ایده های سالم برای خوردن و میان وعده

ایده های سالم برای خوردن و میان وعده


تغذیه نوجوانان می تواند سخت باشد! در اینجا برخی از ایده های میان وعده و غذا برای نوجوانان ، به علاوه راهکارهایی برای تغذیه مناسب آنها ارائه شده است.

نوجوان من به تازگی به آشپزخانه رفت ، یخچال ، فریزر و درهای کشویی را باز کرد ، همانطور که او چیزی را به خانه می گفت ، هنگامی که یک نوجوان احساس گرسنگی کرد: “آنچه اتفاق افتاده این است که من گرسنه هستم ، بنابراین بخور ، چیزی می خورم و 10 دقیقه بعد دوباره گرسنه می شوم و انگار من چیزی نخورده ام و این بارها و بارها تکرار می شود.

اشتهای نوجوان شوخی نیست. تغذیه نوجوانان می تواند مشکل باشد. همیشه مطمئن نیستید که نوجوان شما گرسنگی خود را با غذاهای مغذی (عمدتا) برطرف می کند.

شما همچنین می توانید دوست داشته باشید: 100+ میان وعده سالم برای نوجوانانی که همیشه گرسنه هستند

مواد مغذی نوجوانان واقعاً نیاز دارند

در بین همه کودکان ، کیفیت رژیم غذایی در بین کودکان 14 تا 18 ساله پایین ترین است دستورالعمل های رژیم غذایی برای آمریکایی هابه این یعنی آنها در معرض عدم دریافت مواد مغذی مورد نیاز خود هستندبه در اینجا مواد مغذی است که نوجوانان ممکن است فاقد آن باشند ، بر اساس گزارش علمی– منابع غذایی اضافی که می تواند به پر کردن شکاف کمک کند:

  • اهن (دختران): غلات غنی شده ، لوبیا ، عدس ، گوشت گاو ، توفو
  • پروتئین (دختران): لوبیا ، کینوا ، ماست ، گوشت گاو ، توفو
  • فولات (دختران): غلات غنی شده ، اسفناج ، کلم بروکلی ، پرتقال ، موز
  • ویتامین B6 (دختران): آشپزخانه ، سیب زمینی ، گوشت گاو ، مرغ ، پنیر
  • ویتامین B12 (دختران): مخمر تغذیه ای، ماهی قزل آلا ، گوشت گاو ، شیر ، ماست
  • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، عدس ، بادام زمینی ، برنج قهوه ای
  • منیزیم (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی ، سیب زمینی
  • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، مرغ ، لوبیا ، جوانه بروکسل

چرا تغذیه نوجوانان می تواند مشکل باشد

چرا کیفیت رژیم غذایی در بین نوجوانان از حد پایین تر است؟ در حالی که اشتهای آنها ممکن است زیاد باشد ، برخی چیزها ناپدید می شوند تا به دست آوردن آنچه نیاز دارند برای آنها سخت تر شود:

  • استقلال بیشتر: آنها به طور مستقل ، با پول خود ، غذای بیشتری انتخاب می کنند – و این انتخاب ها اغلب تحت تأثیر غذای دوستانشان است.
  • بازار یابی: فست فود ، نوشابه و شیرینی همگی به شدت برای نوجوانان عرضه می شود ، حتی در بسترهای آنلاین که هر روز استفاده می کنند.
  • برنامه شلوغ: بین تکالیف ، ورزش ، باشگاه ها و زندگی اجتماعی ، نوجوانان تمایل کمتری دارند و قادر به نشستن برای خوردن و خوردن میان وعده هستند. این بدان معناست که غذاهای راحت بیشتری بخورید و بروید.

7 ایده برای خوردن نوجوانان

سال گذشته ، گام هایی برداشتم تا انتخاب غذای مغذی برای نوجوانم در خانه آسان تر و راحت تر باشد. من اینطور فکر کردم “عملیات: تغذیه نوجوان گرسنه“. در اینجا خلاصه ای از این ایده ها آمده است – امیدوارم آنها نیز به شما کمک کنند!

1. ساندویچ صبحانه یخ زده یا بوریتو

ساندویچ صبحانه

هزینه زیادی برای پخت و پز در فریزر خود داشته باشید و برای یک صبحانه ساده ، دلچسب ، ناهار یا میان وعده گرم کنید. در اینجا طرز تهیه این ساندویچ های صبحانه آماده است (پست حاوی دستورالعمل هایی برای گرم کردن آنها نیز است). شما می توانید همین کار را با بوریتو انجام دهید. اینها با تخم مرغ های کوبیده ، سوسیس ، پنیر و کمی فلفل پخته شده پر شده است.

