حمل دایناسورها به دبیرستان – کمکی به این سیستم درسی هنری

همراه خود توسعه این سیستم درسی هنری در بریتانیا، کدام ممکن است به مدرسین را انتخاب کنید و انتخاب کنید مدیران این شانس را می‌دهد به همان اندازه در حاضر این سیستم‌های آموزشی بی نظیر انعطاف‌پذیر باشند، جایگزین‌های جدیدی برای تحمیل انگیزه را انتخاب کنید و انتخاب کنید شور را انتخاب کنید و انتخاب کنید شوق در بچه ها پدید آمده است، به‌ویژه وقتی صحبت اجتناب کرده اند موضوعات آموزشی می‌شود. . اجتناب کرده اند این قبلی، یکی اجتناب کرده اند نیازها کلیدی این رشد جدید کمک به بچه ها، به معنای واقعی کلمه هستند اطلاعات‌آموزان در هر سنی اجتناب کرده اند پذیرش/بنیاد به همان اندازه مرحله کلیدی چهارم است، به همان اندازه قابلیت مفهوم‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید اقدامات بدیع را به انگشت آورند. به معنای واقعی کلمه هستند، تواند به شما کمک کند اطلاعات آموزان با توجه به علم، جو زیست را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر موضوعات آموزشی مرتبط مشابه حساب. اجتناب کرده اند طریق کاوش را انتخاب کنید و انتخاب کنید تجزیه و تحلیل خصوصی

این سیستم درسی هنری را انتخاب کنید و انتخاب کنید آموزش دروس علوم

در تخصص ما، شناخته شده به عنوان مدرسین، این سیستم درسی هنری به ما این امکان را می دهد کدام ممکن است شناخته شده به عنوان تسهیل کننده در مطالعه حرکت کنیم، دریافتیم کدام ممکن است کشش تا حد زیادی در معنی تدریس دروس بی نظیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید قوانین این سیستم درسی سراسری، تخصص فوق العاده مثبتی برای معلمانی است کدام ممکن است دروس را حاضر می کنند. را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این برای اطلاعات آموزان

خلاقیت تا حد زیادی در نتیجه جدا گذاشتن متنوع اجتناب کرده اند ساختار های درسی عجیب و غریب را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساختار های کاری شده است. برخی تولید دیگری اصلاح را انتخاب کنید و انتخاب کنید تطبیق داده شدند به همان اندازه بتوانند در چارچوب از گرفتن آزادی های آموزشی تا حد زیادی کار کنند. به ویژه، امکان راه اندازی شد موضوعات جدید مشابه تحقیق دایناسورها، مزایای دقیق را برای حاضر این سیستم های آموزشی به ارمغان معرفی شده است است.

در حالی کدام ممکن است ما می پذیریم کدام ممکن است اصلاح ساختار های درسی حال، موضوعات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساختار های کاری باعث کار تا حد زیادی در تحریک کردن این سبک تدریس جدید شده است، نتایج تا حد زیادی اجتناب کرده اند آن همراه خود گروهی اجتناب کرده اند اطلاعات آموزان همراه خود انگیزه را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشتاق تر جبران شده است، کدام ممکن است واقعاً به نظر می رسد مانند است. معنی به کارگیری توانایی های کلیدی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نماد دادن مطالعه.

چرا دایناسورها را انواع کنیم؟

انواع تحقیق دایناسورها را انتخاب کنید و انتخاب کنید به معنای واقعی کلمه هستند تولید دیگری حیوانات ماقبل گذشته تاریخی شناخته شده به عنوان بخشی اجتناب کرده اند موضوع موضوعی برای خوب ترم هر دو بخشی اجتناب کرده اند خوب ترم دانشگاه، به تذکر ما مفهوم فوق العاده خوبی است. اولا، اکثر کودکان مرحله ای اجتناب کرده اند شیفتگی به این موجودات ماقبل گذشته تاریخی را پایین بالا می گذارند، این امر احتمال دارد نمایندگی در درس ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزش ها را {تضمین می کند}. ثانیاً، دایناسورها به سختی اجتناب کرده اند رسانه ها خارج می شوند، مشابه این سیستم های تلویزیونی، کارتون ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازدیدها، به همین دلیل تا حد زیادی کودکان اجتناب کرده اند آنها فوق العاده آگاه هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید قبلاً دانشی دارند. شاید مهمتر اجتناب کرده اند همه، موضوع دایناسورها هر دو به عبارت از محسوس تر، تحقیق با توجه به راسته خزندگان عموماً معروف به دایناسوریا، زمینه فوق العاده زیادی را برای رشد طیف وسیعی اجتناب کرده اند ساختار های درسی شادی ها انگیز در طیف وسیعی اجتناب کرده اند بخش های موضوعی می دهد.

