برترین گرایش های غذایی TikTok ، قضاوت شده توسط متخصصان تغذیه

برترین گرایش های غذایی TikTok ، قضاوت شده توسط متخصصان تغذیه


TikTok به منبعی نوظهور تبدیل شده است که روندها در هر زمینه ای از مد و زیبایی گرفته تا موسیقی و رقص و بله ، غذا در حال پیشرفت و پیشرفت است. برخی از گرایش های غذایی TikTok شما را متعجب خواهد کرد که چرا هرگز به آنها فکر نکرده اید ، برخی دیگر ممکن است باعث شوند که سر خود را خراش دهید. اما آنها چقدر سالم هستند و آیا باید آنها را امتحان کنید؟ ما از Gaby Vaca-Flores ، RDN ، CLE ، متخصص تغذیه و آموزش تغذیه در HUM استفاده کردیم تا رژیم غذایی را در پشت برخی از گرایش های برتر غذا TikTik شکست دهیم. ببینید چگونه جمع می شوند.

هک بسته بندی Tortilla

برای امتحان Tortilla Wrap Hack ، یک برش واحد از مرکز یک تورتیلا تا لبه آن ایجاد کنید. سپس ، بصورت بصری تورتیلا را به چهار قسمت تقسیم کنید. هر ربع را با یک ماده متفاوت پر کنید ، و کمی جادوی اریگامی ایجاد کنید تا یک ربع را همزمان کوبیده و سرخ کنید.

چرا می توانید quesadilla خود را یک چهارم ضرب کنید در حالی که احتمالاً می توانید در تمام این مدت آن را به نصف بریزید؟ به نظر می رسد ، ممکن است مزیتی برای کمک به شما در تعادل دادگاه وجود داشته باشد.

واکا فلورز توضیح می دهد: “توصیه می کنم مطمئن شوید که یکی از ربع ها دارای نوعی سبزیجات مانند فلفل خرد شده یا اسفناج است.” “سایر چهارگوشها فرصتی عالی برای جذب پروتئین بدون چربی مانند مرغ یا بوقلمون و چربی های سالم مانند آووکادو را ارائه می دهند.”

پایین دست؟ او می گوید: “این دستور غذا نیاز به یک تورتیلا آرد بزرگ دارد که متأسفانه به اندازه غذای ذرت آن سالم نیست.” Vaca-Flores توصیه می کند که به دنبال یک تورتیلا با فیبر بالا باشید ، اما در کل می گوید این هک می تواند یک وعده غذایی متعادل باشد.

“دوستداران طبیعت”

اگر سالاد میوه تغییر نام دهد ، “طبیعتاً موزلی” خواهد بود. این روند شامل پر کردن کاسه غلات کلاسیک شما با انواع توت های مخلوط تازه ، آب نارگیل و یخ است. اجازه دهید یک چیز را روشن کنیم: جعبه های غلات همچنین حاوی موادی هستند که از طبیعت آمده است ، بنابراین نام این روند ممکن است کمی اشتباه باشد.

واکا فلورس می گوید: “مواد تشکیل دهنده” موزلی طبیعی “به طور طبیعی سالم هستند. “با این حال ، هیچ جایگزینی برای یک کاسه غلات یا صبحانه متعادل وجود ندارد. من این را به عنوان صبحانه خود توصیه نمی کنم زیرا فاقد پروتئین و چربی های سالم است ، دو عنصر درشت مغذی که برای انرژی مهم هستند و به شما کمک می کند تا در طول روز سیر بمانید. او توصیه می کند که می خواهید روند را امتحان کنید ، مطمئن شوید که صبحانه کامل شما نیست.

شایان ذکر است که اگر طرفدار غلات هستید ، نیازی به جایگزینی غلات سنتی در رژیم غذایی خود ندارید. Vaca-Flores توضیح می دهد که غلات با فیبر بالا می تواند یک انتخاب جامد باشد و شیر حاوی پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم ، ویتامین B و پتاسیم است. اما او می گوید که باید به یک نکته توجه کرد: “اگر دنبال یک دانه قندی هستید ، به اندازه وعده غذایی خود فکر کنید و موز یا توت فرنگی خرد شده را برای افزایش فیبر اضافه کنید.”

