بررسی Oura Ring 3: فرصتی از دست رفته برای فناوری پوشیدنی


کریس بچرر، رئیس محصول اورا هلث، به من گفت که این شرکت از مشکل آگاه است و در حال تحقیق برای رفع آن است. او به من پیشنهاد داد که در این مدت، می توانم به عقب برگردم و تمرینات را حذف کنم تا به برنامه اطلاع دهم که پیاده روی نمی کنم.

این کار نکرد برنامه به طور دائم حرکات من را به عنوان راه رفتن ضبط کرده بود و داده ها قابل پاکسازی نبودند. من به طور منظم موتورسیکلت سوار می‌شوم، از جمله برای انجام کارهای اطراف شهر، به این معنی که تقریباً یک هفته اطلاعات فعالیت خراب شد. مجبور به ویرایش دستی داده هایم نیز هدف ردیاب خودکار را شکست می داد.

برای مقایسه، من همچنین در هنگام تست Oura از یک ساعت اپل استفاده کردم. حتی پس از سفر ۱۰۰ مایلی من، اپل واچ به درستی گزارش داد که من فقط حدود یک مایل راه رفته بودم و آن روز زیاد ورزش نکرده بودم.

چند روز بعد، در حالی که سوار موتور سیکلتم به باشگاه می رفتم، دوباره اورا را پوشیدم. برنامه گزارش داد که من حدود شش مایل را در ۳۵۰۰ قدم راه رفته ام.

برخی از جنبه های اورا جالب است. باتری حلقه حدود هفت روز دوام می آورد، بسیار بیشتر از دستگاه هایی مانند اپل واچ که باید یک روز در میان شارژ شوند. این شارژ طولانی‌تر به این معنی است که حلقه می‌تواند مدت بیشتری روی بدن شما بماند، که سپس به آن امکان می‌دهد در طول زمان اطلاعات بیشتری از شما، از جمله اطلاعات دقیق در مورد ضربان قلب و خواب شما، جمع‌آوری کند.

هر روز، برنامه این اندازه‌گیری‌های مختلف را برای محاسبه امتیاز «آمادگی» جمع‌آوری می‌کند. نمره آمادگی بالا نشان می دهد که از فعالیت های روز قبل به خوبی بهبود یافته اید. احتمالاً به دلیل موتورسواری ام، امتیازهای آمادگی من به طور کلی نادرست بود – اما برای غیر سوارکارانی که ورزشکار هستند، این می تواند روشی مفید برای تعیین اینکه آیا تمرین سخت انجام دهند یا برای استراحت روزانه.

همچنین روشی را که اپلیکیشن Oura داده‌ها را برای خواب تجسم می‌کرد، دوست داشتم. نموداری را نشان می داد که نشان می داد چه زمانی در مراحل مختلف خواب بودم و چه زمانی بیدار بودم. همچنین کمترین ضربان قلب من را در هنگام خواب نشان داد – ضربان قلب بالاتر می تواند نتیجه استرس یا دیر خوردن غذا باشد. در نهایت، این برنامه توصیه هایی را ارائه کرد: هنگامی که زمان خواب نزدیک می شد، این نرم افزار توصیه می کند که از مصرف کافئین و الکل جلوگیری کنید تا خواب بهتری داشته باشید.