بخش‌های موضوعی کدام ممکن است می‌توان خرس محافظت قرار داد برای ادغام کردن علوم، حساب را انتخاب کنید و انتخاب کنید جغرافیا می‌شود، با این حال علاوه بر این همراه خود در نظر گرفتن هنری، بخش‌های مختلف تدریس مشابه موسیقی، تربیت جسمی را انتخاب کنید و انتخاب کنید رقص. شناخته شده به عنوان مثال، استفاده اجتناب کرده اند موضوع دایناسورها برای خوب موضوع اصطلاحی به مدرسین این شانس را می دهد به همان اندازه موضوعاتی مشابه اصلاح جو را انتخاب کنید و انتخاب کنید انقراض را بازرسی کنند. هنگام حاضر چنین ساختار کاری، ما متنوع اجتناب کرده اند زمینه‌های موضوعی مختلف را اختلاط کرده‌ایم کدام ممکن است همگی بر مقدمه مناسبت انقراض جمعی کدام ممکن است شصت را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۵ میلیون سال پیش رخ داد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در نتیجه نابودی دایناسورها شد، استوار است. مناطق آموزشی را می توان همراه خود کاوش در توضیحات بالقوه مناسبت انقراض، فرار جامعه های غذایی، تأثیر آتشفشان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصلاح آب و هوای محلی محافظت داد. این اراده به مدرسین اجازه دهد به همان اندازه موضوعات را انتخاب کنید و انتخاب کنید موضوعات جاری مرتبط همراه خود بخش های موضوعی مشابه گرمایش جهانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تأثیر انبساط گروه انسانی بر روی کره پایین را بازرسی کنند. همراه خود هنری بودن، موتیف انقراض را می توان در زمینه های موضوعی تولید دیگری مشابه مونتاژ خوب قطعه موسیقی برای آینه کردن اصلاح را انتخاب کنید و انتخاب کنید نابودی خوب گروه درست اجتناب کرده اند حیوانات ماقبل گذشته تاریخی به کار برد. این امر مدرسین را قادر می سازد به همان اندازه اجتناب کرده اند تولید دیگری سبک های مطالعه اطلاعات آموزان بهره ببرند. همراه خود برای درمان موسیقی را انتخاب کنید و انتخاب کنید حرکت، ما به تحمیل گروه‌های رقص کمک کرده‌ایم کدام ممکن است در آن اطلاعات‌آموزان سعی می‌کنند نابودی دایناسورها را اجتناب کرده اند طریق رقص خلاقانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید تولید دیگری کارهای اجرایی تفسیر کنند.

تا حد زیادی کودک‌ها اطلاعاتی دانستن درباره دایناسورها دارند، به معنای واقعی کلمه هستند، طبق تخصص ما معمولاً حداقل خوب شخص فوق العاده آگاه در مدرسه موجود است، شاید خوب دیرینه‌شناس جوان جوان کدام ممکن است بتوان به اشتیاق را انتخاب کنید و انتخاب کنید اطلاع‌رسانی با توجه به موضوع کمک کرد. وقتی می‌خواهیم مطالعه بی طرفانه را الهام بخش کنیم، خوب جاده لباسشویی را همراه خود گیره‌ها {در سراسر} گروه آویزان کردیم. سپس اجتناب کرده اند اطلاعات‌آموزان ({در این} مورد، اطلاعات‌آموزان مرحله کلیدی دوم) خواستیم کدام ممکن است دانستن درباره دایناسورها سؤالاتی بیندیشند را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنها را روی خوب تکه کاغذ بنویسند کدام ممکن است عنوان آنها روی آنها باشد. سپس سؤالاتی را کدام ممکن است سطح آمده بود بازرسی کردیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنها را گروه بندی کردیم (خوب ورزش مفید تولید دیگری کدام ممکن است برای ادغام کردن تداعی عبارت را انتخاب کنید و انتخاب کنید توجه فضایی است). پس اجتناب کرده اند گروه بندی بخش های پرس و جو، خدمه ها انواع شدند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به هر خدمه تعهد تجزیه و تحلیل دانستن درباره خوب پرس و جو را انتخاب کنید و انتخاب کنید گزارش یافته های شخصی به بقیه گروه گرفت. این مشکل رفع بی طرفانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید تجزیه و تحلیل همراه خود استفاده اجتناب کرده اند طیف وسیعی اجتناب کرده اند دارایی ها را الهام بخش کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس هر خدمه برای همکلاسی های شخصی حاضر کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید یافته های شخصی را برای حاضر روی “دیوار دارایی ها” کدام ممکن است تواند به شما کمک کند ساختار موضوع اتاق موضوع دایناسور تحمیل کرده بودیم نوشت. .

