نوشیدنی های ورزشی 1-2٪ از مصرف روزانه الکترولیت ها (سدیم ، پتاسیم … و غیره) را دارند. آیا این میزان برای جبران از دست دادن تمرینات سخت کافی است؟

نوشیدنی های ورزشی 1-2٪ از مصرف روزانه الکترولیت ها (سدیم ، پتاسیم … و غیره) را دارند. آیا این میزان برای جبران از دست دادن تمرینات سخت کافی است؟



من دیده ام که یک بسته مخلوط نوشیدنی الکترولیت دارای 2 sodium سدیم در روز و 1 potassium پتاسیم است. آیا این واقعا برای پر کردن تمرینات شدید کافی است؟ به نظر می رسد که در حال از دست دادن الکترولیت ها هستید ، مقدار آن بسیار بیشتر از 1-2 of از میزان مصرف روزانه شما است.

ارائه شده توسط / u / I_Call_Everyone_Ken
[comments]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*