چرا حومه های لیبرال با دور جدیدی از نبردهای ماسک مدرسه مواجه می شوند؟


دیوید فلیشمن، ناظر مدارس نیوتن، ماساچوست، یکی از حومه‌های ثروتمند بوستون، گفت که اخیراً پیامی از والدینی دریافت کرده است که برای پایان دادن به ماسک در کلاس‌های درس تلاش کرده است.

او گفت، اما ابتدا این فرد احساس کرد که باید به او اطمینان دهد که “من طرفدار ترامپ نیستم.”

در حالی که نیوتن، مانند بسیاری از ماساچوست، عمدتاً لیبرال و دموکرات است، آقای. فلیشمن گفت که وقتی صحبت از ماسک به میان می آید، “این تنش وجود دارد.”

نبرد بر سر دستورات ماسک ممکن است به سمت جوامع لیبرال متمایل شود که تا حد زیادی در مورد نیاز به ماسک موافق بودند – و به الزامات ماسک در سراسر ایالت محدود شده بودند.

اکنون که ماساچوست دستور ماسک مدرسه خود را در فوریه لغو خواهد کرد. در ۲۸، با پیوستن به سایر ایالت‌های لیبرال مانند نیوجرسی و کانکتیکات، تصمیم گیری در مورد اینکه آیا و با چه سرعتی می‌خواهند قوانین مربوط به ماسک خود را لغو کنند، به تک تک مناطق مدرسه مانند نیوتن و بوستون نزدیک است.

اما گروهی به خوبی سازماندهی شده از کارشناسان بهداشت عمومی و رشد کودک، در کنار والدین، می‌گویند که پوشاندن کودکان از نظر تحصیلی و اجتماعی و خواهان بازگشت به حالت عادی هستند.

نیوتن و بوستون، در فاصله حدود ۱۰ مایلی از هم، ایده ای را ارائه می دهند که چگونه دو منطقه لیبرال سیاسی به انتخاب نزدیک می شوند – و چگونه و چرا ممکن است تصمیمات متفاوتی بگیرند. این بحث شامل علم، اما سیاست، نژاد و طبقه و همچنین موجی از احساسات است.

برخی نقاب زدن را ابزاری قدرتمند برای سلامتی و نمادی از ارزش های مترقی می دانند. برخی دیگر پوشاندن صورت را به عنوان یک مانع اجتماعی ناگوار بین فرزندان خود و جهان می بینند. و بسیاری از مردم جایی در این بین هستند.

در نیوتن، ۶۵ درصد از دانش‌آموزان مدارس ابتدایی، ۷۹ درصد از مدارس راهنمایی و ۸۸ درصد از دبیرستان‌ها واکسینه شده‌اند. ۶۱ درصد این منطقه سفیدپوست است و ۱۴ درصد دانش آموزان واجد شرایط ناهار رایگان یا ارزان قیمت هستند.

برخی از رهبران برجسته در جامعه می گویند که آماده اند تا محدودیت ها را کاهش دهند.

در بوستون، جایی که نرخ واکسیناسیون تا حدودی پایین‌تر است – به طور قابل توجهی برای کودکان سیاه‌پوست و لاتین تبار که بیشتر منطقه را تشکیل می‌دهند – منطقه مدرسه دولتی می‌گوید برنامه‌ای برای پایان دادن به ماسک خود ندارد.

برخی از مدارس منشور شهر نیز چنین نیستند.

دیوید استیفل مور، مدیر عملیات شبکه مدارس چارتر MATCH، گفت که از والدینی که اکثرا سیاه‌پوست و لاتین تبار هستند، “هیچ واکنش منفی” در مورد ماسک زدن نشنیده است. ما طرف دیگر آن را هم داریم: «فرزندم به من گفت که بچه‌ای در کلاسش هست که ماسک را دور گردنش انداخته است. در مورد آن چه می‌کنید؟»

گفت: برای دانش‌آموزان در بوستون که ممکن است با پدربزرگ و مادربزرگ یا یکی از اعضای خانواده خود با مشکلات بهداشتی زمینه‌ای زندگی کنند، پایان نقاب زدن اجباری می‌تواند کودکان و نوجوانان را در موقعیت ناخوشایندی قرار دهد که مجبورند بین احساس امنیت خانواده‌شان و مناسب بودن در مدرسه یکی را انتخاب کنند. گیل کرامپ سوابی، یکی از والدین مدارس دولتی بوستون و استاد مشاوره که در مسائل آسیب‌های روانی برای خانواده‌های رنگین پوست تخصص دارد.

آنها نباید این گونه تصمیمات را بگیرند. آنها جوان هستند، “او گفت.

او اضافه کرد که برخی از والدین حتی ممکن است آموزش آنلاین را به کلاس های درس با همسالان و معلمان بدون نقاب ترجیح دهند.

در نیوتن، یکی از برجسته ترین صداها در بحث نقاب زدن، دکتر است. آشیش جا، رئیس دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون، و یکی از والدین دانش‌آموزان منطقه. او در گروه مشاوره پزشکی منطقه خدمت می کند، و با عقب نشینی Omicron به یکی از مدافعان صریح آشکار کردن نقاب کودکان تبدیل شده است.

این گروه در این ماه برای تدوین توصیه‌ای در مورد ماسک زدن برای کمیته مدرسه که تصمیم نهایی را خواهد گرفت، تشکیل جلسه خواهد داد.

دکتر. جها باور ندارد که فرزندانش از ماسک زدن آسیب جدی دیده اند و معتقد نیست که همه گیری تمام شده است.

