دستور تهیه سالاد دو لوبیا و سبزیجات

دستور تهیه سالاد دو لوبیا و سبزیجات


این سالاد دو لوبیا و گیاهی را تهیه کنید که یک ساعت بعد شما یا دوستانتان را گرسنه نکند-سلام فیبر و پروتئین گیاهی!

لوبیا منبع خوشمزه پروتئین گیاهی است ، سرشار از فیبر محلول است و حاوی مواد معدنی مانند منیزیم است.

این نه تنها جعبه غذا را کنترل می کند ، بلکه جعبه ای را با غذاهای خوشمزه و چیزی که همه می توانند از آن لذت ببرند ، کنترل می کند.

این که آیا برای یک هفته به یک غذای جانبی احتیاج دارید یا به دنبال یک غذای خوشمزه برای گردهمایی هستید ، امتحان کردن این عالی است!

این پنج سالاد لوبیا و سبزیجات را بیشتر استفاده کنید

پنج وعده غذایی بنیادی ، هر وعده غذایی است که شامل هر 5 عنصر در سیستم بنیادی پنج ما باشد: کربوهیدراتهای غیر نشاسته ای ، کربوهیدراتهای قوی ، چربیهای سالم ، پروتئین و عامل طعم دهنده.

اگر هنوز با سیستم بنیادی پنج ما آشنا نیستید ، می توانید راهنمای رایگان من را بارگیری کنید جایی که می توانم بیشتر در مورد آن به اشتراک بگذارم!

پنج پایه از شما در تغذیه بدن فیزیکی شما حمایت می کند تا بتوانید آنچه را که می خورید یاد بگیرید ، که اولین قدم در خوردن آگاهانه است. بقیه این است که بدانید چگونه غذا بخورید و غذای خود را مثبت تجربه کنید.

با گنجاندن این 5 عنصر در رژیم غذایی خود ، بدن خود را در سطح سلولی حمایت می کنید و اطمینان حاصل می کنید که مواد مغذی مورد نیاز برای تمرکز بیشتر ، هضم آرام ، انرژی پایدار ، خواب سالم و سلامت طولانی مدت را مصرف می کنید.

در اینجا چگونه می توانید این 2 سالاد لوبیا را در یک وعده غذایی اصلی پنجگانه قرار دهید:

1 • کربوهیدراتهای غیر نشاسته ای

  • برای اینکه این وعده غذایی کامل پنج وعده ای کامل باشد ، روی یک تخت سبز یا همراه با سبزیجات غیر نشاسته ای سرو کنید.

2 • نشاسته یا قند کربوهیدرات ها

3 • چربی سالم

4 • پروتئین

5 • عطر فاکتور

  • قلب
  • فلفل دودی
  • لیمو
  • نمک + فلفل

کتانی

1 فنجان لوبیا سیاه حاوی حدود 15 گرم فیبر است – اما نه تنها فیبر ، بلکه پروتئین نیز دارد. ترکیب پروتئین و فیبر به بدن شما کمک می کند تا قند خون را متعادل کرده و شما را سیرتر و طولانی تر نگه دارد. ما می دانیم که فیبر برای سیستم گوارشی ما چقدر مهم است و هر روز باید حداقل 35 گرم فیبر (گاهی اوقات بیشتر بسته به متابولیسم و ​​هضم خاص شما) بشماریم. خوردن فیبر کافی ما را منظم نگه می دارد ، به حفظ میکروبیوم سالم کمک می کند و به بدن ما در جذب مواد مغذی کمک می کند.

پروتئین گیاهی

1 فنجان لوبیا سیاه حاوی حدود 14 گرم پروتئین گیاهی است. پروتئین (یعنی آمینو اسیدها) برای سلامت ما از بازسازی بافت ماهیچه ای گرفته تا تعادل هورمون ها ، تعادل قند خون و تولید انرژی بسیار مهم است. اینجا درباره پروتئین های گیاهی بیشتر بخوانید.

منیزیم

منیزیم یک ماده معدنی مهم در بدن ما است و نقش کلیدی در 300 عملکرد سلول در بدن از جمله عملکرد ماهیچه ها ، سنتز پروتئین ، کنترل قند خون و تنظیم فشار خون دارد. همچنین نشان داده شده است که PMS ، سردرد (مانند میگرن) را کاهش می دهد و می تواند برای آرامش ماهیچه های گوارشی مورد استفاده قرار گیرد که می تواند یبوست را کاهش دهد.

مواد معدنی اضافی

لوبیا و حبوبات منابع غنی از مواد معدنی هستند که در اکثر رژیم های غذایی آمریکایی وجود ندارد ، به ویژه هنگامی که صحبت از منیزیم می شود ، که ماده معدنی اولیه در لوبیا سیاه است. لوبیا همچنین دارای مولیبدن ، فولات ، مس ، منگنز ، فسفر ، آهن و ویتامین B است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*