چگونه می توان تعادل را در شرایط تغذیه اجتماعی تمرین کرد

چگونه می توان تعادل را در شرایط تغذیه اجتماعی تمرین کرد


آیا تا به حال برای حفظ تعادل مورد نظر خود در شرایط تغذیه اجتماعی دشوارتر شده اید؟

غذا بخش مهمی از زندگی اجتماعی ، فرهنگ ها ، سنت ها و تعطیلات ما است.

اما هنگام یادگیری نحوه یافتن تعادل مناسب تغذیه و لذت بردن از غذا ، حرکت در این شرایط نیز ممکن است طاقت فرسا یا ناامید کننده باشد.

اگر دائماً احساس می کنید با تصمیماتی که با تعادلی که احساس می کنید همخوانی ندارد ، “خارج از خط” هستید ، این واقعاً می تواند ناامید کننده باشد و افکار منفی را در مورد خود به ارمغان بیاورد ، چیزی که ما نمی خواهیم شما را تجربه کنیم.

در ادامه بخوانید تا در مورد غذا و موقعیت های اجتماعی خوردن احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

چرا حفظ تعادل در شرایط تغذیه اجتماعی دشوار به نظر می رسد

دلایل متداولی وجود دارد که نشان می دهد هدایت غذای اجتماعی بسیار دشوار است ، و از حمایت خود در یادگیری نحوه احساس راحتی بیشتر با غذا و موقعیت های اجتماعی آگاه باشید.

1. محیط با روال عادی شما متفاوت است

اگر در موقعیت های اجتماعی هستید ، خواه در خانه دوست برای شب دختر ، در کباب خانوادگی یا در عروسی ، محیط فیزیکی بسیار متفاوت از اتاق شما در خانه است و این می تواند تأثیر زیادی در انتخاب غذای شما داشته باشد. بدون شما نیز متوجه آن شوید

به عنوان مثال ، در بسیاری از این موقعیت ها ، غالباً غذاهایی وجود دارد که برای پردازش بیشتر نمایش داده می شوند ، مانند چیپس کاسه یا یک تخته کلوچه. این می تواند به راحتی شما را به سمت غذاهای خاصی سوق دهد که به طور معمول نمی گویید برای شما رضایت بخش هستند.

علاوه بر این ، شما در این شرایط با افراد بیشتری درگیر هستید و در تعامل هستید ، در حالی که ممکن است در خانه ، با شریک زندگی یا خانواده خود تنها باشید.

وقتی در یک رویداد اجتماعی حضور دارید ، اغلب افراد بیشتری هستند که با آنها چت می کنید و حتی ممکن است فعالیت های مختلفی داشته باشید. این می تواند برای شما چالش برانگیزتر باشد که به یاد داشته باشید که میزان گرسنگی و سیری خود را بررسی کنید یا آنچه را که می خورید واقعاً تجربه کنید.

2. هیچ کنترلی بر گزینه های غذا ندارید

یکی از رایج ترین دلایلی که بسیاری از مردم تصور می کنند موقعیت های اجتماعی دشوار است این است که آنها هیچ کنترلی بر غذاهای موجود در آن ندارند.

بین ندانستن آنچه می توان سرو کرد ، دیدن غذاهای دلپذیر به اندازه دلخواه و نداشتن گزینه های غذایی ، احساس ناامیدی آسان است و حفظ تعادل غیرممکن است.

3. قطره همتا

احتمالاً شما قبلاً این را تجربه کرده اید.

شما آنچه را که می خواهید بخورید یا نخورید در یک روز خاص انتخاب کرده اید و کسی در مورد آن اظهار نظر می کند.

“شما سالاد می خورید ، به طور کلی ، کمی زندگی کنید.”

یا شاید ، “شما آن کیک شیرین را می خورید؟ من کتو هستم و هرگز آن را نخواهم خورد.

فشار همسالان در رویدادهای اجتماعی بسیار رایج است و ما از بسیاری از مشتریانی می شنویم که احساس می کنند باید مانند دیگران غذا بخورند یا تحت فشار خانواده و دوستان قرار می گیرند که در مورد آنچه می خورند یا نمی خورند اظهار نظر می کنند. متأسفانه ، شما این را در نقطه ای از سفر خود تجربه خواهید کرد.

6 نکته برای تغذیه اجتماعی برای یافتن تعادل مناسب

خوشبختانه ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم!

پیمایش غذای اجتماعی لازم نیست آنقدر چالش برانگیز باشد که در حال حاضر احساس می شود. با رعایت چند نکته ساده در مورد تغذیه اجتماعی که می توانید در نظر داشته باشید ، ایجاد تعادل در انتخاب های زندگی بسیار راحت تر می شود.

1. نیت واضحی را بیان کنید

علاوه بر توجه ، می توانید قصد واضحی از آنچه در این رویداد یا جلسه تجربه خواهید کرد ایجاد کنید.

