چگونه یک اتاق مدیتیشن در خانه خود ایجاد کنیم

چگونه یک اتاق مدیتیشن در خانه خود ایجاد کنیم


ایجاد یک اتاق مدیتیشن اختصاصی در خانه شما راهی حمایتی است تا احتمال بیشتری برای تمرین روزانه مدیتیشن ایجاد کنید.

از کاهش استرس ، اضطراب ، افسردگی ، درد جسمی ، ضربان قلب و فشار خون بالا گرفته تا افزایش و بهبود سلامت عاطفی ، توجه ، عملکرد سیستم ایمنی ، عملکرد مغز ، وضوح ذهنی ، تمرکز ذهنی ، احساس آرامش و خواب ، لیست طولانی مزایای سلامتی مدیتیشن در حال افزایش است.

این یکی از ساده ترین تمریناتی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید و از آنجا که می تواند تأثیر بسیار زیادی بر عادات غذایی شما داشته باشد ، ما همه مشتریان خود را تشویق می کنیم تا این تمرین را توسعه دهند.

هنگامی که برای اولین بار شروع به کار می کنید ، رسیدن به حالت مراقبه می تواند چالش برانگیز باشد ، به خصوص اگر محیط شما فضای آرام و آرام را ارائه ندهد ، اما با چند مرحله ساده ، می توانید یک منطقه میانجی گری داشته باشید که به شما در توسعه عادت داشتن.

در اتاق مدیتیشن شما موجود است

در اینجا چیزی وجود دارد ، مدیتیشن و تمرین منحصر به فرد شما می تواند و باید در هر کجا که هستید اتفاق بیفتد! همانطور که در اینجا ذکر شد ، شما نیازی به یک اتاق کامل یا یک اتاق ویژه برای اختصاص دادن به مدیتیشن ندارید ، زیرا مدیتیشن را می توان در بسیاری از موارد در طول روز یافت. من می دانم که برای همه ما رویایی خواهد بود که در آپارتمان ها یا خانه های خود یک فضای اضافی به مدیتیشن اختصاص دهیم ، که معمولاً اینطور نیست و شما نیازی به فضای شخصی خود ندارید.

با این حال ، ما می دانیم که ما موجودات عادی هستیم و محیط ما بر رفتارهایی که ما در آن شرکت می کنیم تأثیر می گذارد ، بنابراین داشتن فضایی خاص برای تمرین شما ایده آل و حمایت کننده است.

منطقه میانجیگری شما می تواند یک گوشه ، یک گوشه ، فضایی باشد که اغلب از آن استفاده نمی کنید یا هر چیز دیگری که برای شما مفید است! اگر جایی در ذهن دارید ، این ابزارها را اضافه کنید که به شما کمک می کند احساس کنید یک فضای آرام است که هر روز منتظر دیدار آن هستید.

1. بالش های مدیتیشن راحت

نشستن آرام می تواند چالش برانگیز باشد ، به خصوص اگر شما در حال شروع سفر ذهن آگاهی خود هستید و اگر یک مدیتیشن اختصاصی هستید ، می دانید چقدر راحت بودن مهم است. داشتن یک مکان راحت برای مدیتیشن بسیار مهم است.

من بالش مدیتیشن تشک آووکادویی را دوست دارم زیرا از مواد سبز و ارگانیک وگان تشکیل شده و دارای گندم سیاه است ، که پایه ای محکم و راحت ایجاد می کند که با بدن منحصر به فرد شما سازگار می شود.

من مدتها مشتری و طرفدار تشک آووکادو بودم زیرا آنها متعهد به ساخت محصولاتی هستند که هم از نظر کیفیت و هم برای سلامتی شما ، کشاورزان و کره زمین ، از کیفیت بالایی برخوردار است ، که برای رفاه ما بسیار مهم است.

2. مجله

من نمی توانم روزنامه نگاری را به اندازه کافی توصیه کنم زیرا این یکی از قوی ترین ابزارهایی است که می توانم در روش تغذیه آگاهانه یاد بگیرم.

