در آغوش گرفتن سرما | اپل روزانه مارک


فردی که بالای قله برفی در کنار درخت کاج پوشیده از برف ایستاده استدر حالی که برخی از مردم از زمستان به عنوان بهانه ای برای فرورفتن در پتوهای خود استفاده می کنند و تا حد امکان فعالیت بدنی کمتری در فضای باز انجام می دهند، این یک اشتباه بزرگ است. زمستان زمان بسیار خوبی برای بیرون رفتن است. از محیط گرم داخلی به محیط گرم داخلی عجله نکنید، سعی کنید نوردهی را به حداقل برسانید. دالی در فضای باز سرما را احساس کنید عناصر را تجربه کنید. سرما را در آغوش بگیر

چگونه سرما را در آغوش بگیریم

برای در آغوش کشیدن سرما، باید درک کنید که سرما فقط یک احساس است. بیرون رفتن در هوای سرد، وعده گرما و گرما و پتوهای نرم در خانه پشت سرتان – این یک تجمل واقعی است. سرما هیچ خطری برای امنیت و امنیت شما ایجاد نمی کند، فقط برای آسایش لحظه ای شما است. و بنابراین باید با جسارت وارد سرما شوید. همانطور که هوای سرد به پوست شما برخورد می کند، گرمای بدن را در یک تبادل ابدی بین خود و محیط خود از دست می دهید، اما این مشکلی ندارد. این ناراحت کننده است، بله، اما به شما آسیبی نمی رساند. شما باید این را درک کنید.

باید بدانید که قرار گرفتن در معرض سرما باعث افزایش فعال شدن چربی قهوه‌ای می‌شود، نوعی بافت چربی فعال متابولیکی که انرژی را برای گرم نگه داشتن شما می‌سوزاند و در نتیجه سلامت متابولیک را بهبود می‌بخشد. بدانید که برای رشد، برای بهره مندی از هر روش تمرینی، ابتدا باید احساس ناراحتی کنید. این یک قانون طبیعت است که نمی توان از آن اجتناب کرد. ابتدا باید این ناراحتی را احساس کنید و سپس از آن خلاص شوید. وقتی در معرض سرما قرار می گیرید بدن شما در حال یادگیری سازگاری با آن است. قرار گرفتن در معرض سرما یک جلسه تمرینی است درست مانند بلند کردن وزنه یا دویدن دوی سرعت. به آن به عنوان بخش مفیدی از فرآیند فکر کنید، و احساس بدی نخواهد داشت.

بهتر از همه، احساس سرما باعث می شود که قدر گرما را بدانید.

هیچ چیز بهتر از یک حمام آب گرم بعد از دو ساعت پیاده روی در میان برف نیست.

هیچ چیز بهتر از یک رختخواب گرم بعد از یک روز طولانی کار در بیرون در سرما نیست.

هیچ چیز بهتر از یک غذای گرم بعد از یک جلسه تمرین در گاراژ سرد نیست.

شما باید هر دو افراط را تجربه کنید تا از آنها قدردانی کنید.

راه های مقابله با سرما

خوب، پس چگونه این کار را انجام می دهید؟

با کمترین لباس ممکن به پیاده روی روزانه بروید.

در حالت ایده آل این کار را بدون پیراهن یا با تی شرت و شورت انجام دهید. شما حتی می توانید با پای برهنه بروید. از این گذشته، آنچه قبلاً گفتم را به خاطر بسپارید: شما در معرض خطر مرگ قرار ندارید. همیشه می توانید به یک مکان گرم بازگردید. خوب میشی. این را در نظر داشته باشید و راه بروید.

به علاوه، تا زمانی که در حال حرکت هستید، واقعاً آنقدر سرد نخواهید شد. این راز قرار گرفتن در معرض سرما است. حرکت از سرمای ذهنی جلوگیری می کند.

در سرما ورزش کنید.

اگر مستقیماً بیرون نیست، می توانید آن را در یک گاراژ گرم نشده انجام دهید. با پوشیدن لباس گرم شروع کنید، زیرا به هر حال، قبل از انجام هر حرکت شدید می خواهید دمای بدن خود را بالا ببرید.

در صورت لزوم، هنگام ادامه تمرین، لباس گرم را بپوشید، اما نکته این است که در هوای سرد بیرون ورزش کنید. کاری که این کار انجام می دهد این است که به سیستم عصبی شما پیام می دهد که می توانید استرس ناشی از فعالیت بدنی را کنترل کنید و تلاش در هوای سرد این می تواند یک محرک قوی برای صرف انرژی بیشتر باشد، که اغلب یکی از نقاط ضعف ما در ماه های سردتر است.

