30+ ایده ناهار سالم برای نوجوانان در خانه

30+ ایده ناهار سالم برای نوجوانان در خانه


آیا به ایده های ناهار سالم برای نوجوانان نیاز دارید؟ در اینجا یک الهام برای شما وجود دارد!

ناهار برای هر کودک می تواند چالش برانگیز باشد. اما ناهار برای نوجوانان ، با نوسانات رشد و برنامه های شلوغ ، ممکن است هنگام تکرار ، چیپوتل را در نظر بگیرید. من از شما الهام می گیرم ، آیا نوجوان شما برای تعطیلات تابستانی یا زمستانی در خانه است – یا شما فقط به ایده هایی برای آخر هفته نیاز دارید.

از اینجا شروع کنید: ناهار سالم برای نوجوانان چیست؟

  • مواد مغذی رضایت بخش: پروتئین و چربی به قوی نگه داشتن ناهار کمک می کند
  • چند گروه غذایی: برخی از بچه ها (مانند من) به سمت غذاهای تمام نشاسته ای تمایل دارند. نشاسته مانند نان و ماکارونی اشکالی ندارد ، اما انواع گروه های غذایی به کودک شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز خود را بیشتر دریافت کند (مطالب مرتبط: چگونه نوجوان گرسنه خود را تغذیه کنیم)
  • میوه ها و سبزیجات: آنها سرشار از فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی مهم مانند ویتامین A و پتاسیم هستند. اکثر کودکان (و بزرگسالان!) محصولات کافی دریافت نمی کنند. ناهار یک راه عالی برای بچه ها (و بزرگسالان!) برای کمک بیشتر است.
  • بخشی که برای آنها مناسب است: هر کودکی متفاوت است. هر روز متفاوت است. به فرزند خود اعتماد کنید که مقدار مورد نیاز خود را بخورد و از محدود کردن یا محدود کردن وعده های غذایی خود اجتناب کنید.
شیرینی پیتزا: ایده های ناهار برای نوجوانان

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان

ایده های ناهار داغ برای نوجوانان

  • Old School Pizza Bagel یا نان فرانسوی پیتزا: روی یک نان شیرینی بریده شده یا نان باگت را با سس پیتزا ، پنیر و تکه های مورد علاقه آنها بریزید و زیر مرغ گوشتی یا در فر گرم کنید.
  • ماکارونی منجمد (مانند تورتلینی یا راویولی): با سس قرمز خرد شده یا روغن زیتون و پنیر پارمزان بپزید و سرو کنید
  • بقیه غذای گرم شده: روشن کن ظرف شیشه ای تک وعده ای می توان آنها را در مایکروویو گرم کرد
یکی در سوراخ: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • جعبه های ماکارونی و پنیر یک سالاد جانبی یا سبزیجات مخلوط منجمد اضافه کنید
  • سوپ یا چیلی (خریداری شده در فروشگاه یا خانگی)
  • کسادیا: تهیه شده با پنیر ، لوبیا سرخ شده ، سبزیجات بو داده ، نان مرغ باقیمانده و غیره.
Quesadilla با سالاد: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • پنیر کبابی
  • همبرگر گیاهی یا سگ گیاهی (من عاشق مورنینگ استار هستم)
  • بوریتو منجمد (بسته بندی شده یا خانگی)
بوریتو گوشت گاو مناسب یخچال و فریزر
  • سیب زمینی پخته شده: روی آن پنیر ، چیلی یا سبزیجات بخارپز کنید
  • بلغور جو دوسر: میوه و آجیل اضافه کنید

ایده های ناهار سرد برای نوجوانان

  • اسنک پلک
  • ساندویچ گوشتی یا سبزیجات یا بپیچید
  • نان تست آووکادو (یک تخم مرغ سرخ شده را به آن اضافه کنید!)
نان تست آووکادو: ناهار برای نوجوانان
  • سالاد تون یا ساندویچ سالاد مرغ
  • PB & J. (یا SB & J – Sunbutter + Jelly)
  • هموس + پیتا و سبزیجات (مانند هویج و خیار)
  • سبز زالوت: از مواد غنی از پروتئین مانند کلوچه ، کنسرو ماهی تن یا تخم مرغ آب پز استفاده کنید
  • سالاد پاستا یا کینوا
  • پیتزای کلم پیچ باقی
  • کاسه اسموتی

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان: دستور غذا

در اینجا دستورالعمل هایی وجود دارد که شما یا نوجوان خود می توانید در طول هفته پیش سفارش دهید.

توفو ناگتز با سس گوجه فرنگی
رول سوشی خیار
زیرنویس های ساده کوفته

چگونه در ناهار نوجوان خود میوه و سبزیجات بیشتری را تشویق کنید

  • اسموتی میوه (یا بسته های اسموتی را جمع آوری کنید بنابراین انجام آن سریع آسان است)
  • کاهو و گوجه فرنگی را به ساندویچ ها اضافه کنید
  • ادامامه را در یک میان وعده یا به عنوان یک غذای جانبی سرو کنید
  • ناهار را با یک سالاد جانبی یا یک فنجان سوپ سبزیجات میل کنید
  • یک طرف چیپس و سالسا اضافه کنید
  • فنجان میوه های جداگانه و آب سیب شیرین نشده که می توانند مصرف کنند ، ذخیره کنید
  • پیشنهاد کنید یک سیب ورقه شده را به پنیر کبابی یا اسفناج تازه با تخم مرغ اضافه کنید

ایده های بیشتر برای خوردن نوجوانان



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*