نحوه خرید میان وعده قبل از غذا با فرزندان خود

نحوه خرید میان وعده قبل از غذا با فرزندان خود


آیا فرزندان شما همیشه قبل از آماده شدن غذا گرسنه هستند؟ در اینجا یک استراتژی برای میان وعده ها قبل از غذا وجود دارد که اشتهای آنها را از بین نمی برد.

هنگام غذا خوردن هیچ چیز دیوانه کننده تر از نشستن روی وعده غذایی که به مدت 45 دقیقه برای بچه های خود آماده کرده اید را آماده کنید تا بشقاب هایشان را بلند کنند زیرا آنها قبلاً سیر شده اند. روی پرتزل.

حرکت یک ساعت قبل از شام برای کودکان دشوار است – مخصوصاً جوانانی که می شنوند “شام در 10 دقیقه آماده است” مانند “شام هرگز ، هرگز آماده نخواهد شد. شروع به ذوب کنید!”

مشکل میان وعده ها قبل از غذا

وقتی بچه ها قبل از غذا میان وعده های خود را سیر می کنند ، خیلی گرسنه نیستند – به این معنی که آنها کمتر مستعد خوردن غذاهایی هستند که شما درست کرده اید ، و بسیار کمتر سعی می کنند غذاهای جدید ، غیرمعمول یا چالش برانگیزتری مانند کاسترول ، سوپ و سایر غذاهای مخلوط را امتحان کنند.

اما به نظر می رسد اشتهای کودکان تا زمان آماده شدن غذا ناراحت کننده نیست. من ساعت 5 جادوگری دردناکی را به خاطر می آورم که وقتی پسرم برای لمس یک قابلمه روی اجاق گاز ، کابینت ها را برای تنقلات اندازه می گرفت.

در طول این سالها ، من چندین روش مختلف را در مورد میان وعده ها قبل از غذا امتحان کرده ام: یک مشت میان وعده غلات کامل ، نصف سیب ، و هیچ اسنک اصلا. فقط چیزی درست به نظر نمی رسد

پاداش: پایان نبردهای بعد از ظهر! لیست من را دریافت کنید: 5 نکته برای غذای دیوانه خود بگویید

سپس سیستمی را پیدا کردم که کار می کند

من این قانون خانه را برای تنقلات قبل از غذا وضع کرده ام: اگر یک ساعت قبل از غذا گرسنه بودید ، می توانید یک «آپریتیف» سبزیجات میل کنید. یا می توانید فقط منتظر شام باشید.

یا برخی از سبزیجاتی را که برای شام آماده کرده اید سرو کنید یا به صورت رایگان با سبزیجاتی که در کشوی ترد خود دارید بازی کنید. حتی بهتر ، سبزیجات را آماده کنید تا در ظروف بسته بندی آسان در یخچال قرار دهید.

وقتی این قانون را مطرح کردم ، پسر بزرگم با آن خوب بود. بیشتر شبها برای شام می ماند.

پسر جوان خوشحال از میان وعده در ابتدا خوشحال نبود (هشدار کم اهمیت!). اما پس از چند هفته ، او شروع به بستن انواع سبزیجات کرد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: فرزند شما از سبزیجات متنفر است. حالا چی؟

تنقلات گیاهی برای کودکان

  • تکه های سبزیجات خام مانند هویج ، کرفس و فلفل
  • برش های خیار یا گوجه فرنگی گیلاسی
  • نخود فرنگی منجمد
  • ادامام (منبع کاملتر اما خوب پروتئین و فیبر)
  • سالاد کوچک
  • سرو قسمتی از سبزیجات همراه غذا

چه چیزی در مورد این استراتژی میان وعده عالی است

هنگامی که کودکان واقعاً گرسنه هستند ، بیشتر مشتاق خوردن سبزیجات هستند و همچنین کمتر امتحان می کنند. پسرم شروع به خوردن کاسه هایی با برگهای ساده کاهو ، ساقه های بزرگ نقره ای و لوبیا سبز خشن کرد.

فایده دیگر: اگر فرزندان شما از سبزیجاتی که با غذا سرو می کنید زیاد (یا به نحوی) نمی خورند ، دانستن اینکه قبلاً آن را خورده اید می تواند به شما در آرامش خاطر کمک کند.

میوه چطور؟

میوه هایی مانند سیب و موز بیشتر از سبزیجاتی مانند هویج یا کاهو سیر کننده هستند – مخصوصاً درست قبل از خوردن.

دیپ چطور؟

نوشیدنی هایی مانند پانسمان مزرعه و هوموس می توانند به بچه ها در لذت بردن از سبزیجات و خوردن بیشتر آنها کمک کنند. اما آنها همچنین می توانند به عامل پر کننده یک میان وعده قبل از شام کمک کنند. بنابراین آزمایش کنید تا ببینید چه کار می کند.

اگر فرزندم پر از سبزیجات شود چه؟

بیشتر سبزیجات مانند هویج به تنهایی پر نمی شوند. اما این احتمال وجود دارد که فرزند شما در هنگام سرو غذا حداکثر باشد. وقتی این اتفاق می افتد ، می توانید:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*