آیا آنجا هستید تا با دوستان قدیمی خود که مدت ها است آنها را ندیده اید تماس بگیرید؟ برای جشن عروسی دو نفر از اعضای خانواده خود؟ برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه در رستوران مورد علاقه خود؟

یا شاید شما می خواهید بدون محدودیت و احساس گناه از غذا در یک رویداد لذت ببرید تا بتوانید بر معاشرت تمرکز کنید و در دام قوانین غذا خوردن قرار نگیرید؟

اینها همه نیت هایی است که در آن تغذیه فیزیکی اولویت اصلی نیست – و این خوب است! گاهی اوقات لذت اولویت دارد. اگر چنین است ، به خودتان اجازه دهید آگاهانه از فضا و آنچه که در آنجا تجربه می کنید لذت ببرید ، نه اینکه به قوانین خوردن یا “باید” ای که می توانید فکر کنید پایبند باشید.

وقتی دیگر در رویداد اجتماعی حضور ندارید و به روال عادی زندگی خود بازگشته اید ، تغذیه می تواند بیشتر در اولویت قرار گیرد. این تعادلی است که ما در روش یاد می گیریم و به شما امکان می دهد بین مراحل تغذیه و لذت در مراحل مختلف زندگی خود پرواز کنید.

2. غذاها و میان وعده های متعادل بسازید

یکی از ساده ترین راه ها برای حفظ تعادل در موقعیت های اجتماعی خوردن ، به خاطر سپردن اصول اولیه عادات غذایی متعادل است. یکی از شیوه های اصلی که به مشتریان خود آموزش می دهیم این است که چگونه یک وعده غذایی یا میان وعده متعادل ایجاد کنیم.

این به آنها اجازه می دهد تا مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کنند و در عین حال از غذاهای مورد علاقه خود بدون توجه به جایی که هستند لذت ببرند!

ما این کار را با سیستم Fundamental Five خود انجام می دهیم و اگر هنوز با این سیستم آشنا نیستید ، می توانید راهنمای رایگان تغذیه متعادل ما را که دقیقاً آنچه را برای تعادل در بشقاب خود دارید نشان می دهد ، بارگیری کنید.

با در نظر گرفتن این سیستم ساده در مواقع اجتماعی ، استرس آن برای شما بسیار کمتر خواهد شد. شما می توانید به هر بوفه ، میز آشپزی یا میز میان وعده نگاه کنید و به راحتی می توانید آنچه را که می توانید برای ایجاد یک وعده غذایی متعادل به بشقاب خود اضافه کنید ، تجسم کنید.

آیا غذای شما از بوفه شبیه غذایی است که در خانه تهیه می کنید ، احتمالاً نه ، اما باز هم – خوب است!

چارچوب بنیادی پنج به شما راهنمایی هایی را می دهد که باید بدانید در یک موقعیت خاص بهترین کار را انجام می دهید تا بتوانید با اطمینان به هر موقعیت اجتماعی رسیدگی کنید.

3. یک گزینه تغذیه کننده برای اشتراک گذاری به همراه داشته باشید

با توجه به این که می دانید اکثر موقعیت های اجتماعی دارای غذاهای دلپذیر فراوان هستند ، اما غذای کمتری دارند ، آیا چیزی برای مفید بودن و لذت بخش به اشتراک می گذارید؟

این می تواند یک سالاد کلم بروکلی با چاشنی رنج برای یک کباب تابستانی ، یک ماهیتابه لوبیا سبز گیاهی برای یک مهمانی تعطیلات ، یا یک غذای خانگی برای یک میان وعده متعادل در شب یا جشن تولد دختر باشد.

4. هوشیار باشید

گرفتار شدن در رویدادهای اجتماعی در حال حاضر بسیار آسان است ، به ویژه با آن تغییر محیط و فشار همسالان که ما در مورد آن صحبت کردیم.

یکی از استراتژی هایی که ما با اعضا روش تغذیه آگاهانه به اشتراک می گذاریم تا به آنها در حل این مشکل کمک کند ، توجه به موقعیت های اجتماعی است.

منظور ما از آگاهی دقیقاً چیست؟ خوب ، فرض کنید عمه شما اصرار دارد که براونی او را بخورید ، یا شاید از کنار یک میز دسر با انواع شیرینی ها و خوراکی ها عبور کنید. و فرض کنید شما واقعاً کیک قهوه ای دوست ندارید ، یا شیرینی ها واقعاً کار شما نیستند ، اما در گذشته شما تقریباً همیشه یک مشت از آب نبات را به دلیل اینکه آنجا بود ، می گرفتید یا اینکه کیک های قهوه ای را فقط به خاطر اصرار آنها می گفتید. به

آیا این برای کسی آشنا است؟ اینها نمونه هایی از غذا خوردن بدون ذهن است که سهم بسزایی در عدم تعادل شما در موقعیت های اجتماعی در گذشته داشته است.

