با غذاهای فرآوری شده از کجا خط می کشید؟ : تغذیه

با غذاهای فرآوری شده از کجا خط می کشید؟ : تغذیه


مردم می گویند اجتناب از هرگونه غذای فرآوری شده یا بسته بندی شده راه سالم تر و کاهش وزن است.

به طور معمول ، ذهن روی چیزهایی مانند سودا ، غلات ، چیپس ، نوشیدنی های موزلی و غیره تمرکز می کند.

اما شما همچنین مواردی را که معمولاً کمی سالم تلقی می شوند ، شامل می کنید:

  • پاساتا در شیشه (برای ماکارونی)

  • کنسرو تن

  • فتا (پیچیده در پلاستیک)

  • یک شیشه خمیر کورما (برای کاری)

  • آب سبزیجات (برای ریزوتو)

  • یک قرص کامل خمیر مایه

برای هرکسی که از غذاهای فرآوری شده اجتناب می کند: آیا از ابتدا تمام ماکارونی ، ماکارونی ، پاساتا و غیره خود را تهیه می کنید و از غذاهای کنسرو شده در هر پنیر اجتناب می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*