ماکارونی فتا پخته

انگور یا گوجه فرنگی گیلاسی را با یک بلوک پنیر فتا ، یک روغن زیتون شرابی ، و ادویه جات ترشی جات مخلوط کنید ، سپس ماکارونی مورد علاقه خود را بریزید. خودشه. این روند غذایی TikTok از طرف Vaca-Flores مهر تأییدی می زند-و خدا را شکر ، زیرا اگر هنوز آن را امتحان نکرده اید ، اکنون اجاق شما باز می شود. ساده ، خوشمزه و سالم است.

cookingwithayeh

پاستا فتا پخته ارزش این همه هیاهو را دارد !! با الهام از زیباfeelgoodfoodie 💗 #fyp #foodtiktok #bakedfeta #pasta #foryou #foryoupage

سعی کن – ایکسون

“وقتی به مواد اصلی ماکارونی فتا پخته نگاه می کنیم ، آنها به طرز شگفت انگیزی روی هم قرار می گیرند تا یک وعده غذایی متعادل باشد. یک وعده غذایی متعادل معمولاً شامل غلات مانند ماکارونی ، یک میوه یا سبزی مانند گوجه فرنگی ، یک چربی سالم مانند روغن زیتون و البته منبع پروتئین مانند پنیر فتا

او توصیه می کند که برای سالم تر شدن ، پنیر را انتخاب کرده و از خمیر غلات کامل برای ارزش غذایی بیشتر با فیبر و ریز مغذی ها مانند سلنیوم و مس استفاده کنید.

انجام این کار برای شخصی سازی اهداف و ترجیحات رژیم غذایی نیز آسان است. من از ماکارونی و مرغ برای پروتئین اضافی استفاده کردم. تیک تاکرهای وگان و وبلاگ نویسان همچنین فتا را با پنیر وگان یا توفو عوض کرده اند ، در حالی که دیگران نیز ماکارونی را با کوکی ها عوض کرده اند. طعم را با سیر ، ریحان ، فلفل قرمز ، نمک و فلفل تنظیم کنید.

“پروفی”

این پورتمان بسیار مبتکر است – پروتئین را با قهوه سرد ، اسپرسو یا قهوه داغ برای نوشیدن مخلوط کنید. اما چرا به این ترکیب نیاز دارید؟ واکا فلورز توضیح می دهد: “افرادی که صبحانه متعادل با پروتئین ندارند می توانند از افزودن پودر پروتئین به قهوه خود سود ببرند.” پروتئین در صبحانه می تواند سطح متعادل قند خون و انرژی طولانی مدت را افزایش دهد ، اما اگر در حال حاضر پروتئین را در صبحانه دریافت می کنید ، احتمالاً نیازی به مکمل ندارید.

Proffee دارای تغییرات زیادی در TikTok است که می تواند کیفیت تغذیه را ایجاد یا از بین ببرد. برخی از کاربران این نوشیدنی را با یک شیک پروتئینی از قبل بریده شده که حاوی شکر ، شیرین کننده ها یا افزودنی های غیر ضروری است ، تهیه می کنند. سایر کاربران شربت یا شیرین کننده های اضافی اضافه می کنند.

Vaca-Flores می گوید پیدا کردن یک پودر پروتئین با کیفیت بالا که قند کمی دارد بسیار مهم است. “یافتن مکمل پروتئینی که طعم طبیعی داشته باشد می تواند شما را از افزودن شیرین کننده های اضافی نجات دهد.”

می خواهید روند را امتحان کنید؟ HUM Nutrition’s Core Strength یک پودر پروتئین وانیل گیاهی است-ما طرفداران زیادی داریم! (ما حتی آن را در یک متا لاته امتحان کردیم.)

عسل منجمد

نگاه کردن به عسل منجمد ، که خاصیت چسبناک خود را حفظ کرده و از یک بطری خارج شده است ، از نظر بصری رضایت بخش است ، بنابراین ما از نظر زیبایی به این روند A + می دهیم. اما در مورد تغذیه؟ بگذارید بگوییم که ما در مقیاس کشویی فارغ التحصیل می شویم.

