دسرها و اعتدال …: تغذیه

دسرها و اعتدال …: تغذیه


آنها این را می گویند زیرا اعتدال طبق تعریف همیشه به این معنا نیست و اضافی نمی شود.

بروکلی یا سیب بخورید – هر فرد معمولی می تواند هر زمان که می خواهد هر چقدر که می خواهد غذا بخورد. کلم بروکلی یا سیب بیشتر به طور متوسط ​​باعث بهبود یا حداقل بدتر شدن سلامتی می شود.

کیک شکلاتی ، بستنی ، شکر و … خوب نیست اگر آنها را دائما یا بیش از حد بخورید.

غذاهای سالم را می توان به میزان دلخواه مصرف کرد. غذاهایی که کمتر مفید یا مضر هستند باید محدود شوند.

این منجر به توصیه برای تهیه دسرها “شیرینی” و “در حد اعتدال” می شود – نه همیشه و نه بیش از حد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*