2. Jars of Trail Mix

یک شیشه را با ترکیبی از آجیل ، دانه ها ، میوه های خشک ، غلات ، چیپس شکلات ، گرانولا ، چوب دستی ، پاپ کورن یا هر چیزی که بچه های شما دوست دارند پر کنید. آنها می توانند یک مشت مخلوط پرکننده را هنگام اعتصاب غذا تکان دهند.

3. ناهار را آماده کنید

وعده های غذایی اضافی بخورید و آنها را در ظروف گرم و سرویس قرار دهید (هر چند من ظرف خود را از Costco تهیه کردم این ظروف شیشه ای آماده سازی غذا شبیه به هم) آیا برای ناهار ایده های سالم تری برای نوجوانان نیاز دارید؟ وارسی 40 ایده ناهار ساده برای بچه ها در خانه

4. میله های خانگی + لقمه های میان وعده

میله های جو دوسر شکلاتی بدون شکلات

دسته ای را در روز یکشنبه تهیه کنید تا نوجوان شما بتواند آن را در طول هفته بسته بندی کند. این دستور العمل های آسان تأیید شده توسط کودکان را بررسی کنید:

5. صفحات را انتخاب کنید

گاهی اوقات من فرزندم را با فرض گرسنه بودن می خورم (معمولاً اینطور است). من سال گذشته وقتی بچه هایم به مدرسه آنلاین رفتند ، کار “Pick Me Up Plates” را شروع کردم. غذاها ترکیبی از پروتئین ، کربوهیدرات و چربی هستند و حاوی چیزهایی مانند بیسکویت ، پنیر ، آجیل ، میوه ها و سبزیجات هستند. این در اصل یک میان وعده کوچک و مغذی در یک بشقاب است – با نام خنده دار.

6. بسته اسموتی

مواد تشکیل دهنده اسموتی در یک کیسه قابل استفاده مجدد

با قرار دادن کیف (زیپ تاپ یا.) تهیه اسموتی را برای نوجوان خود آسان کنید کیسه های قابل استفاده مجدد مانند این) با همه چیز به جز مایع. کودک شما می تواند محتویات را در مخلوط کن بریزید و شیر (شیر یا غیرشیری) و یک کاسه ماست به آن اضافه کنید. یا مکعب های ماست را در کیسه های اسموتی خود قرار دهید (اینجا تاس است که من دوست دارم و دوست دارم) تلاش زیاد برای نوجوان خسته شما؟ اسموتی درست کنید و اضافه کنید شکل های پاپ ما به این شکل است یخ زدگی.

7. غذای بسته بندی شده راضی

با وجود آنچه ممکن است شنیده باشید ، خرید غذا و بسته ها اشکالی ندارد. من نمی دانم که چگونه یک نوجوان در خانه غذای بسته بندی شده داشته و ذخیره نمی کند! (من دوست دارم قفسه قفسه را در ظرفی روی بشقاب قرار دهم تا بتوان آنها را به راحتی دید و گرفت.) در اینجا چند ایده برای بسته بندی غذای سالم برای نوجوانان آورده شده است:

  • بوریتوس منجمد
  • وافل یخ زده
  • همبرگرها و کلوچه های بدون گوشت (ما عاشق مزارع Morningstar Farms Chik Patties هستیم)
  • شاه بلوط
  • ماست
  • میله ها (ما عاشق Perfect و Clif هستیم)
  • کراکر غلات کامل (ما عاشق ترشیکویت و واسا هستیم)
  • گرانولا (برای تهیه مخلوط دنباله یا پارچ های ماست)
  • گوشت گاو و بوقلمون خرد شده است
  • میوه های خشک شده و خورده شده
  • آجیل و دانه ها
  • غلات سبوس دار (ما عاشق سفیدهای سفید و شکرها هستیم)
  • بطری های جو دوسر فوری
  • بسته های آجیل و کره دانه ای تک نفره
  • فنجان میوه (بسته بندی شده در آب میوه)
  • رگه های هوموس و گواکامول
  • گیلاس کبابی
  • جعبه های ثابت قفسه با شیر ساده و طعم دار

من یک شرکت کننده در برنامه Amazon Services LLC Associates هستم ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که به منظور ارائه راهی برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و صفحات مربوطه طراحی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*