برای خواب راحت در اتاق خواب خود قرار داده شده است

برای خواب راحت در اتاق خواب خود قرار داده شده است


بر هیچ کس پوشیده نیست که خواب خوب نه تنها برای احساسی که شما در روز احساس می کنید ، بلکه برای سلامت کلی شما نیز اهمیت دارد.

خواب یک عملکرد ضروری است که به بدن و ذهن شما اجازه می دهد تا دوباره شارژ شوند ، هنگام بیدار شدن شما را سرحال و هوشیار کند. بر اساس آن ، خواب سالم همچنین به سالم ماندن بدن و از بین بردن بیماری ها کمک می کند بنیاد شلوفبه بدون خواب کافی ، مغز نمی تواند به درستی عمل کند.

علاوه بر این، نداشتن خواب کافی می تواند باعث هوس ، غذا خوردن و دریافت نکردن مواد مغذی مورد نیاز علاوه بر استرس ، خلق و خو و خواب آلودگی اضافی در آن روز شود.

به همین دلیل بسیار مهم است که روال خواب و محیط خود را بهینه کنید تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که هر شب یک خواب خوب می خوابید.

چگونه محیط شما بر عادات خواب شما تأثیر می گذارد

محیط فیزیکی ما نقش مهمی در سلامتی و عادات ما دارد.

عناصر خاصی وجود دارد که محیط شما برای حمایت از سلامت شما باید داشته باشد (یا ندارد).

در زمینه خواب ، این می تواند مانند داشتن یک تخت راحت و اجتناب از مواردی مانند تداخل تلویزیون با خواب شما باشد.

محیط شما همچنین می تواند به شما کمک کند برخی از عاداتی را که می خواهید ترک کنید کنار بگذارید و عادات جدیدی ایجاد کنید که بیشتر متناسب با نیازها و اهداف شما باشد. نشانه های بصری در محیط شما می تواند به شما کمک کند یا مانع دستیابی به این هدف شود.

به همین دلیل بسیار مهم است که نه تنها خودتان به روال شب خود نگاه کنید ، بلکه نحوه تنظیم محیط خود برای حمایت از روال ایده آل خود نیز بسیار مهم است تا بتوانید با بهبود این ناحیه از رفاه خود سهولت بیشتری داشته باشید.

8 ایده برای اینکه چه چیزی را در اتاق خواب خود قرار دهید تا یک خواب راحت داشته باشید

در حالی که یک برنامه معمول خواب کلید روشن و خاموش کردن یک خواب عمیق است ، برخی محصولات نیز وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی خواب خود در نظر بگیرید. اینها برخی از محصولات مورد علاقه من هستند که به من کمک کرده اند همیشه استراحت عمیق مورد نیاز خود را داشته باشم.

1. تشک با کیفیت بالا و راحت

یکی از قطعاتی که من به اندازه کافی توصیه نمی کنم این است که یک تشک طبیعی با کیفیت بالا داشته باشید. چند سال پیش ، من با خواب مشکل داشتم و تشکم را با یک نفر عوض می کردم تشک سبز آووکادو! من نمی دانستم که تشک من چقدر روی خواب من تأثیر می گذارد ، اما به محض اینکه روی یک تشک جدید سرمایه گذاری کردم ، تفاوت قابل توجهی ایجاد کرد.

این تشک نه تنها فوق العاده راحت است ، بلکه بسیار طبیعی است و از مواد سبز ساخته شده است. من یک محقق بزرگ در تشک آووکادو دارای شفاف ترین و دقیق ترین اطلاعات در مورد مواد ، منابع و تأثیرات زیست محیطی آنها بود و با آنچه که من قدردانی می کردم و به دنبال آن بودم بسیار مطابقت داشت. من همه در مورد مارک هایی هستم که مأموریت هایی برای حمایت از شیوه زندگی سالم شما دارند و برای کره زمین بهتر هستند.

