8 نقل قول الهام بخش سلامت روان از افراد مشهور

8 نقل قول الهام بخش سلامت روان از افراد مشهور


افراد مشهور برای بسیاری شناخته می شوند: کمد لباس های پر زرق و برق ، روتین مراقبت از پوست در 12 مرحله ، شکم تقویت شده ، فیدهای عالی اینستاگرام ، فقط به ذکر چند مورد. اما تعدادی از ورزشکاران ، بازیگران و موسیقیدانان و دیگر شخصیت های برجسته به خاطر چیزی کاملاً متفاوت شناخته می شوند: مدافع سلامت روان. این ستارگان به عادی سازی گفتگو در مورد بهزیستی ذهنی کمک می کنند و در این راه توصیه های حکیمانه ای ارائه می دهند.

از بهترین (و الهام بخش ترین) نقل قول های مربوط به سلامت روان برخی از بزرگترین افراد مشهور عصر ما استفاده کنید. از یادگیری نحوه نه گفتن گرفته تا شروع به درمان ، 10 راه را برای احترام گذاشتن به سلامت روان و خود به عنوان یک کل بیاموزید.

درس شماره 1: تمرکز بر “شما” – نه کسی که جهان انتظار دارد شما باشید

سیمون بیلز ، ژیمناست بدنسازی پس از خروج از مسابقات نهایی تیم های المپیک 2020 توکیو به ESPN گفت: “ما همچنین باید روی خودمان تمرکز کنیم ، زیرا در پایان روز ، ما نیز یک انسان هستیم.” “بنابراین ، ما باید از ذهن و بدن خود محافظت کنیم ، به جای اینکه فقط بیرون برویم و آنچه را که جهان از ما می خواهد انجام دهیم.”

نقل قول ، و تصمیم بیلز ، بسیار مورد توجه قرار گرفت زیرا ورزشکاران در طول تاریخ نه تنها سلامت روانی را در سرلوحه کار خود قرار داده اند ، بلکه راشل رایت ، LMFT ، یک جنسیت ، روابط و درمانگر سلامت روانی می گوید که این تصور این است که در خود تمرکز کنید برخلاف فشار جامعه ، دهه هاست که وجود دارد. او می گوید: “حتی در سال 1955 ، آلبرت الیس ، دکتر ، در مورد” باید “باورهای غیرمنطقی که می تواند علائم جدی ایجاد کند صحبت کرد.” رایت توضیح می دهد: “سیمون با این نقل قول بیشتر از آنچه می داند حق دارد.” “هنگامی که ما بر روی اهداف در جهان کار می کنیم ، برای غریزه ، تجربیات ، افکار و احساسات خود ارزش قائل نیستیم. ما باید به دنبال رهبری ، اگر نه بیشتر ، به بیرون نگاه کنیم.”

با افکار خود هماهنگ شوید و خود را بهتر بشناسید می تواند به شما در تصمیم گیری هایی که رفاه ذهنی شما را در اولویت قرار می دهند ، کمک کند.

درس شماره 2: همه می توانند از درمان بهره مند شوند.

زن در جلسه درمان

لیلی رینهارت ، بازیگر و نویسنده ، در مجموعه ای از استوری های اینستاگرام نوشت: “خاطره ای دوستانه برای هرکسی که باید آن را بشنود: درمان هرگز شرم آور نیست.” “همه می توانند از مراجعه به درمانگر سود ببرند. مهم نیست که شما چقدر سن دارید یا” افتخار “می کنید.

رایت ثانیه این او می گوید: “به معنای واقعی کلمه هر کسی می تواند سود ببرد.” او توضیح می دهد: “من یک درمانگر هستم و زندگی می کنم تا وارد درمان شوم. من بیشتر درباره خودم می آموزم ، افسردگی و اضطراب خود را کنترل می کنم ، رشد می کنم و می دانم که کسی را دارم که در صورت نیاز با من تماس می گیرد.”

این تصور غلط وجود دارد که شما برای شروع درمان به دلیل نیاز دارید ، اما این نمی تواند از حقیقت دورتر باشد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، “بهترین زمان برای رفتن به درمان زمانی است که هیچ بحرانی وجود نداشته باشد تا بتوانید واقعاً با درمانگر خود رابطه برقرار کنید. سپس ، اگر / هنگامی که اتفاق بزرگتری رخ داد ، می دانید که شما در امنیت هستید. اتاق برای پردازش همه چیز نیاز.

درس شماره 3: شما ذهن خود نیستید.

