جدید و قابل توجه: آنچه در این هفته خواندم – ویرایش ۲۰۱


پژوهش هفته

خوردن محدود زمانی همراه با رژیم کم کربوهیدرات برای کاهش چربی احشایی و سندرم متابولیک قوی تر از هر یک به تنهایی است.

کراتین مونوهیدرات هنوز بهترین شکل کراتین است.

آلودگی هوا بدتر، کووید بدتر.

چگونه استرس مصرف غذاهای ناسالم را در مغز افزایش می دهد.

ورزشکاران ممکن است با پروتئین و کربوهیدرات شبانه بهتر بخوابند (و عملکرد بهتری داشته باشند).

پادکست های جدید آشپزخانه اولیه

پادکست اولیه آشپزخانه: پیوند بین عدم تحمل لبنیات و ژن های لبنیات با بنیانگذاران مزرعه خانواده الکساندر، بلیک و استفانی

رادیو مربی بهداشت اولیه: مربی همیشه در حال تکامل با برایس هنسون

رسانه، Schmedia

لیست انتظار ۳۰ ساله کروکت گوشت گاو کوبه ژاپنی.

اختاپوس ها مغز خود را تقریباً به همان روشی که مهره داران رشد می دهند رشد می کنند.

پست های وبلاگ جالب

تقاضای تجاری رو به رشدی برای بانک خون واکسینه نشده وجود دارد.

یادداشت های اجتماعی

در مورد مسمومیت با پروتئین

میکند این افطار کنم؟

همه چیز دیگر

ارتباط بین میزان قتل و تاریخ دولت

چیزهایی که من به آن علاقه دارم و به آنها علاقه دارم

مفهوم جالب: «واکنش ضد پرومته».

مطالعه جالب: به نظر می‌رسد تمرینات استقامتی عضلانی همراه با پیاده‌روی بهترین تمرین برای افراد مسن‌تری است که به دنبال بهبود خواب خود هستند.

نکته مهم: شما می توانید در حین رژیم گرفتن قدرت به دست آورید، اما احتمالاً وزن کم چربی ندارید.

مطالعه جالب دیگر: گوش دادن با شهود ما صحبت می کند در حالی که خواندن باعث تقویت تجزیه و تحلیل می شود.

مربوط به بالابرهای آموزش دیده: برای پیشرفت بیشتر، ممکن است بخواهید به سمت شکست حرکت کنید.

سوالی که می پرسم

چگونه بر دنیای فیزیکی تسلط دارید؟

گوشه دستور غذا

  • خلاصه ای از دستور العمل های روز شکرگزاری سرخپوشان.
  • پودینگ کدو حلوایی ژلاتینی.

کپسول زمان

یک سال پیش (۱۲ نوامبر – ۱۸ نوامبر)

  • چگونه به دوستان درباره سبک زندگی اولیه بگوییم – چگونه این کار را انجام دهیم.
  • حفظ تراکم استخوان با افزایش سن – این فقط مربوط به عضلات نیست.

نظر هفته

“بهترین رژیم تمرینی رژیمی است که در واقع به طور مداوم دنبال می کنید.

یک بازی هفتگی تک هاکی لیگ آبجو یا فریزبی یا گلف نهایی به اندازه یک NLP قدرت شروع (یا هر برنامه علمی دیگر) همراه با یک بازی هفتگی موثر نیست … اما عالی واقعاً دشمن خوبی است. .

“سرگرمی” یک انگیزه عالی است، اما فقط زیرمجموعه “شور” است. علاقه‌ها متفاوت است، اما هر تمرین‌کننده‌ی موفقی اشتیاق دارد که هر تمرین متفاوتی را که انتخاب می‌کند، با عمق و ثبات کافی انجام دهد.»

-کاملا.

(function($) { $(“#dfL6pNz”).load(” ); })( jQuery );

روغن آووکادو آشپزخانه اولیه

پست جدید و قابل توجه: آنچه من در این هفته خواندم — نسخه ۲۰۱ اولین بار در مارک روزانه اپل پدیدار شد.