میکس تریل کتو | اپل روزانه مارک


مخلوط شیرین و خوش طعم کتو تریل در کاسه های کوچک سفیدنکته مهم در مورد تهیه غذای میان وعده خود در خانه این است که شما کنترل می کنید که چه چیزی در آن وجود دارد. این ترکیب شیرین و خوش طعم Keto Trail Mix از این قاعده مستثنی نیست. شما می توانید کمی شیرین و کمی نمک را با هم میل کنید بدون اینکه ترسی از اینکه رژیم غذایی سالم خود را به دردسر بیندازید. هنگامی که این دستور غذا را در آشپزخانه خود درست می کنید، آن را به سلیقه خود تنظیم کنید. همه چیز را کم و بیش به جز چاشنی نان شیرینی اضافه کنید. اگر دوست دارید، شکلات را کم کنید، یا به هیچ وجه به آن اضافه نکنید – تکه های نارگیل شیرینی زیادی را برای برخی اضافه می کند. با این وجود، این ترکیب دنباله‌دار همچنان گزینه‌ای تازه‌تر و سالم‌تر از اکثر نسخه‌های خریداری‌شده در فروشگاه است.

ترکیب آجیل و دانه ها پروتئین و چربی سالم زیادی را به این ترکیب میان وعده می آورد. می‌توانید این‌ها را جداگانه درست کنید یا با هم مخلوط کنید تا از ترکیب شیرینی و شور لذت ببرید. این یک میان‌وعده فاسد نشدنی عالی برای پیاده‌روی یا کمپینگ است (به هر حال ترکیبی از مسیرهای پیاده‌روی است) یا یک ظرف دربسته در ماشین یا محل کار خود برای صرف میان‌وعده در طول روز نگه دارید.

طرز تهیه مخلوط تریل کتو مرزه

پخت مختصر این ترکیب از آجیل و دانه‌ها طعمی غنی و برشته به آن می‌دهد و کمی ترد می‌دهد که شکست دادن آن سخت است. ابتدا فر را با دمای ۳۲۵ درجه فارنهایت گرم کنید. سپس صتمام مواد را در یک کاسه بریزید و بریزید تا ترکیب شوند. آنها را به صورت یک لایه روی یک تابه قرار دهید. مخلوط را به مدت ۷ تا ۱۰ دقیقه بپزید و در حین پخت یک بار آنها را بریزید. مراقب آنها باشید تا مطمئن شوید که در حین پخت و پز چیزی نسوزد. یک بار دیگر به مخلوط دنباله دار بدهید و اجازه دهید قبل از خوردن خنک شود.

مخلوط دنباله دار کتو روی یک ورقه پخت

طرز تهیه مخلوط شیرین تریل کتو

برای این دستور همه مواد را با هم در یک کاسه ترکیب کنید و لذت ببرید! برای تغییر دیگر، می توانید شکلات را با یک حبه کوچک روغن نارگیل ذوب کنید و مغزها را در این مخلوط بریزید، سپس مخلوط دنباله دار را روی یک تابه در یک لایه بگذارید و در یخچال بگذارید تا پوسته سفت تشکیل شود.

مخلوط دنباله کتو شیرین در یک کاسه سفید

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این ترکیب شیرین و خوش طعم کتو تریل به شما این امکان را می دهد که کمی شیرین و کمی نمک را با هم بنوشید بدون اینکه ترسی از اینکه رژیم غذایی سالم خود را به دردسر بیندازید. ترکیب آجیل و دانه ها پروتئین و چربی سالم زیادی را به این ترکیب میان وعده می آورد.


میکس تریل مرزه

۲/۳ فنجان بادام ها

۲/۳ فنجان گردو

۱/۲ فنجان آجیل ماکادمیا

۱/۳ فنجان تکه های نارگیل

۱/۳ فنجان دانه کدو تنبل

۱ قاشق غذاخوری روغن آووکادو آشپزخانه اولیه

۲+ قاشق چایخوری چاشنی نان شیرینی پزی

میکس دنباله شیرین:

۱/۳ فنجان تکه های نارگیل

۱/۳ فنجان تمشک خشک شده را منجمد کنید

۱/۴ فنجان گردو

۱/۴ فنجان فندق

۱/۴ فنجان آجیل ماکادمیا

۱/۴ فنجان بادام ها

۱/۴ فنجان دانه کدو تنبل

۱/۴ فنجان تکه ها یا چیپس های شکلات تیره یا بدون شکر


میکس دنباله دار مرزه:

  1. فر خود را با دمای ۳۲۵ درجه فارنهایت گرم کنید.
  2. همه مواد را در یک کاسه بریزید و هم بزنید تا مخلوط شوند. آنها را به صورت یک لایه روی یک تابه قرار دهید.
  3. مخلوط را به مدت ۷ تا ۱۰ دقیقه بپزید و در حین پخت یک بار آنها را بریزید. مراقب آنها باشید تا مطمئن شوید که در حین پخت و پز چیزی نسوزد. یک بار دیگر به مخلوط دنباله دار بدهید و اجازه دهید قبل از خوردن خنک شود.

میکس دنباله شیرین:

  1. همه مواد را با هم در یک کاسه ترکیب کنید و لذت ببرید!

یادداشت

برای تنوع دیگری از مخلوط شیرین تریل، می توانید شکلات را با یک قاشق کوچک روغن نارگیل ذوب کرده و مغزها را در این مخلوط بریزید، سپس مخلوط دنباله دار را در یک تابه در یک لایه قرار دهید و در یخچال بگذارید تا پوسته سفت تشکیل شود.

  • زمان آماده سازی: ۰ دقیقه
  • زمان پخت: ۱۰ دقیقه

تغذیه

  • اندازه خدمت: ۱/۸ مخلوط تریل خوش طعم
  • کالری: ۲۳۳.۵
  • قند: ۱.۲ گرم
  • سدیم: ۷۴.۲ میلی گرم
  • چربی: ۲۱.۶ گرم
  • چربی های اشباع شده: ۳.۹ گرم
  • چربی ترانس: ۰ گرم
  • کربوهیدرات ها: ۷ گرم
  • فیبر: ۲.۷ گرم
  • پروتئین: ۵.۳ گرم
  • کلسترول: ۰ میلی گرم
  • کربوهیدرات خالص: ۴.۲۴ گرم

درباره نویسنده

پریسیلا چامسیان

پریسیلا که یک وبلاگ نویس غذا، توسعه دهنده دستور العمل و سرآشپز شخصی مستقر در میسوری است، در پخت و پز با کربوهیدرات کم، پالئو، بدون گلوتن، کتو، گیاهخواری و کم FODMAP تخصص دارد. ببینید او در پریسیلا کوکس چه می‌پزد و ماجراجویی‌های غذایی او را در اینستاگرام و پینترست دنبال کنید.

اگر می خواهید یک آواتار به همه نظرات خود اضافه کنید، اینجا را کلیک کنید!