(قاب تخت و نیمکت خواب نیز از تشک سبز آووکادو است!)

2. روغنهای اساسی

روغنهای اساسی یک راه عالی برای ایجاد فضایی آرامش بخش به فضای شما هستند. من عاشق بالش عصبی واگوس عصبی Osag هستم (می توانید از NUTRITIONSTRIPPED برای 10 Off تخفیف در سطح سایت استفاده کنید!)

عصب واگ جزء اصلی سیستم عصبی پاراسمپاتیک است که طیف وسیعی از عملکردهای ضروری بدن از جمله کنترل خلق و خو ، پاسخ ایمنی ، هضم و نبض را تحت نظر دارد.

به یاد داشته باشید ، سیستم عصبی پاراسمپاتیک سیستم “استراحت و گوارش” شما است ، بنابراین وقتی صحبت از خواب می شود ، فعال سازی این وضعیت کلیدی است.

این مخلوط بالش آرام ، فضای آرامش بخشی را درست هنگام خواب ایجاد می کند. من از آیین های شبانه کوچکی مانند این که به بدن و مغز من سیگنال بدهد که زمان استراحت است ، خوشحالم و همچنین دوست دارم که از طریق مواد تشکیل دهنده آن شامل اسطوخودوس ، بابونه و درخت چای لیمو بوی خوبی بدهد!

3. ماسک خواب

اگر با فردی زندگی می کنید که دوست دارد با تلویزیون روشن بخوابد یا چراغ های روشن در خارج از پنجره شما وجود دارد ، مسدود کردن این نور برای یک خواب خوب مهم است.

تحقیقات نشان می دهد که نور مصنوعی در شب تأثیر منفی بر کیفیت خواب شما دارد. چرخه خواب و بیداری شما را مختل می کند و خوابیدن را برای هر دو مشکل می کند.

بنابراین ، الف ماسک خواب ضروری است!

4. بیدار کردن نویز نور و سفید

کنار گذاشتن تلفن و عدم استفاده از تلفن برای ساعت زنگ دار ، شیوه شروع کار من از فردا صبح و همچنین نحوه خوابیدن در شب تغییر کرد.

من از تلفنم برای زنگ هشدارم استفاده می کردم که روی تخت خوابم می گذاشتم ، اما دری باز بود که درست قبل از خواب و بعد از به صدا در آمدن زنگ ساعت صبح روی تلفن حرکت می کردم.

چیزی که من سعی می کنم * واقعا * سخت انجام دهم ، این تمرین را تغییر دادم و با قرار دادن گوشی در حالت هواپیما ، دور نگه داشتن آن از اتاق خواب ، و با این چراغی که در اینجا مشاهده می کنید ، عادت جدیدی را ایجاد کردم. خواب و بیدار شدن نور متصل فیلیپس به اسم SmartSleepبه

ماههاست که از آن استفاده می کنم و تحت تأثیر همه ویژگی های طلوع و غروب طبیعی ، ویژگیهای تنفس کمی هدایت شده و صداهای طبیعی قرار گرفته ام.

یکی دیگر از دلایلی که من علاقه زیادی به این نور دارم ، ویژگی تنفس هدایت شده با نور است ، بنابراین می توانید با نور در دمای 4 ثانیه ای نور را دم و بازدم کنید. فقط چند دقیقه تنفس عمیق می تواند به سیستم عصبی پاراسمپاتیک شما کمک کند تا فضایی برای استراحت ، استراحت و خواب بدن ایجاد کند.

در نهایت ، این شامل یک ویژگی نویز سفید است که من دوست دارم از آن استفاده کنم و می تواند به حذف هر صدایی که خواب شما را مختل می کند ، کمک کند.

5. ردیاب خواب و فعالیت پوشیدنی

من مدتی است که از حلقه Oura استفاده می کنم و به من کمک می کند تا اقدامات انجام شده را بررسی کنم و چگونه این امر بر کیفیت خواب و آمادگی روز بعد من تأثیر می گذارد.