کریستن بل بازیگر زن در قطعه ای برای 2016 نوشت: “برای من افسردگی غم نیست.” مجله TIMEبه “روز بدی نیست و ما به استراحت نیاز داریم. این به من حس کامل و کامل انزوا و یکپارچگی را می داد. ضعف او همه گیر بود و برد مدار ذهنی من را بست. احساس می کردم بی ارزش هستم ، انگار چیزی برای ارائه ندارم ، انگار اشتباه کرده ام. اکنون ، پس از کمک گرفتن ، می بینم که این افکار ، البته ، دیگر نمی توانند اشتباه باشند. برای من مهم است که در این مورد صادق باشم تا افراد در موقعیت مشابه متوجه شوند که چنین هستند خالص بی ارزش است و آنها چیزی برای ارائه دارند. همه ما انجام می دهیم. “

رایت نمی تواند به اندازه کافی بر اهمیت بیل تأکید کند. او توضیح می دهد: “هنگامی که ما از نظر بالینی افسرده یا مضطرب هستیم ، یکی دو روز سختی نداریم ، ذهن ما به معنای واقعی کلمه از تعادل خارج شده است ، که می تواند افکار ناراحت کننده و گاهی دردناک و خطرناکی را ایجاد کند.” اگر متوجه نشویم که این افکار ناشی از یک اختلال روانی است ، می توانیم فکر کنیم که آنها واقعی هستند و در جهان به این شکل شروع به فعالیت می کنند. “

بیاموزید که بفهمید کدام افکار به شما کمک نمی کند یا واقعا “شما” نمی تواند این تفکر را مختل کند. همانطور که رایت توضیح می دهد ، درمان به شناسایی آنچه در جریان است کمک می کند و بحث درمانی مداوم می تواند به درمان الگوهای فکری منفی کمک کند. این می تواند مغز را بچرخاند و مسیرهای عصبی جدیدی را برای تفکر سالمتر و دقیق تر ایجاد کند. “

درس 4: به خودتان اجازه دهید همه چیز را احساس کند.

زنی در حال نوشتن در یک مجله با یک فنجان قهوه کنار پنجره اش ، در حال کشف نحوه دستیابی به تعادل بین کار و زندگی است

لیزو ، موسیقیدان در سال 2019 در اینستاگرام خود گفت: “من از غم در دو سال گذشته بسیار سازنده استفاده کرده ام.” این متواضع است و من سپاسگزارم که قادر به احساس این احساسات هستم زیرا می دانم که می توانم شادی را به دلیل ناراحتی احساس کنم.

رایت پایبند این ایده است و به ما یادآوری می کند که ما نمی توانیم به طور انتخابی احساسات را تبخیر کنیم. او توضیح می دهد: “وقتی احساساتی را که ارزشمندتر یا سخت تر هستند ، می بندیم ، آنهایی را که احساس خوشمزه شدن می کنند و به اندازه شادی ، شادی و خوشبختی مشتاق آنها هستیم ، می بندیم.” “لیزو توضیح می دهد که او بیشتر سپاسگزار است زیرا ظرفیت احساس خود را افزایش داده است. به لحاظ غم و اندوه ، او بیشتر از همه چیز را احساس می کند.

یافتن یک راه سازنده برای کمک به شما در هدایت احساسات شما می تواند به شما کمک کند ، خواه روزنامه نگاری ، نقاشی ، ورزش یا هر منبع مثبت دیگر.

درس شماره 5: از صحبت کردن در مورد آن نترسید.

خواننده و بازیگر دمی لواتو می گوید برش در سال 2017 ، “توصیه ای که من به کسی می کنم که با آرامش مبارزه می کند ، لازم نیست اینطور زندگی کنید.” لواتو ، که در مورد مشکلات خود با سلامت روانی صحبت می کرد ، افزود: “شما مجبور نیستید در صلح بجنگید. شما می توانید بیقراری داشته باشید. شما می توانید با یک بیماری روانی به خوبی زندگی کنید تا زمانی که در مورد آن با کسی صحبت کنید.” زیرا بسیار مهم است که شما تجربه خود را با افراد به اشتراک بگذارید تا بتوانید به کمک مورد نیاز خود برسید.

رایت که صحبت می کند ، می تواند جهان را در سلامت روان شما تغییر دهد ، موافق است. به گفته انجمن روانشناسی آمریکا ، از هر 5 آمریکایی 1 نفر هر سال دچار نوعی بیماری روانی می شود ، اما رایت می گوید: “ما فکر می کنیم تنها ما هستیم که تا به حال احساس درد کرده ایم.” این به نوبه خود احساسات و افکار منفی بیشتری را ایجاد می کند.