این بار آگاهی را وارد بازی کنید. اگر می دانید که کلوچه ها مربا شما نیستند ، خودتان ثبت نام کنید. آیا واقعاً براونی می خواهید؟ اگر نه ، فقط بگویید نه متشکرم. اگر می دانید که شما بیش از آنکه فردی شیرین باشید ، یک فرد شیرین هستید ، آن میز را بگذرانید و وقت خود را در جایی دیگر بگذرانید. واقعا برای شما خوشایند

توجه در این لحظات می تواند به شما در تصمیم گیری هایی که باعث می شود واقعاً احساس خوب و درستی داشته باشید ، کمک کند ، که به شما کمک می کند از احساس استرس ، احساس گناه یا فشار زیاد ناشی از رژیم نامتعادل و شرایط غذایی اجتماعی جلوگیری کنید.

5. تمرین کنید که روز رویداد اجتماعی خود را متعادل کنید

در حال حاضر نیز شرایطی وجود دارد که شما نمی توانید یک رژیم غذایی بیاورید یا به سادگی نمی خواهید. مثل وقتی برای غذا خوردن در یک رستوران یا خانه پدر و مادر خود به خاطر چیزهای کوچک و معروف مادرتان بیرون می روید.

در این شرایط ، می توانید بر تمرین تعادل نه تنها در رویداد اجتماعی ، بلکه در طول روز تمرکز کنید. با آگاهی از اینکه غذاهایی را که در درجه اول در آتش بازی طیف تعادل قرار دارند تجربه خواهید کرد ، می توانید برخی از میان وعده های مغذی را در سایر نقاط در طول روز در اولویت قرار دهید.

در حال حاضر ، ما در مورد روز روزه داری یا “خوردن سبزیجات” بعد صحبت نمی کنیم ، زیرا می دانیم که هیچ نمونه ای از عادات متعادل غذا وجود ندارد.

خوردن یک روز تعادل یا سلامتی شما را از بین نمی برد یا از بین می برد.

ما فقط در مورد یافتن تعادل بین تغذیه و لذت صحبت می کنیم نه این که تفکر همه یا هیچ را تضعیف کنیم.

اگر برای وعده تولد بیرون می روید و می دانید که همه گزینه ها غذاهای دلپذیر هستند ، می توانید روی یک اسموتی غنی از مواد مغذی و یک کاسه سبزیجات برای ناهار تمرکز کنید تا بدن شما آنچه را که برای احساس خوب لازم است داشته باشد.

اما اجازه ندهید این باعث ایجاد استرس شود-به یاد داشته باشید که این عکس سیاه و سفید نیست ، بلکه مربوط به تفکرات بزرگ است. این مربوط به یافتن تعادل کلی است.

6. برای برقراری ارتباط با مرزهای خود آماده شوید

فشار همسالان در رویدادهای اجتماعی بسیار رایج است و ما از بسیاری از مشتریانی می شنویم که احساس می کنند باید مانند دیگران غذا بخورند یا تحت فشار خانواده و دوستان قرار می گیرند که در مورد آنچه می خورند یا نمی خورند اظهار نظر می کنند. متأسفانه ، شما این را در نقطه ای از سفر خود تجربه خواهید کرد.

با در نظر گرفتن چند جمله که می توانید از آنها استفاده کنید می تواند در تعیین مرزها و پایان گفتگو مفید باشد.

  • “این بسیار خوشمزه به نظر می رسد! من واقعاً حوصله آن را ندارم ، اما از پیشنهاد شما متشکرم.”
  • “من واقعاً ، واقعاً لذت می برم [fill in the blank] در حال حاضر ، اما شاید کمی دیرتر تلاش کنم. ”
  • “متأسفانه وقتی غذا می خورم احساس خوبی ندارم [fill in the blank]، بنابراین من تصمیم می گیرم که امروز آن را نخورم.
  • “من واقعا، واقعا دوستش دارم [fill in the bank] – به نظر من خیلی راضی کننده است.
  • “این در واقع چیزی است که بدن من در حال حاضر به آن نیاز دارد / می خواهد ، بنابراین من به آن گوش می دهم.”

با خوردن غذای اجتماعی احساس راحتی کنید

مانند همه چیز ، یادگیری نحوه احساس راحتی با غذا در شرایط غذا خوردن اجتماعی به زمان و تمرین نیاز دارد. بعید است که یک شبه احساس اعتماد به نفس کنید. با در نظر گرفتن این نکات و انعکاس احساسی که بعد از رویدادهای اجتماعی دارید تا بفهمید که می خواهید در رویداد بعدی چه کارهایی را تکرار کنید یا متفاوت انجام دهید ، می توانید احساس خود را در این شرایط به آرامی اما مطمئنا تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*