من قصد دارم 7 افسانه رژیم غذایی را که مخصوصاً در بین ورزشکاران استقامتی رایج است ، بشکنم.

این افسانه ها در دنیای تمرینات قدرتی نیز وجود دارد ، اما به ویژه برای افرادی که می دوند ، می دوند ، شنا می کنند ، سوار می شوند یا تمرینات استقامتی انجام می دهند مضر است.

این افراد می دانند که تغذیه کلید عملکرد است. متأسفانه ، در حالی که برخی از توصیه ها در آنجا خوب است ، بسیاری از توصیه های تغذیه فقط یک مزخرف است.

بنابراین در این قسمت از پادکست ، من برخی از بدترین جنایتکاران را برای استراحت لیست می کنم.

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش پشتیبانی کنید ، لطفاً یک بررسی سریع از آن در iTunes بگذارید. واقعاً کمک می کند!

مهر زمان:

4:01 – افسانه: خوردن مقدار زیادی کربوهیدرات مهمترین بخش رژیم غذایی شما است.

8:39 – افسانه: شما باید ظرف 30 دقیقه بعد از اتمام تمرین استقامتی غذا بخورید.

10:38 – آیا باید قبل یا در حین تمرین استقامتی غذا بخورید؟

12:08 – افسانه: نوارهای انرژی زا و ژل ها بهتر از غذاهای کامل هستند.

13:43 – بهترین کربوهیدرات ها برای قبل ، حین یا بعد از تمرین.

14:39 – افسانه: کارآموز استقامتی باید از مکمل های الکترولیت استفاده کند.

18:27 – چرا باید در مورد مکمل های الکترولیت و هیدراتاسیون تردید داشته باشید.

24:33 – افسانه: لاغرتر شدن شما را سریعتر می کند.

27:37 – افسانه: ورزشکاران استقامتی هرگز نباید غذا بخورند.

31:07 – افسانه: شما باید تمرین کنید تا کالری خود را “به دست آورید”.

در نمایش ذکر می کند:

مربیگری تک نفره لژیون VIP

نظر شما در مورد این قسمت چی بود؟ آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!