طول روز تغییر دهید، مکرراً حرکت کنید، و ورزش های مقاومتی را در نظر بگیرید (در اینجا پلاگین بی شرمانه را برای حرکات اصلی اولیه قرار دهید) و تمرینات تعادلی که حس عمقی شما را بهبود می بخشد.

تقریباً تمام تمرینات تقویتی می توانند وضعیت بدنی بهتری داشته باشند، به شرطی که آنها را با فرم خوبی انجام دهید. نکته ۲۲ در اینجا این است اگر وضعیت بدنی بدی دارید، احتمالاً در حین ورزش همان وضعیت بد را نشان می دهید. تمرکز بر روی فرم مناسب و ورزش جلوی آینه می تواند کمک کننده باشد. برای افرادی که قبلاً از درد گردن، شانه یا کمر رنج می برند، فیزیوتراپیست می تواند نقاط ضعف خاصی را شناسایی کرده و یک برنامه سفارشی را توصیه کند.

در پست فردا، من همچنین درباره نحوه هدف قرار دادن شانه های گرد که در میان افرادی که با رایانه کار می کنند، بازی های ویدیویی زیادی انجام می دهند یا به وسیله ای در دامان خود خیره می شوند، بسیار معمولی است، بحث خواهم کرد. (بنابراین، اکثر مردم.) Breathwork ابزار عالی دیگری است، بنابراین من برخی از پست‌های مرتبط MDA را در زیر پیوند خواهم داد.

چه طور باید شروع کرد

حداقل دوز موثر را هدف قرار دهید. به جای پریدن به یک دستگاه پنوماتیک سخت یا بریس پشتی، با یک باند الاستیک یا سبک بند اولیه شروع کنید. هدف این است که تا آنجا که ممکن است کمتر از خارج انجام شود و در عین حال روی ایجاد قدرت و تعادل داخلی بدن نیز کار شود.

سعی کنید چند ساعت در روز آن را به مدت چند هفته بپوشید. ببین چه حسی داری ممکن است نیاز داشته باشید که کمتر از ۲۰ یا ۳۰ دقیقه شروع کنید و تا یک یا دو ساعت کار کنید. من آن را بیشتر از این نمی پوشم مگر اینکه فیزیوتراپیست به شما بگوید این کار را انجام دهید. از نظر تئوری امکان کشش غیرفعال بیش از حد برای عضلات قفسه سینه وجود دارد. و بدیهی است که اگر صدمات مداوم شانه یا قفسه سینه (پارگی ماهیچه ها، برخورد عصبی، شکستگی استخوان، جراحی اخیر یا درد حاد غیر قابل توضیح) دارید، قبل از بستن تسمه با پزشک خود صحبت کنید.

بهم بگو چطور پیش می رود!

پست های Breathwork از MDA:

چرا باید تنفس عمیق را تمرین کنید (و چگونه آن را انجام دهید)

چگونه به درستی نفس بکشیم

۳ تمرین تنفسی برای بهبود لحن واگ و کاهش استرس در یک فلاش

اولاندز آشپزخانه اولیه


درباره نویسنده

مارک سیسون، بنیانگذار Mark’s Daily Apple، پدرخوانده جنبش اولیه غذا و سبک زندگی، و نیویورک تایمز نویسنده پرفروش رژیم کتو ریست. آخرین کتاب او است کتو برای زندگی، جایی که او درباره نحوه ترکیب رژیم کتو با سبک زندگی اولیه برای سلامتی و طول عمر بهینه صحبت می کند. مارک نویسنده کتاب های متعدد دیگری نیز هست، از جمله طرح اولیهکه در سال ۲۰۰۹ به دلیل توربوشارژ کردن رشد جنبش اولیه/ پالئو بود. مارک پس از گذراندن سه دهه تحقیق و آموزش مردم در مورد اینکه چرا غذا جزء کلیدی دستیابی به سلامتی و حفظ آن است، Primal Kitchen، یک شرکت غذای واقعی را راه اندازی کرد. که لوازم اصلی آشپزخانه Primal/ Paleo، Keto و Whole30 را ایجاد می کند.

اگر می خواهید یک آواتار به همه نظرات خود اضافه کنید، اینجا را کلیک کنید!