مانند دیگر ردیاب های تناسب اندام ، Oura Ring با برنامه ای متصل می شود که اطلاعات آماری زیادی در مورد آمادگی ، خواب و سطح فعالیت شما به شما می دهد.

خواب عمیق ، خواب REM ، خواب سبک ، زمان خواب و مانیتورهای ضربان قلب در شب به شما کمک می کند تا کیفیت کلی خواب خود را بشناسید و تهویه مطبوع شخصی ارائه دهید.

کیفیت خوب خواب با سلامتی ، بهزیستی روانی و همچنین اجتناب از بیماریهای جدی طولانی مدت همراه است ، بنابراین استفاده از مانیتور خواب برای بررسی اینکه آیا به اندازه کافی استراحت می کنید ، چندان مهم نیست.

من شخصاً دوست دارم که دارای طراحی مینیمالیستی باشد که روی انگشت به عنوان حلقه استفاده می شود تا یک ساعت بزرگتر که معمولی برای اکثر ردیاب ها است.

6. شمع نمک و شمع موم زنبور عسل را نمک می زنیم

اگر نور طبیعی زیادی دارید ، از آن استفاده کنید! نور طبیعی می تواند بسیار آرام باشد ، البته صرفه جویی بیشتری در مقابل روشن بودن چراغ در تمام طول روز ندارد.

بعد از غروب آفتاب معمولاً همه چراغ های آبی را خاموش کرده و روشن می کنیم شمع های موم زنبور عسل (که به نظر اولیه می رسد اما شگفت انگیز و دنج است!). یا حاضر می شویم چراغ نمک دریا که دارای رنگ گرم کهربا هستند که بیشتر به آرامش کمک می کند.

7. پتوهای وزن دار

زیر من سرکوب شده پتوهای وزنه دار بخشی از روال روزانه استرس من است.

مطالعات نشان داده است که کاهش وزن به سفید پوستان مبتلا به اضطراب ، بی خوابی ، استرس و حتی اوتیسم کمک می کند.

پتوهای وزنی در سبک ها و وزنه های گوناگونی عرضه می شوند تا احساس حمایت کنید و همچنین استایلی متناسب با زیبایی شما داشته باشید. دوستت دارم بیارابی، که 15-25 پوند قیمت دارد و از پنبه ارگانیک دارای گواهینامه GOTS ساخته شده است ، که نه تنها برای سلامتی و محیط شما بهتر است ، بلکه استفاده از آن را در تمام طول سال راحت تر می کند ، زیرا در طول روز خیلی گرم نخواهد بود. ماههای گرم

8. پد خواب خنک کننده

داشتن دمای مناسب برای یک خواب خوب (دقیقاً 65 درجه) ضروری است.

در حقیقت، یک مطالعه دریافت که دمای اتاقی که در آن می خوابید یکی از مهمترین عوامل برای دستیابی به خواب با کیفیت است و مطالعه دیگر نشان داده است که اکثر مردم در تابستان زمانی که خنک نگه داشتن اتاق دشوارتر است ، الگوی خواب غیرعادی را تجربه می کنند.

تابستان های تنسی گرم و زمستان ها خنک است ، بنابراین ما به راهی برای حمایت از خواب خود در تابستان گرم نیاز داشتیم ، و سیستم خواب OOLER با Chili Cool Mesh این کار را انجام داد. می توانید از کد chilipad25 با 25 درصد تخفیف استفاده کنید!

این تخت خواب به رختخواب شما می رود و می توانید درجه حرارت را از 55 درجه تا 115 درجه برای خواب در هر فصل کنترل کنید.

هر فردی می تواند دمای خود را کنترل کند ، بنابراین اگر کسی آن را کمی گرمتر یا خنک تر از شخص دیگر دوست دارد ، این خوب است ، که برای ما عالی است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*