اکثر TikTokers هنگام امتحان این غذا عسل زیادی می خورند. این یک شکست جدی است. واکا فلورس می گوید: “فراموش کردن عسل حاوی کالری و قند حتی در شرایط طبیعی بسیار آسان است.”

او توضیح می دهد: “اگر بیش از حد قند مصرف کنیم ، این می تواند باعث افزایش سطح قند خون ما شود. این خوشه ها در نهایت از بین می روند ، که احساس انرژی کوتاه مدت می کند و به دنبال آن احساس خواب آلودگی شدید می شود.” علاوه بر این ، خوردن بیش از حد عسل می تواند باعث ایجاد ناراحتی در دستگاه گوارش به شکل نفخ ، تهوع و اسهال شود. “

اما در اعتدال ، شما می توانید عسل منجمد را امتحان کنید. واکا فلورس می گوید: در یک جلسه بیش از یک قاشق غذاخوری (یا اندازه شست خود) نچسبید. حتی بهتر ، آن را با پروتئین یا چربی سالم امتحان کنید تا از تغییرات چشمگیر در سطح قند خون جلوگیری کنید.

آب سالاد

TikTokers در جستجوی خواب بهتر ابداع کرد: نوشیدن برگ کاهو و آب گرم به عنوان چای برای گزارش خواب. اگرچه هیچ شواهدی مبنی بر تأثیر کاهو در خواب بر انسان وجود ندارد ، واکا فلورس اظهار می کند که کاهوی رومی حاوی یک ماده مغذی گیاهی به نام لاکتوکاریوم است که به “سالاد تریاک” نیز معروف است ، که مزایای خواب و آرام بخشی را پیشنهاد می کند.

با وجودی که آب سالاد هیچ خاصیت جادویی ندارد ، واکا فلورس می گوید این ماده بی ضرر هم نیست-فقط ابتدا سالاد خود را بشویید. (حتی اگر افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند باید از سس سالاد اجتناب کنند زیرا ممکن است با داروهای خود تداخل داشته باشند.)

اما حتی بهتر؟ Vaca-Flores توصیه می کند چراغ ها را کم کنید و یک ساعت قبل از خواب زمان استفاده از صفحه نمایش را محدود کنید تا به مغز شما پیام دهد زمان تولید ملاتونین ، هورمونی که چرخه خواب ما را کنترل می کند ، است.

تخم مرغ پستو

این شاید یکی از ساده ترین راه ها برای جلوه دادن صبحانه شما مانند آنچه تا به حال دیده ایم باشد. از روش مورد علاقه خود برای تهیه تخم مرغ (آب پز ، آفتابی یا آسان) استفاده کنید و به جای پختن آنها در کره یا روغن ، از پستو استفاده کنید. خودشه. البته می توانید غذای خود را با سرو روی نان تست با مواد مختلف مانند آووکادو ، گوجه فرنگی یا پودر فلفل قرمز شخصی کنید.

Vaca-Flores به خوبی با این روند غذایی TikTik مطابقت دارد زیرا تخم مرغ یک پروتئین کامل است و کولین در بین سایر ویتامین ها و مواد معدنی تأمین می کند. او توصیه می کند: “مطمئن شوید که از سس پستو با چربی های اشباع نشده با کیفیت بالا مانند روغن زیتون یا آفتابگردان استفاده می کنید. یا بهتر از آن ، سس پستو را خودتان در خانه درست کنید.”

طرفدار پستو نیستی؟ شما همچنین می توانید این تخم مرغ های فلفل قرمز را امتحان کنید.

نتیجه نهایی

گرایش های غذایی TikTok می تواند یک بسته ترکیبی باشد ، بنابراین به خاطر داشته باشید که وقتی آنها را در خوراک خود مشاهده می کنید ، همه آنها توسط متخصص تغذیه بررسی نمی شوند. اگر در مورد چیزی مطمئن نیستید ، بهتر است با یک متخصص تغذیه یا حتی پزشک خود مشورت کنید تا از عواقب بالقوه خطرناک جلوگیری کنید. شما می خواهید روند را متناسب با نیازهای تغذیه ای خود تغییر دهید یا چیزی را به طور کلی کنار بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*