کاهش چربی بدون رژیم کم کربوهیدرات یا ناشتایی متناوب: رژیم غذایی

کاهش چربی بدون رژیم کم کربوهیدرات یا ناشتایی متناوب: رژیم غذایی


من برخی از متخصصان پزشکی مانند دکتر جیسون فونگ را دیده ام که ادعا می کنند از دست دادن چربی تنها زمانی اتفاق می افتد که ذخایر گلیکوژن در ماهیچه معمولاً تخریب شده و سطح انسولین بسیار پایین است ، مانند بعد از روزه داری.

اما بسیاری از بدنسازان و افراد مناسب از رژیم غذایی کم کربوهیدرات پیروی نمی کنند و روزه داری متناوب انجام نمی دهند (برعکس – آنها هر 3-4 ساعت وعده های غذایی کوچک می خورند). من توصیه می کنم سطح گلیکوژن عضلانی آنها نسبتاً بالا و سطح انسولین آنها در حد متوسط ​​باقی بماند.

با این حال ، این افراد تا زمانی که پروتئین کافی در رژیم غذایی خود مصرف کنند ، ورزش کنند و کمبود کالری خود را حفظ کنند ، می توانند چربی خود را از دست بدهند.

به نظر می رسد این امر با این توصیه که روزه داری و / یا کربوهیدرات کم تنها راه چربی سوزی است ، در تناقض است. بنابراین س myال من از سردبیران این است که هنگام سوزاندن چربی در مقایسه با سوزاندن گلیکوژن ماهیچه ای برای تامین انرژی ، واقعاً چه چیزی کنترل می شود. من تردید ندارم که سطح پایین انسولین به تغییر تعادل برای سوزاندن چربی بیشتر کمک می کند ، اما واضح است که بسیاری از افراد حتی در رژیم های غذایی با کربوهیدرات بالا در کاهش چربی موفق هستند. پس چه اتفاقی می افتد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*