شما می توانید از مجله برای حمایت از شما به طرق مختلف از مجلات خوردن استفاده کنید (یعنی چه چیزی خوردید ، چه موقع ، چه احساسی داشتید ، گرسنگی ، هوس ، مشکلات گوارشی ، سلامت عاطفی در اطراف غذا و غیره) ، در مورد استرس روز به عنوان راهی برای اندیشیدن ، در مورد آنچه که هر روز صبح از او سپاسگزار هستید و غیره ، مجله بنویسید.

نشان داده شده است که روزنامه نگاری فیزیکی با قلم و کاغذ به جای استفاده از دیجیتال ، به افزایش عملکرد شناختی و حفظ اطلاعات کمک می کند – بنابراین روش قدیمی را امتحان کنید و با خودتان بررسی کنید.

پس از تمرین واسطه گری ، چند دقیقه وقت بگذارید و بنویسید و در مورد احساس خود ، آنچه در طول تمرین به وجود آمد و قصد خود برای روز خود (یا روز بعد هنگامی که شب مدیتیشن می کنید) فکر کنید. این لحظه آگاهی پس از تمرین مدیتیشن ، شما را در تنظیم بیشتر ذهن و بدن راهنمایی می کند و ممکن است به شما در عمق بخشیدن به تمرین کمک کند.

3. کتابهای مدیتیشن برای حمایت از شما

اگر در حال یادگیری نحوه مدیتیشن یا کشف شیوه های مختلف ذهن آگاهی هستید ، داشتن چند کتاب که می توانید به راحتی آنها را تهیه کرده و راهنمایی و الهام بخشی را برای شروع پیدا کنید واقعاً می تواند مفید باشد.

برخی از کتابهای مورد علاقه من که می توانند از سفر ذهن شما حمایت کنند عبارتند از:

4. تقویت کننده های جو

اگر می خواهید ناحیه مدیتیشن شما واقعاً خاص به نظر برسد و همچنین با یک روحیه بسیار آرام از شما حمایت کند ، می توانید برخی پیشرفت ها را اضافه کنید. اینها برای مدیتیشن ضروری نیستند ، اما می توانند به لذت بخش تر شدن تجربه کمک کنند که به شما در ایجاد ثبات کمک می کند.

بوی خوش

من دوست دارم چگونه یک رایحه آرامش بخش من را در حالت به یاد ماندنی تری قرار دهد که برای مدیتیشن آرامش بیشتری دارد ، بنابراین ممکن است متوجه شوید که یک پخش کننده اسانس ، اسپری فضایی یا رایحه نیز می تواند برای شما مفید باشد. فقط مراقب باشید که مواد غیر سمی نخرید

کلانگ

من همچنین از داشتن یک آواز خواندن در منطقه به عنوان بخشی از تمرین خود لذت می برم. داشتن یک عنصر صدا یک راه عالی برای عمق بخشیدن به تجربه شما است ، من واقعاً از شروع جلسه مدیتیشن و پایان دادن به یک جلسه صدا لذت می برم.

طبیعت

من در حال حاضر یک اتاق مدیتیشن اختصاصی در خانه خود دارم با پنجره های زیبا که به طبیعت نگاه می کند. من همچنین گیاهان زیادی را در اتاق نگه می دارم تا یک مکان آرامش بخش آرامش بخش ایجاد کنم. چه پنجره ای داشته باشید ، می توانید بنشینید یا برخی از گیاهان را برای نگهداری در منطقه بردارید و کمی طبیعت را نشان دهید که استرس کاهش می یابد.

اتاق مدیتیشن خود را ایجاد کنید

هر یک از اتاقهای مدیتیشن ما بسته به خواسته ها ، نیازها و فضای ما منحصر به فرد به نظر می رسند. نکته اصلی این است که دریابید چه نوع محیطی احساس می کنید هر روز به آن فضا می روید تا تمرین واسطه گری خود را پرورش دهید.

اکنون که ایده هایی برای مواردی که می توانید در آن وجود داشته باشید دارید ، متعهد شوید که این هفته اتاق مدیتیشن خود را راه اندازی کنید!

Take راهکار اصلی: ایجاد یک تمرین مدیتیشن ذهن آگاهی یکی از بهترین کارهای رایگان است که می توانید برای حمایت از رفاه خود انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*