تا جایی که امکان دارد کفش برفی بزنید.

برای پول من یکی از بهترین راه ها برای عبور از پهنه برفی است. از زمان کودکی که در مین زندگی می کردم، این کار را زیاد انجام نداده ام. در آن زمان، اغلب بهترین راه برای رفت و آمد، کاوش در زمستان بود. ما بچه ها آزادی زیادی داشتیم، باران یا برف یا درخشش. وقتی برف عمیق بود و ما راضی نمی شدیم دور هم بنشینیم و بازی های ویدیویی و وسایل الکترونیکی را که هنوز اختراع نشده بودند انجام دهیم، مجبور شدیم کفش برفی اگر بخواهیم از این آزادی استفاده کنیم.

این روزها زیاد نمی توانم این کار را انجام دهم. میامی برف زیادی نمی بارد و sنوکفش زدن واقعا در ماسه کار نمی کند. وقتی من انجام دادن برف بزن، من اسنوبرد می کنم. اما مرد، کفش برفی سرگرم کننده فوق العاده است می توانید از شیب های تند بالا بروید و پایین بیایید. شما در واقع کشش بهتری نسبت به زمین معمولی دارید. می‌توانید بین درخت‌ها حرکت کنید، جایی بروید که کفش‌پوشان معمولی جرأت رفتن را ندارند و واقعاً دور بزنید.

ای کاش این فرصت را داشتم که در زمستان هر زمان که بخواهم کفش برفی کنم. اگر این کار را می کنید، استفاده کنید. برو به جایی که ساکت و خالی است، تنها صدایی که صدای ترش رضایت بخش را می شنوی کفش برفی لمس کردن و حفاری در هیچ چیز مثل این نیست که به یک نهر غرغرو نیمه یخ زده برسیم، تا لبه راه بروی، مطمئن باش که خوب می شوی چون برف پوشیده ای.

این شما را مجبور به الگوی حرکتی متفاوت می کند. شما به اندازه کفش های معمولی چابک نیستید. شما باید به این فکر کنید که چه کار می کنید و به کجا می روید. باید عمدی باشی

به اندازه کافی نور خورشید دریافت کنید.

نور خورشید هنوز مهم است. شما ممکن است ویتامین D زیادی از UVB ناچیز موجود تولید نکنید، اما نور طبیعی روشن خورشید را به چشم ها و پوست خود وارد می کنید. این تأثیرات قدرتمندی بر ریتم شبانه روزی شما دارد، خواب شما را بهبود می بخشد و متعاقباً مقاومت در برابر اثرات مضر نور آبی پس از تاریکی را بهبود می بخشد. خورشید با وجود سرد بودن هنوز هم اهمیت دارد. حتی می توان گفت مهم است بیشتر زیرا نسبت به فصل بهار و تابستان کمیاب تر است.

هر چه می توانید بگیرید.

وارد اقیانوس سرد شوید.

قبلاً از شنا کردن در آب سرد متنفر بودم، اما اکنون آن را دوست دارم. صادقانه بگویم، من آن را تقویت‌کننده می‌دانم. خیلی راحت نیست، توجه داشته باشید.

بهترین راه برای انجام آن، که من پیدا کردم، این است:

دوی سرعت ساحلی را اجرا کنید. از سال ۲۰۰۷ تغییر چندانی نکرده است. شما دوی سرعت ساحلی را در جزر و مد می دوید، زمانی که شن و ماسه خوب و صاف و کمی مرطوب است. این فقط تمرین روزانه شما نیست. شما را گرم و عرق می کند و دمای بدن شما را بالا می برد تا نه تنها بتوانید از پس این مشکل بر بیایید. سرد، شما هوس کردن را سرد. توجه: اگر قبلاً در آن روز تمرین کرده اید، زیاد به خودتان فشار نیاورید. به جای یک تمرین کامل، چند دوی سرعت بدوید یا حتی فقط یک پیاده روی سریع داشته باشید، فریزبی را به اطراف پرتاب کنید، با بچه ها کشتی بگیرید، سگ را بدوید. شما عکس را دریافت می کنید. فقط حرکت کنید و خون را پمپاژ کنید.

