نکات بقا در تابستان | اپل روزانه مارک


مردی که کوله پشتی پیاده روی در جنگل پوشیده و تلفن همراه را بالا گرفته و به دنبال پذیرایی استهفته گذشته، نکات و تجهیزات بقا در زمستان را مورد بحث قرار دادم. این همان چیزی است که بیشتر مردم وقتی در مورد شرایط بقا صحبت می کنند، منظورشان این است: زنده ماندن در شرایط سخت برفی. اما بقای تابستانی نیز وجود دارد. در برابر گرما چه می کنید؟ اگر بقای زمستان تماماً به حفظ گرمای بدن، بالا نگه داشتن میزان متابولیسم، افزایش دمای واقعی و “احساس” گرم بودن است، بقا در هوای گرم چیست؟

چند نکته اصلی وجود دارد که باید هنگام مقابله با بقای هوای گرم در نظر بگیرید:

  • هیدراته ماندن
  • اجتناب از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید.
  • خنک ماندن در روز (و گرم در شب).
  • سیر ماندن
  • مراقبت از زخم ها و جراحات.

به عبارت دیگر، شما باید روی دو سطح پایین سلسله مراتب نیازهای مزلو تمرکز کنید: غذا، سرپناه، آب، گرما، امنیت و ایمنی.

این نکات و این تجهیزات فقط برای شرایط بقای کامل در هوای گرم اعمال نمی شود. آنها همچنین برای شرایط بقای “شبیه‌سازی شده” در هوای گرم مانند کمپینگ، پیاده‌روی، کوله‌پشتی استفاده می‌شوند. هر زمانی که بیش از چند ساعت در گرما هستید، توجه به همه این الزامات اولیه به شما کمک می کند سفری لذت بخش و ایمن داشته باشید.

نکات بقا برای آب و هوای گرمتر

شما نیاز به دسترسی به آب آشامیدنی سالم دارید.

بیشتر آبی که در شرایط بقا با آن مواجه می شوید، برای نوشیدن بدون درمان مناسب نیست. و حتی اگر اینطور باشد، نمی‌توانید با اطمینان بدانید، و انجام چنین اشتباهی می‌تواند شما را به عقب براند – یا بدتر از آن. هیچ چیز به اندازه یک بیماری ناشی از آب ناتوان کننده نیست.

نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که فنرها اغلب تمیز هستند. قبل از اینکه در موقعیت بقا قرار بگیرید، چشمه های نزدیک را با استفاده از Find A Spring نقشه برداری کنید.

شما باید الکترولیت های خود را تنظیم کنید.

هیدراتاسیون فقط مربوط به H20 نیست. شما همچنین نیاز به مصرف الکترولیت دارید. شما به سدیم، منیزیم و پتاسیم نیاز دارید. شما حتی به مقدار کمی گلوکز یا ساکارز برای کمک به جذب آب نیاز دارید.

به طور معمول، نوشیدن یک لیوان بزرگ آب معدنی Gerolsteiner با نمک، لیموترش یا آب لیمو و پودر منیزیم را برای هیدراتاسیون مناسب توصیه می کنم. این در شرایطی است که فردی از رژیم کتو پیروی می کند و سعی می کند نیازهای الکترولیت افزایش یافته خود را برآورده کند – از ایمنی خانه خود. اما نمی‌توانید دقیقاً بطری‌های شیشه‌ای سنگین آب معدنی گران‌قیمت آلمان را بچسبانید یا در شرایط بقای آب نارگیل را با ملاس مخلوط کنید. شما به چیزی بسیار قابل حمل، سبک وزن و پایدار نیاز دارید.

LMNT یک مکمل الکترولیت پودری عالی برای نگهداری است. فقط به آب اضافه کنید، تکان دهید و بنوشید تا هیدراته بمانید. آب مار نیز گزینه دیگری است.

اگر می‌توانید نحوه نگهداری آن را بیابید، ملاس سیاه‌بند منبع خوبی از الکترولیت‌ها، به‌ویژه کلسیم، پتاسیم و منیزیم است. خوردن فقط دو قاشق غذاخوری ملاس سیاه بند بیش از دو برابر یک موز پتاسیم، کلسیم بیشتری نسبت به یک فنجان اسفناج خام و تقریباً ۱۰۰ میلی گرم منیزیم به شما می دهد. مقداری نمک بریزید، به آب اضافه کنید و آماده هستید.

شما به غذایی نیاز دارید که بد نباشد.

  • گرانولای بدون دانه
  • جرکی، بیلتونگ، پمیکن
  • زیتون یا زیتون خشک
  • آجیل و کره آجیل (موجود در بسته های تک نفره)
  • مخلوط دنباله دار، آجیل بو داده ادویه دار
  • سالامی سفت، سوسیس تابستانی
  • پنیر سخت، پنیر خشک شده یخ زده
  • بسته های تن ماهی یا سایر ماهی های کنسرو شده
  • میله های پروتئینی کم کربوهیدرات
  • تورتیلاهای کم کربوهیدرات
  • میوه خشک: انبه، خرما، انجیر، سیب، آناناس
  • شیر خشک، پودر شیر نارگیل
  • قهوه فوری

از گروه Keto Backpackers در فیس بوک برای راهنمایی های بسیار عالی برای دور نگه داشتن کتو در بیابان استفاده کنید.

یک Paleo MRE عالی وجود دارد که از تند، آجیل و انبه خشک ساخته شده است که بیش از ۸۰۰ کالری متعادل بین چربی، کربوهیدرات و پروتئین را ارائه می دهد. این نیز خوب به نظر می رسد.

