5 نکته کلیدی برای تغذیه باروری

5 نکته کلیدی برای تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که لزوماً اینطور نیست کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند اما بارداری اتفاق نمی افتد. این کار را بیشتر اوقات با تغییر برخی رفتارهای معمول زندگی و موارد اضافی انجام دهید حذف برخی ویژگی ها بچه دار شدن را آسان می کند.
تجربیات مادر:

وقتی متوجه می شویم که کاری است که انجام می دهیم و انجام می دهیم ما نمی دانیم و ممکن است شانس بچه دار شدن مان را مختل کند ، ما شروع به حل کرده ایمگوردون ما در خانه تمرین کردیم و رژیم غذایی خود را تنها در 3 ماه تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

قدرتی که رژیم غذایی و شیوه زندگی را تغییر می دهد می تواند بر باروری تأثیر داشته باشد باورنکردنی است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما این است
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در بارداری در 6 تا 12 ماه آینده کمک می کند رژیم غذایی می تواند کمک زیادی کند.
هر کس باید سلامت گامت خود (تخمک و اسپرم) را افزایش دهد. بنابراین این نکات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا کنید باروری را آماده کنید!

برای اطلاعات بیشتر حتما با متخصص تغذیه و پزشک خود تماس بگیرید مشورت کردن.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

من می دانم که برای بسیاری از شما ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! مالک تو اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب شود تخمک و اسپرم. که این می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزومی (یکی از عوامل اصلی سوء استفاده). میوه سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های رژیمی هستند و دارای 3-4 عدد هستند واحد (لیوان) در رژیم غذایی روزانه می تواند یک راه عالی باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای دریافت آنتی اکسیدان پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور را نام ببرید.

فراموش نکن همسرتان را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین D بیس نام ویتامین خورشید به دلیل توانایی ما در تولید ویتامین های کافی مشهور است D در معرض آفتاب کم زمستان. اندازه رژیم غذایی معمول ما این ویتامین به اندازه کافی برای حفظ سطح بدن ندارد ، بنابراین اغلب گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، سطح ویتامین D را به همراه بقیه از پزشک خود بخواهید ویتامین ها را بررسی کنید. اینگونه است که نقشه راه به دست شما می رسد نحوه ساخت تمام ویتامین های بدن بهتر است.
بهترین منبع ویتامین D موجود در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (این ماهی هایی که گفتم ماهی های چرب آب سرد هستند و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن کبد ماهی کاد نیز منبع خوبی است به صورت کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. برخی از نقش ها و وعده های غذایی گنجانده شده است غنی سازی ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی در شما هستند رژیم مناسب باروری بسیار مهم و ضروری است. در حال حاضر قصدما نیازی نداریم در مورد خواص امگا 3 زیاد صحبت کنیم ، فقط باید بدانید که آیا در 2-3 هفته در ماهی های چرب معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی و … نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید به نظر خوب میاد.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، وقتی شخصی به شما می گوید آرام باشید به هر حال ، به نقل از تعداد انگشت شماری نقل و انتقالات 😀 و در قلب شما تبریک می گویم شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! اگر بدن از منابع مورد نیاز کورتیزول می خواهد تولید پروژسترون برای سرقت تخمک گذاری مورد نیاز است (هر دو استروید هورمون Sinn). بنابراین ، تولید کورتیزول پایین است منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن به بدن ارائه می دهد بمونه.

ویتامین های C و B ویتامین ها برای کاهش استرس مفید هستند. غذا بخورید خوشحال باشید برا (برای کاهش استرس ، لطفاً از این مقاله دیدن کنید) از سایت دیدن کنید) اما صادقانه بگویم بخش بزرگی از آن آرام باشید ، کارهایی را که دوست دارید و از آنها لذت می برید انجام دهید داره برمیگرده یوگا کار کن. ورزش. به موسیقی گوش دهید. کتاب خواندن. از گلدان های خود مراقبت کنید. هوژن سچ عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و کاری را که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر برای اولین بار منتظر باردار شدن بودید ، از نو شروع کنید شما یک فرصت معتبر برای مصرف این مکمل را از دست دادید. ما عادت کرده ایم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک هایی که در تخمدان هایشان متولد می شوند فکر می کنیم ما تا انتها پایدار هستیم و نمی توانیم سالم تر عمل کنیم صید !! خوب ، این یک سوء تفاهم بسیار بزرگ است !! چرخه رسیدن تخم مرغ حدود 3 ماه است و در این مدت رژیم ها و روش ها انتخاب می شوند زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد دارای سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه در موارد قبلی صدق می کند شما مدتی تحت کنترل هورمونی بدن خود بوده اید و در واقع سقط شده اید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذت برد. (کنترل هورمونی مانند استفاده از قرص یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی داروهای پوستی که کنترل می کنند هورمون ها دارند).

رشد با استفاده از مکمل های مولتی ویتامین در دوران بارداری آنها خطر مسمومیت بارداری کمتری نسبت به سایرین دارند.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید ساختن. بنابراین اگر قصد دارید در تابستان امسال باردار شوید ، مطمئن باشید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

برای مصرف این مکمل قبل از زایمان با پزشک یا متخصصبا رژیم غذایی خود مشورت کنید. معمولاً یک روز معمولی با غذا داریم
تجویز می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل ممکن است اثرات مشابهی داشته باشد مطمئن شوید که روند و مشورت با یک متخصص را ادامه داده و پیش بروید مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید. اگر دارویی مصرف می کنید به طور خاص ، در حضور عامل جراحی ، مشکل خون ، تحت درمان است قبل از مصرف داروهای لخته شدن خون حتما به پزشک خود مراجعه کنید مشورت کردن.
ما سعی می کنیم به زودی پستی در مورد تغذیه ارسال کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک می گذارد

زن باش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*