برو درست توی آب بهش فکر نکن اعضای بدن را به آرامی معرفی نکنید. فقط دنبالش برو سر خود را در اسرع وقت زیر آب ببرید. واقعی سرد وقتی سرتان زیر آب می رود، شوک وارد می شود. آن وقت است که وحشت خفیف می تواند شروع شود. آن وقت است که سیستم عصبی شما واقعاً بیدار می شود. همچنین این چیزی است که باعث می‌شود سریع‌ترین انطباق با دما برای بقیه بدن شما انجام شود. اگر سر شما و محموله گرانبهای آن می تواند مقاومت کند سرد، بقیه بدن شما مشکلی نخواهد داشت.

خود را با آن بمالید سرد اب. آن را به موهای خود بمالید. مقداری ماسه در دست بگیرید و بدن خود را به سمت پایین بمالید. آن را تمیز کنید. برای پول من، موهایی بهتر از موهای شنای بعد از ساحل وجود ندارد. کاری جادویی برای مو و پوست شما انجام می دهد.

تا جایی که می توانید بیرون بمانید. بدیهی است که ایمن باشید، اما سعی کنید بیشتر از یک شیب و دویدن سریع بروید. استخر گرم نشده یا غوطه ور شدن سرد نیز این کار را انجام می دهد، اما هیچ چیزی شبیه اقیانوس سرد نیست.

جکوزی در سرما.

یکی از فعالیت های مورد علاقه من در زمان برف، رفتن به جکوزی است. شما آن کنتراست سرد سرد را دریافت می کنید که زندگی را ارزش زیستن می کند. حتی می‌توانید برف‌سواری انجام دهید و سپس به آب گرم برگردید.

بدیهی است که برای این کار به یک وان آب گرم نیاز دارید، اما اگر بتوانید آن را بچرخانید، فوق العاده است.

در ورزش های برفی شرکت کنید.

من شخصاً یک اسنوبرد سوار بزرگ هستم – فقط روی زانوهایم احساس بهتری دارم – اما هر یک از ورزش های کلاسیک برفی راه های تحسین برانگیز و موثری برای پذیرش سرما هستند: اسکی، اسکی روی کانتری، دوچرخه سواری روی یخ، کوهنوردی، اسکیت روی یخ. نکته این است که در سرما بیرون بروید و به فعالیت هایی بپردازید که فقط در برف می توانید انجام دهید.

وقتی اسنوبرد می‌کنم، همه‌چیز جمع و جور نیستم. من تا آنجا که می توانم اندام هایم را در معرض هوا نگه می دارم. شاید برای جلوگیری از خیس شدن فقط یک لایه رویی ضد آب بپوشم. دلم می‌خواهد وقتی از کوه می‌روم سردی باد را احساس کنم و می‌خواهم موتور داخلی‌ام آنقدر داغ شود که سرما را خاموش کند.

اینها پیشنهادات من برای مقابله با سرما هستند. مهمترین نکته اولین نکته ای است که به آن اشاره کردم: درک کنید که سرما شما را نمی کشد و فقط شما را قوی تر، سالم تر و به طور کلی قدردان گرما و زندگی می کند.

چگونه ترجیح می دهید سرما را در آغوش بگیرید؟

اولاندز آشپزخانه اولیه

درباره نویسنده

مارک سیسون، بنیانگذار Mark’s Daily Apple، پدرخوانده جنبش اولیه غذا و سبک زندگی، و نیویورک تایمز نویسنده پرفروش رژیم کتو ریست. آخرین کتاب او است کتو برای زندگی، جایی که او درباره نحوه ترکیب رژیم کتو با سبک زندگی اولیه برای سلامتی و طول عمر بهینه صحبت می کند. مارک نویسنده کتاب های متعدد دیگری نیز هست، از جمله طرح اولیهکه در سال ۲۰۰۹ به دلیل توربوشارژ کردن رشد جنبش اولیه/ پالئو بود. مارک پس از گذراندن سه دهه تحقیق و آموزش مردم در مورد اینکه چرا غذا جزء کلیدی دستیابی به سلامتی و حفظ آن است، Primal Kitchen، یک شرکت غذای واقعی را راه اندازی کرد. که لوازم اصلی آشپزخانه Primal/ Paleo، Keto و Whole30 را ایجاد می کند.

اگر می خواهید یک آواتار به همه نظرات خود اضافه کنید، اینجا را کلیک کنید!