شما باید بدانید که به کجا می روید.

تلفن شما برای همیشه کار نخواهد کرد. نقشه های کاغذی و قطب نما را نگه دارید.

شما به راهی برای ضدعفونی کردن و پانسمان زخم ها نیاز دارید.

کمک های اولیه ضروری است. کیت‌های پزشکی ماجراجویی باعث می‌شود تا بچه‌های کمک‌های اولیه تقریباً در هر موقعیتی مناسب باشند (فوق سبک، ماشین، حتی کمک‌های اولیه سگ). پیشنهادات آنها را مرور کنید و موردی را تهیه کنید که بتواند اندازه مهمانی شما را برآورده کند.

مهارت های کمک های اولیه را قبل از نیاز به آنها تمرین کنید.

سایه قابل حمل داشته باشید

شاید این برزنتی باشد که وقتی برای استراحت می ایستید، آن را بر تن می کنید. شاید این لباس آستین بلند سبک است که گرما را منعکس می کند. شاید این کلاه لبه پهن باشد (به زیر مراجعه کنید). شاید یک ضد آفتاب خوب (فقط اکسید روی) یا یک چتر پیاده روی باشد. شاید در حال برنامه ریزی مسیر شما از میان درختان است. فقط مطمئن شوید که به سایه دسترسی دارید.

یه کلاه خوب بگیر

یک کلاه لبه پهن خوب از صورت، گردن و شانه های شما در برابر قرار گرفتن بیش از حد خورشید محافظت می کند. استتسون همیشه برنده است، یا می‌توانید به سراغ کلاه پارچه‌ای پرفورمنس بروید.

باندانا بیاور

هر زمان که به آب برخورد کردید، باندانا را در آن فرو کنید و آن را بپوشید تا خنک بماند.

خط پوشیدن.

گذراندن زمان بیشتر در میامی باعث شده است تا بفهمم که چقدر کتانی را دوست دارم. این ماده لباس مناسب برای هوای گرم و گل آلود است زیرا رطوبت را از بین می برد و به سرعت خشک می شود. همچنین به آرامی روی بدن شما می نشیند و به هوا اجازه عبور می دهد و شما را نسبتا خنک نگه می دارد. من از آن زمان شروع به پوشیدن آن در پیاده روی ها و گردش های فیزیکی طاقت فرسا کردم، و واقعاً خوب عمل می کند. اکثر مردم لباس های کتانی فعال را در نظر نمی گیرند، اما باید.

الکس کرین کتانی خوبی را با مقداری “لکس” به آنها می سازد.

پشم مرینو بپوشید.

پشم مرینو یکی دیگر از الیاف طبیعی قابل تنفس با خواص آنتی باکتریال طبیعی است که به خوبی تنفس می کند و شما را خنک نگه می دارد. پشم همچنین در جلوگیری از UV نسبتاً خوب است.

Icebreaker خط خوبی از پشم مرینو ارائه می دهد.

جلوتر از خستگی باشید.

تا حد امکان در سایه استراحت کنید. حتی زمانی که هنوز «تشنه» نیستید آب بنوشید. قبل از گرسنگی غذا بخورید. فقط جلوتر باش

در شب گرم بمانید.

روزها گرم است، اما شب ها ممکن است سرد باشد. مطمئن شوید که از محافظت کافی برای هر آب و هوایی که ممکن است برای شما رخ دهد، داشته باشید. یک ژاکت یا ژاکت پشمی گرم زیبا، تعدادی از پتوهای پست آخر، و راهی برای محافظت از خود در برابر عوامل مانند کیسه خواب، چادر، برزنت تهیه کنید.

سفر فقط در شب (در صورت بقای جدی، وضعیت پس از آخرالزمان).

اگر افراد بدی هستند که اگر شما را ببینند با شما بدی می کنند، مسافرت در شب تشخیص شما را سخت تر می کند. خیلی خنک تر هم هست

توانایی ایجاد آتش را داشته باشد.

آتش آرامش بخش است. حتی اگر تابستان باشد، نشستن در کنار آتش در شب راهی دوست داشتنی و پرورش دهنده برای گذراندن وقت است. همچنین نحوه گرم کردن غذا و آب است.

فقط در شرایط ناامن هیچ آتش سوزی ایجاد نکنید!

من حداقل دو منبع آتش نشانی را توصیه می کنم: فندک گازی، کبریت و/یا سنگ چخماق. شما همچنین به بستر آتش نشانی نیاز دارید. پرز خشک کن اضافی عالی است. توپ های پنبه ای آغشته به وازلین نیز همینطور است. برای خشک نگه داشتن در کیسه های زیپ دار نگهداری کنید. یا می توانید از استارت آتش ریش سیاه استفاده کنید.

اجاق ها هم خوبن چیزی شبیه این که سوخت را تمام می کند یا چیزی که روی چوب کار می کند. هر دو، ترجیحا.

سایر ابزارهای مفید

من احتمالاً می توانم برای مدت طولانی ادامه دهم و هرگز واقعاً این موضوع را به طور کامل پوشش ندهند، و اینجاست که شما وارد می شوید. چه چیزی برای اضافه کردن دارید؟ نکات، ترفندها و وسایل ضروری شما برای آب و هوای گرم و تجارب زنده ماندن در فضای باز چیست؟

با تشکر برای خواندن، همه. مراقب باش.

پاستا_سس_640x80

درباره نویسنده

اگر می خواهید یک آواتار به همه نظرات خود اضافه کنید، اینجا را کلیک کنید!