5 نکته فوق العاده ساده اما بسیار م Healthثر برای سلامت روان

5 نکته فوق العاده ساده اما بسیار م Healthثر برای سلامت روان


برای موضوع HUM سپتامبر 2021 Mind Matters Matters ، ما نکات بهداشتی ساده ای را دنبال می کنیم که باعث ارتقاء تاب آوری و رفاه از طریق مراقبت از خود می شود.

غمگین؟ استرس؟ خسته؟ تو تنها نیستی. هرچه زندگی ما پر جنب و جوش تر باشد ، توقف و اطمینان از اینکه ما بهزیستی روانی و احساسی خود را در اولویت قرار می دهیم ، چالش برانگیزتر خواهد بود. با این اوصاف ، سلامت روان نیز به اندازه سلامت جسمانی مستحق مراقبت و توجه است. خوشبختانه به دست آوردن دستاوردهای کوچک برای رفاه در زندگی روزمره آسان تر از آن است که فکر می کنید.

به خواندن ادامه دهید تا برخی از بهترین نکات مربوط به سلامت روان را که ما (و علم!) پشت سر گذاشته ایم کشف کنید.

5 نکته در مورد سلامت روان که واقعاً مثر است

در اینجا نگاهی داریم به برخی از نکات مراقبت از خود برای سلامت روان.

روز خود را با مدیتیشن صبحگاهی شروع کنید

وقتی روز خود را با جستجوی تلفن ، نوشیدن قهوه و پرواز برای شروع به کار شروع می کنید ، ممکن است بخواهید در روال عادی خود تجدید نظر کنید.

برای جایگزینی کمتر دوستانه ، صبح خود را با یک تمرین مدیتیشن ساده شروع کنید. برای استفاده از مزایای آرامش بخش و اساسی مدیتیشن ، به مدت پنج تا 10 دقیقه ، شروع را کوچک انجام دهید. به جای تشویق خود به مدیتیشن برای مدت زمان طولانی ، نکته اصلی این است که یک تمرین مداوم داشته باشید. می توانید مدیتیشن آرام انجام دهید ، راهنمای برنامه مورد علاقه خود را انتخاب کنید یا به سادگی قصد یا تأییدی را برای هدایت روز خود تعیین کنید. (اطمینان: استفاده صبحگاهی شما و ایمیل های شما می توانند منتظر بمانند!)

2- راه بروید و صحبت کنید

صبح ، هنگام استراحت ناهار یا بعد از کار ، برای پیاده روی با یک دوست یا تماس با آنها هنگام ورود به مراحل ، برای انجام برخی تمرینات و روحیه خوب وقت بگذارید. نه تنها از مزایای افزایش روحیه در زمان گذراندن در خارج (با تشکر از شما ، طبیعت!) بلکه از دوز سالم ارتباط ، مثبت اندیشی و حمایت انسانی نیز برخوردار می شوید.

3. استراحت کنید

PSA: باید از محل کار استراحت کنید! فرسودگی شغلی یک مسئله واقعی است که توسط سازمان بهداشت جهانی در سال 2019 به عنوان یک پدیده شغلی شناخته شده است. این که آیا در طول روز کاری چند استراحت کوتاه انجام می دهید یا از تمرینات بوکس تایم مانند تکنیک پومودورو برای افزایش همزمان استفاده می کنید. مدیریت بهره وری استرس ، استراحت برای اعمال اعتماد به نفس در هنگام کار ضروری است.

همچنین ، برای تشویق تعادل بهتر بین کار و زندگی ، حتماً از زمان تعطیلات در زمان داشتن آن استفاده کنید و به خود اجازه دهید که در صورت نیاز به یک روز سلامت روان بپردازید. یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که تعطیلات به درک کیفیت زندگی بالاتر کمک می کند ، که هم به طور شبانه روزی و هم به نفع شما خدمت می کند. (بله ، حتی اگر اقامتگاه باشد.)

4. خود مراقبتی برای مراقبت از خود

یکی دیگر از نکات ضروری سلامت روان این است که زمان کافی را برای تفکر و آرامش کاهش دهید. در مواقع ضروری مرزها را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان کافی “من” برای استراحت و بالاتر رفتن از خواسته های شغل ، روابط و مسئولیت های خود دارید.

برای پیشرفت بیشتر ، ممکن است بخواهید شیوه اطمینان از روزنامه نگاری را دنبال کنید. نوشتن افکار ، ایده ها و بازتاب های خود-اعم از مثبت و منفی-به شما این امکان را می دهد تا در آنجا بمانید ، صادقانه با خود چک کنید و دستاوردها و زمینه های سلامتی خود را برای بهبود در طول زمان پیگیری کنید.

5. استرس را با سازگارکننده ها مدیریت کنید

علاوه بر عادات روزانه شما ، رژیم غذایی شما تأثیر زیادی بر سلامت روان شما دارد که نباید از آن غافل شوید. در واقع ، آیا می دانستید غذاهای خاصی وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با مکمل های مدیریت استرس که حاوی سازگار با مواد شیمیایی مانند Ashwagandha و Rhodiola rosea هستند ، افزایش دهید. سازگار کننده ها باعث می شوند ذهن و بدن شما در برابر عوامل استرس زا مقاوم تر شود (فیزیکی ، احساسی ، محیطی و غیره) بنابراین شما از حمایت بیشتری برای حفظ آرامش ، خونسردی و جمع آوری در هنگام بروز چالش ها برخوردار خواهید بود.

HUM دو مکمل فوق تطبیق پذیر برای کمک به مدیریت استرس ارائه می دهد: Calm Sweet Calm (به شکل آدامس های گیلاس ترش Ashwagandha) و Big Chill (مکمل Rhodiola rosea).

نتیجه نهایی

با رعایت یکی ، برخی یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (علاوه بر موارد دلخواه) ، شما برای مقابله با استرس ، خواب آلودگی و موارد دیگر مجهزتر هستید. بنابراین ، مهم است که اهمیت یک روال مداوم مراقبت از خود را تشخیص دهید-زیرا به هر حال ، ذهن شما واقعاً مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*