کاسرول لوبیا سبز آسان | اپل روزانه مارک


قابلمه لوبیا سبز با سس قارچ اولیه آشپزخانهاین کاسرول سریع و آسان لوبیا سبز افزودنی عالی برای هر شام تعطیلات است. در این دستور غذا باید از سس قارچ اولیه آشپزخانه استفاده شود تا به کاهش زمان آماده سازی کمک کند. در زمان کوتاهی یک غذای گرم و آرام خواهید داشت که با هر وعده غذایی سازگار است. ما همه چیز را با پیاز و قارچ ساده می کنیم، اما اگر به دنبال تغییر کار هستید، این دستور غذا با بیکن خرد شده یا روغن بیکن به جای کره عالی است.

طرز تهیه کاسه لوبیا سبز

ابتدا فر را با دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت گرم کنید. سپس لوبیا سبز خود را بخارپز کنید تا نرم شوند. در حالی که آنها در حال دم کشیدن هستند، پیازهای ترد خود را آماده کنید. پیاز را از وسط نصف کنید و آن را به صورت نیم ماه بسیار نازک برش دهید. پیازها را در یک کاسه روغن بریزید، سپس آرد بادام، آویشن و نمک و فلفل را اضافه کنید و به آرامی مخلوط کنید تا کاملا مخلوط شوند.

پیازها را به صورت یک لایه روی یک تابه بچینید و به مدت ۷ تا ۱۰ دقیقه در فر تفت دهید. پیازها را تکان دهید یا تفت دهید و تفت دادن را ادامه دهید تا طلایی شوند. توصیه می کنم آنها را تماشا کنید زیرا می توانند به سرعت از قهوه ای به سوختگی تبدیل شوند. تا زمانی که لوبیا سبز را تمام کردید کنار بگذارید.

تکه های پیاز سفید چاشنی شده روی یک ورقه پخت

کره را در یک ماهیتابه بزرگ روی اجاق گاز روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. بعد از اینکه ذوب شد و حباب زد، پیاز خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید تا طلایی شود، سپس سیر را اضافه کنید و تفت دهید تا معطر شود. قارچ ها را اضافه کنید و اجازه دهید حدود ۲ دقیقه یا تا زمانی که کمی نرم شوند بپزند. سس قارچ و شیر نارگیل را داخل آن بریزید و مخلوط را روی حرارت بگذارید تا بجوشد.

سس و قارچ در یک تابه

لوبیا سبز بخارپز را صاف کرده و به ماهیتابه اضافه کنید. در صورت تمایل می‌توانید مقداری آمینو نارگیل یا حتی کمی لیمو به آن اضافه کنید. آویشن، فلفل و نمک را با هم مخلوط کنید و اجازه دهید سس دوباره شروع به حباب زدن کند. لوبیا سبزها را داخل سس بریزید و روی اجاق گاز بپزید تا لوبیا سبزها به خوبی به سس آغشته شوند و سس کمی غلیظ شود. با نمک و فلفل مزه دار کنید. ماهیتابه را به فر منتقل کنید و به مدت ۱۰ دقیقه بپزید.

قارچ و لوبیا سبز

بعد از ۱۰ دقیقه تابه را از فر خارج کرده و پیازهای ترد را روی تمام لوبیا سبز پخش کنید. ماهیتابه را مجدداً حدود ۱۰ دقیقه دیگر در فر قرار دهید. سسی که لوبیا سبز در آن است باید نسبتاً غلیظ باشد و با سرد شدن قابلمه غلیظ تر می شود. اجازه دهید تا ظرف کمی خنک شود، سپس سرو کنید و لذت ببرید!

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این کاسرول سریع و آسان لوبیا سبز افزودنی عالی برای هر شام تعطیلات است. در این دستور غذا باید از سس قارچ اولیه آشپزخانه استفاده شود تا به کاهش زمان آماده سازی کمک کند. در زمان کوتاهی یک غذای گرم و آرام خواهید داشت که با هر وعده غذایی سازگار است.


لوبیا سبز:

۲ پوند لوبیا سبز خرد شده، از وسط نصف شده است

۲ قاشق غذاخوری کره

۱/۴ فنجان پیاز خرد شده

۸ اونس قارچ های ورقه ای نازک

۳ حبه سیر خرد شده

۱ jar قارچ اولیه آشپزخانه

۳/۴ فنجان شیر نارگیل یا شیر دلخواه

۱ قاشق غذاخوری نارگیل آمینو (اختیاری)

۱۲ قاشق چایخوری آویشن تازه

۱/۲ قاشق چایخوری فلفل سیاه

۱/۴۱/۲ قاشق چایخوری نمک

رویه پیاز:

۱ پیاز بزرگ

۲ آووکادو یا روغن زیتون آشپزخانه اولیه

۲/۳ فنجان آرد بادام خوب

۱ قاشق چایخوری برگ آویشن تازه

کمی نمک و فلفل


  1. فر را از قبل با دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت گرم کنید.
  2. لوبیا سبز خود را بخارپز کنید تا نرم شوند
  3. در حالی که لوبیا سبز در حال دم کشیدن است، پیازهای ترد خود را آماده کنید. پیاز را از وسط نصف کنید و آن را به صورت نیم ماه بسیار نازک برش دهید. پیازها را در یک کاسه روغن بریزید، سپس آرد بادام، آویشن و نمک و فلفل را اضافه کنید و به آرامی مخلوط کنید تا کاملا مخلوط شوند.
  4. پیازها را به صورت یک لایه روی یک تابه بچینید و به مدت ۷ تا ۱۰ دقیقه در فر تفت دهید. پیازها را تکان دهید یا تفت دهید و تفت دادن را ادامه دهید تا طلایی شوند. مراقب آنها باشید زیرا می توانند به سرعت از قهوه ای شدن به سوختگی تبدیل شوند. تا زمانی که لوبیا سبز را تمام کردید کنار بگذارید.
  5. کره را در یک ماهیتابه بزرگ روی اجاق گاز روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. بعد از اینکه ذوب شد و حباب زد، پیاز خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید تا طلایی شود، سپس سیر را اضافه کنید و تفت دهید تا معطر شود. قارچ ها را اضافه کنید و اجازه دهید حدود ۲ دقیقه یا تا زمانی که کمی نرم شوند بپزند. سس قارچ و شیر نارگیل را داخل آن بریزید و مخلوط را روی حرارت بگذارید تا بجوشد. لوبیا سبز بخارپز را صاف کرده و به ماهیتابه اضافه کنید. در صورت تمایل می‌توانید مقداری آمینو نارگیل یا حتی کمی لیمو به آن اضافه کنید. آویشن، فلفل و نمک را با هم مخلوط کنید و اجازه دهید سس دوباره شروع به حباب زدن کند. لوبیا سبزها را داخل سس بریزید و روی اجاق گاز بپزید تا لوبیا سبزها به خوبی به سس آغشته شوند و سس کمی غلیظ شود. با نمک و فلفل مزه دار کنید. ماهیتابه را به فر منتقل کنید و به مدت ۱۰ دقیقه بپزید.
  6. بعد از ۱۰ دقیقه تابه را از فر خارج کرده و پیازهای ترد را روی تمام لوبیا سبز پخش کنید. ماهیتابه را مجدداً حدود ۱۰ دقیقه دیگر در فر قرار دهید. سسی که لوبیا سبز در آن است باید نسبتاً غلیظ باشد و با سرد شدن قابلمه غلیظ تر می شود. اجازه دهید تا ظرف کمی خنک شود، سپس سرو کنید و لذت ببرید!

یادداشت

به جای اینکه ماهیتابه را در فر قرار دهید، می توانید مخلوط لوبیا سبز را نیز به یک قابلمه ۹×۱۳ اینچی منتقل کنید و آن را بپزید. من دوست دارم آن را در همان ماهیتابه بپزم تا تعداد قطعات بزرگ ظروف برای شستن کمتر شود.

زمان پخت پیازها بسته به میزان ضخیم یا نازکی که آنها را خلال می کنید متفاوت است. توجه به آنها در حین پختن باعث می شود که ترد و قهوه ای شوند اما نسوخته و غیر قابل خوردن هستند.

  • زمان آماده سازی: ۱۰ دقیقه
  • زمان پخت: ۴۵ دقیقه

تغذیه

  • اندازه خدمت: ۱/۸ دستور پخت
  • کالری: ۲۴۲.۵
  • قند: ۸ گرم
  • سدیم: ۲۸۴ میلی گرم
  • چربی: ۱۷.۱ گرم
  • چربی های اشباع شده: ۷.۱ گرم
  • چربی ترانس: ۰.۱۲ گرم
  • کربوهیدرات ها: ۱۹.۹ گرم
  • فیبر: ۵.۳ گرم
  • پروتئین: ۶.۳ گرم
  • کلسترول: ۷.۶ میلی گرم
  • کربوهیدرات خالص: ۱۴.۲ گرم

کلید واژه ها: قابلمه لوبیا سبز آسان

درباره نویسنده

پریسیلا چامسیان

یک وبلاگ نویس مواد غذایی، توسعه دهنده دستور العمل ها، و سرآشپز شخصی مستقر در میسوری، پریسیلا در پخت و پز کم کربوهیدرات، پالئو، بدون گلوتن، کتو، گیاهخواری و غذای کم FODMAP تخصص دارد. ببینید او در پریسیلا کوکس چه می‌پزد و ماجراجویی‌های غذایی او را در اینستاگرام و پینترست دنبال کنید.

اگر می خواهید یک آواتار به همه نظرات خود اضافه کنید، اینجا را کلیک کنید!