اما او می‌گوید که می‌خواهد به زودی نقاب خود را از بین ببرد، تا حدی تا حدی عادی‌سازی اجتماعی و آکادمیک را ارائه دهد، با توجه به اینکه فکر می‌کند افزایش ویروس کرونا در آینده در ایالات متحده احتمالاً نیاز به پوشش مجدد دارد – احتمالاً در جنوب در تابستان و در شمال این پاییز و زمستان آینده

او استدلال کرد که با روش‌های درمانی جدید برای درمان کووید-۱۹، در بهار امسال ماسک‌سازی در مناطقی مانند منطقه بوستون، با نرخ نسبتاً بالا واکسیناسیون و کاهش شدید عفونت، پیشرفت چندانی ندارد.

“اگر نه الان، چه زمانی؟” او درخواست کرد. زیرا من زمانی را در یکی دو سال آینده پیش‌بینی نمی‌کنم که لزوماً خیلی بهتر باشد.»

معلمان و دانش آموزان آسیب پذیر، او گفت، می توانند با پوشیدن ماسک های با کیفیت بالا حتی زمانی که اطرافیانشان پوشیده نیستند در امان بمانند. وی خاطرنشان کرد: در طول این همه گیری، انتقال ویروس در داخل مدارس محدود بوده است، از جمله در برخی مکان‌ها که نیازی به ماسک نبوده است.

دکتر. با این حال، توصیه Jha لزوماً برای مربیانی که شاهد تغییر مکرر دستورالعمل ها در طول دو سال گذشته بوده اند، اطمینان بخش نیست.

در بسیاری از مناطق چپ‌گرا، طرح‌های ایمنی ویروس به‌سختی بین اتحادیه‌های معلمان و مناطق مورد مذاکره قرار گرفته‌اند و ممکن است عقب‌نشینی از آنها پیچیده باشد.

جسیکا تانگ، رئیس اتحادیه معلمان بوستون گفت: “دانش ویروس تغییر می کند، انواع تغییر می کند، واقعیت ها تغییر می کنند، که واقعا ناامید کننده است.”

اتحادیه‌های اخیر معلمان یکی از قوی‌ترین حامیان ماسک زدن بوده‌اند و در هفته‌ها به اعضا و دانش‌آموزان فشار می‌آورند تا به ماسک‌ها و ماسک‌های تنفسی درجه پزشکی مانند N95s، KN95s، KF94s و ماسک‌های جراحی دسترسی داشته باشند. اما تک تک معلمان در مورد اهمیت ماسک ها و تأثیر آن بر دانش آموزان اختلاف نظر دارند.

در نیوتن، سوزان شوارچویچ، معلم آموزش زبان انگلیسی در مدرسه ابتدایی، گفت که ماسک‌ها چالش‌هایی را برای کودکان خردسالی که بومی زبان‌هایی مانند روسی، ماندارین، کانتونی، عبری و اسپانیایی هستند، ایجاد کرده است.

سال تحصیلی گذشته، خانم Szwarcewicz آموزش زبان انگلیسی را در یک ماسک با جلوی پلاستیکی شفاف آزمایش کرد تا دانش‌آموزان بتوانند اشکال لب‌ها و زبان او را در حین بیان ببینند. اما وقتی آن ماسک‌ها به سرعت مرطوب و ناراحت‌کننده شدند، از این کار دست کشید. او اکنون از ویدئوها برای نشان دادن تلفظ صحیح استفاده می کند و گاهی اوقات در حالی که چند فوت دورتر از دانش آموزان ایستاده است، ماسک خود را برای مدت کوتاهی پایین می آورد.

اماس. شوارسویچ گفت که با برداشتن ماسک‌های دانش‌آموزان راحت است و از اینکه ماسک خودش محافظت می‌کند احساس امنیت می‌کند. او گفت، با این حال، اگر اتحادیه‌اش در اعتراض به هرگونه کاهش قوانین پوشش‌دهی رای دهد، با کمال میل در حمایت از همکارانش راهپیمایی می‌کند.

رئیس انجمن معلمان نیوتن، مایک زیلز، اشاره کرد که اگر کمیته مدرسه تصمیم بگیرد که ماسک کردن را داوطلبانه کند، ممکن است در واقع مقاومتی وجود داشته باشد. او استدلال کرد که ایالت و منطقه اخیراً آزمایش ویروس در مدرسه، ردیابی تماس و روش‌های قرنطینه را تسهیل کرده‌اند و ماسک‌ها را به عنوان یک دفاع مهم باقی‌مانده باقی گذاشته‌اند.

احساس فرسودگی شغلی همه گیر در بین معلمان رایج است.

ما را به آنجا انداختند، از ما خواستند که جان خود را به خطر بیندازیم، و هیچ کس واقعاً آن را تصدیق نکرد. زیلز گفت. “ما خوکچه هندی بودیم.”

دکتر. جاها اذعان داشت که بعید است مطالعات آکادمیک آن‌هایی را که از دانش‌آموزان بدون نقاب می‌ترسند تحت تأثیر قرار دهد، اما گفت که پیش‌بینی می‌کند که اجماع در طول زمان افزایش یابد، زیرا دانش‌آموزان در مناطق بدون شیوع بیماری، پوشش صورت خود را می‌پوشانند.

او گفت: «مردم باید از نظر عاطفی و ذهنی به نقطه‌ای برسند که از این بابت راحت باشند. “اگر همه بچه ها برای دو سال آینده نقاب زده باشند، این یک مشکل است. من خیلی سخت عقب خواهم زد. اما اگر در یکی دو ماه آینده نقاب زده شوند، خوب است.»