خوردن زردچوبه برای مزایای سلامتی: تغذیه

خوردن زردچوبه برای مزایای سلامتی: تغذیه


من در حال تلاش برای بهبودی پس از کشش طولانی مدت هستم که تصور می شود ناشی از التهاب است ، بنابراین من علاقه مند به استفاده از زردچوبه هستم. من توصیه ها و الزامات متفاوتی در مورد میزان مصرف یا میزان محتوای کورکومین پیدا کرده ام. دوز توصیه شده برای کورکومین بین 500-3000 میلی گرم است. گوگل مقدار پودر زردچوبه کورکومین به من 2-3 درصد می گوید ، اما توصیه می شود معمولاً 1-2 قاشق چایخوری یا 2-3 گرم مصرف کنید. این به هیچ وجه به دوز توصیه شده کورکومین نزدیک نیست. همان توصیه برای ریشه زردچوبه تازه ، 2-3 گرم در روز ، که عجیب به نظر می رسد زیرا پودر خشک ایمن باید بیشتر متمرکز شود؟ من فقط حدود 20 گرم ریشه زردچوبه خوردم ، که در هنگام استفاده در وعده غذایی چندان شبیه به نظر نمی رسید. آیا انجام این کار هر روز ایمن است؟ از آنجا که به نظر می رسد اکثر مردم حدود 3 گرم ، که یک اینچ است ، مصرف می کنند ، و من مثل یک انگشت کامل آن را گرفتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*