مقدار قند در روز برای بزرگسالان. (البته شکر تمیز): تغذیه

مقدار قند در روز برای بزرگسالان. (البته شکر تمیز): تغذیه


شکر خالص یک شعار بازاریابی است. بدن شما تفاوت بین HFCS ، شربت افرا ، عسل یا شکر در موز را نمی داند. وقتی بدن شما با سایر مواد مغذی ماکرو ، یعنی پروتئین یا فیبر مصرف شود ، واکنش متفاوتی نشان می دهد.

وقتی 6 روز در هفته دویدم و وزنه می زدم ، به طور منظم 100 گرم در روز مصرف می کردم. این حکایتی است ، اما قند فقط کربوهیدرات ساده است. وقتی کالری می سوزانید ، نیازی به نگرانی (بیش از حد) در مورد قند (به استثنای شرایط سلامتی) ندارید.

نیازهای تغذیه ای باید از یک محدوده کلی در نظر گرفته شود تا نوعی کلان. اگر از رژیم غذایی متعادلی استفاده می کنید و مقدار مناسبی کالری و درشت مغذی برای رسیدن به اهداف خود مصرف می کنید ، نیازی به استرس در مورد قند ندارید. همیشه بهتر است غذاهای کامل بخورید.

TLDR: IIFYM. قندها فقط کربوهیدرات هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*