در مورد این رژیم کربوهیدرات ترکیبی (صبح کم کربوهیدرات ، چربی زیاد و پروتئین زیاد ؛ ناهار متوسط ​​تا کربوهیدرات بالا ، چربی کم ، پروتئین بالا) فکر می کنید؟ طراحی شده برای ورزشکاران ورزش مهارتی با نیازهای قدرت بالا. : تغذیه

در مورد این رژیم کربوهیدرات ترکیبی (صبح کم کربوهیدرات ، چربی زیاد و پروتئین زیاد ؛ ناهار متوسط ​​تا کربوهیدرات بالا ، چربی کم ، پروتئین بالا) فکر می کنید؟ طراحی شده برای ورزشکاران ورزش مهارتی با نیازهای قدرت بالا. : تغذیه


از خود بپرسید نظر شما در مورد این رژیم غذایی چیست. این بازی در جامعه صخره نوردی دور شد. اصولاً باید صبح ها از کربوهیدرات ها اجتناب کنید و غذاهای چرب و پر پروتئین را انتخاب کنید. بعد از ناهار ، نزدیک زمان تمرین ، می توانید کربوهیدرات مصرف کنید. برای شام ، کربوهیدرات متوسط ​​تا زیاد و چربی کم را برای غذا انتخاب کنید. هر وعده غذایی 25-30 گرم پروتئین دارد.

هدف این است که چربی بدن خود را کاهش دهید. تصور می شود که این یک تمرین متوسط ​​است (برای سنگ نوردان ارائه شده است). همچنین تصور می شود که این محصول بدون شکر فرآوری شده ، مقدار زیادی سبزیجات و میوه ها در بعد از ظهر و معمولاً برخی غلات برای شام باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*