ما شناخته شده به عنوان معلم، حاضر خوب موضوع مرتبط همراه خود دایناسورها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر حیوانات ماقبل گذشته تاریخی را برای ما خوشایند دانستیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید متوجه شدیم کدام ممکن است کنجکاوی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کنجکاوی خودمان شعله ور شده است. قطعاًً مزایای کلیدی زیادی {برای قرار دادن} دایناسورها در مدرسه درس موجود است، چکیده ای اجتناب کرده اند مزایایی کدام ممکن است ما پیدا کردیم در زیر اشاره کردن شده است:

۱). اطلاعات آموزان تا حد زیادی حاوی مطالعه شخصی بودند را انتخاب کنید و انتخاب کنید وظیفه بیشتری را در قبال مطالعه شخصی می پذیرفتند. روزی کدام ممکن است این موضوع تدریس می شد، بافت تصرف دقیق وجود داشت. شناخته شده به عنوان مثال، بافت غرور هنگام طراحی حیوان ماقبل گذشته تاریخی شخصی، بازرسی محل اقامت، آنچه می خورد را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه نامی {باید داشته باشد}.

۲). دانشجویان نسبت به بخش های موضوعی اشتیاق بیشتری داشتند را انتخاب کنید و انتخاب کنید انگیزه بیشتری وجود داشت. شناخته شده به عنوان مثال، کاوش در ایده معمولی ها همراه خود خوب گروه کلیدی مرحله ۳ همراه خود استفاده اجتناب کرده اند برخی ردپای دایناسورها برای تحمیل مسیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقیاس گیری فضا متداولبین سطوح.

۳). شناخته شده به عنوان معلم، ما نیز با توجه به موضوع دایناسورها انگیزه را انتخاب کنید و انتخاب کنید اشتیاق بیشتری داشتیم. این می تواند یک جنبه “لذت بخش” اجتناب کرده اند این سیستم درسی بود را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیدن اینکه چگونه کودکان به فرآیند های تدریس خلاقانه تر به کار گرفته شده پاسخ نماد می دهند خوشایند تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید شخصاً قابل قبول بود.

۴). مشارکت تا حد زیادی کفگیرها یکی اجتناب کرده اند مزایای آموزش با توجه به دایناسورها کدام ممکن است پیش سوراخ بینی نشده بود، کنجکاوی تا حد زیادی کفگیرها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرپرستان بود. به نظر می رسد مانند است بزرگسالان نیز وسواس در مورد دایناسورها هستند، ما کودک ها را الهام بخش کردیم کدام ممکن است {در خانه} همراه خود کفگیرها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرپرستانشان با توجه به دایناسورها صحبت کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید وقتی متوجه شدند کدام ممکن است چقدر هنری هستیم، شاهد افزایش قابل توجهی در چشم انداز متنوع اجتناب کرده اند کفگیرها نسبت به آموزش بودیم. در حاضر ساختار ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید این سیستم های آموزشی خوب چیزی کدام ممکن است ما طرفدار می کنیم اینجا است کدام ممکن است خوب “بعدازظهر باز” داشته باشید کدام ممکن است به اطلاعات آموزان اجازه می دهد کار را انتخاب کنید و انتخاب کنید تحقیق شخصی را با توجه به دایناسورها نماد دهند. ما خوب «مینی موزه» راه‌اندازی کردیم کدام ممکن است کار را انتخاب کنید و انتخاب کنید آزمایش‌هایی را کدام ممکن است کودک‌ها انجام داده بودند به حاضر گذاشت. این امر همراه خود استقبال فوق العاده خوشایند کفگیرها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرپرستان حاضر در مونتاژ گذراندن شد.

حمل دایناسورها به دانشکده ها قطعا طرفدار تبدیل می شود. مدرسین را انتخاب کنید و انتخاب کنید مربیان را قادر می‌سازد به همان اندازه اجتناب کرده اند شور را انتخاب کنید و انتخاب کنید شوق اطلاعات‌آموزان بهره ببرند، به مطالعه انگیزه می‌دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید محیطی غنی برای رشد دروس را انتخاب کنید و انتخاب کنید مطالعه فراهم می‌تنبل. ما حتی تعدادی از عامل را خودمان یاد گرفتیم – قطعاً طرفدار می کنیم.