رایت می گوید: “هنگامی که ما مبارزات خود را با یکدیگر در میان می گذاریم ، به افرادی که ما را دوست دارند اجازه می دهیم که از ما دفاع کنند و به دیگر افراد خارج از خود نشان می دهیم که رنج و کشمکش بخشی از زندگی است.”

درس شماره 6: نه گفتن اشکالی ندارد.

خوب ، شما قبلاً این را شنیده اید ، اما آیا از نظر خود مامان هیولا قانع کننده تر نیست؟

لیدی گاگا در اجلاس انقلاب 2015 فاش کرد: “من شروع کردم به نه گفتن”. “‘من این کارو نمی کنم.’ “من نمی خواهم این کار را انجام دهم.” “من نه عکس می گیرم ، نه به رویداد می روم ، نه آن را دوست دارم ، زیرا این چیزی نیست که من برای آن دفاع می کنم.” و به آرامی اما مطمئناً به یاد می آورم که من کیستم. و سپس به خانه می روید و در آینه نگاه می کنید و می گویید: “بله ، من می توانم با شما بخوابم” شما هر شب. چون آن شخص ، من آن شخص را می شناسم. ‘

به گفته رایت ، لذت مردم ابدی بودن راهی مطمئن برای از دست دادن خود و شخص دیگری (یا چیزی متفاوت) است. او می گوید: “وقتی بله یا خیر به وضوح می گوییم ، به خود و مرزها ، حدود و ترجیحات خود احترام می گذاریم.”

بر اساس یک نظرسنجی توسط ، تعیین مرزها همچنین می تواند به شما در جلوگیری از فرسودگی شغلی که در حال افزایش است ، کمک کند.

درس هفتم: استراحت به معنای شکست خوردن نیست.

در بیانیه ای اختصاصی به جستجو کردن در سال 2019 ، سلنا گومز ، خواننده و بازیگر ، دو درس مهم برای ما گذاشت. اول اینکه سلامت روانی و سلامت جسمی با هم در ارتباط هستند:

“همانطور که بسیاری از شما می دانید ، حدود یک سال پیش ، من متوجه شدم که مبتلا به لوپوس هستم ، بیماری که می تواند افراد را از جهات مختلف تحت تاثیر قرار دهد. من کشف کرده ام که اضطراب ، حملات وحشت زدگی و افسردگی می توانند عوارض جانبی لوپوس باشند که می توانند چالش های خود را ایجاد کنند.

و همچنین این که سرعت خود را خوب کنید ، می گویند: “من می خواهم فعال باشم و بر حفظ سلامتی و خوشبختی خود تمرکز کنم و تصمیم گرفته ام که بهترین راه برای استراحت است.”

رایت می گوید شهامت داشتن این نگرش بسیار زیاد است ، اما بسیار ضروری است. “جامعه ما است مثل این بهره وری متمرکز است که این باید یک بحث باشد. استراحت به اندازه قسمتی که در آن هستید اهمیت دارد ساختنبه او توضیح می دهد که نحوه ارتباط شامل صحبت کردن و گوش دادن است – همانطور که انسانها از انجام و هستن تشکیل شده اند “، ما انسان هستیم بودن، غیر بشر ساختنبه “

درس هشتم: با دوستان خود مشورت کنید.

تماس تصویری مرد از

و او اکنون مشهور است نیویورک تایمز در پایان ، مگان مارکل همه ما را به چالش کشید تا “خود را متعهد بدانیم که از دیگران بپرسیم” خوب هستی؟ ”

او نوشت: “تا آنجا که ما موافقیم ، تا آنجا که می توانیم از نظر جسمانی دور باشیم ، حقیقت این است که ما به دلیل همه چیزهایی که امسال به صورت فردی و جمعی متحمل شدیم ، بیش از هر زمان دیگری به هم متصل هستیم.”

تمرین پرسیدن از دیگران برای آنها چگونه است واقعا انجام این کار هم در حال حاضر و هم به عنوان راهی برای عادی سازی گفتگوها در مورد بهزیستی روحی و روانی ، چه در محل کار و چه با دوستان و خانواده مفید است. حتی ظاهراً قوی ترین افرادی که می شناسید ممکن است گاهی اوقات برای دراز کشیدن به شانه بالا بیایند.

رایت می گوید: “انسانها حیوانات گنده ای هستند و ما از نظر روانی از این ذهنیت تکامل نگرفته ایم.” “بیماریهای روانی مانند اضطراب و افسردگی ، در میان سایر موارد ، نشانه ای از انزوا و تنهایی را نشان می دهد. اگر با افرادی که ما را دوست دارند در ارتباط باشیم ، به احتمال زیاد مسیر خود را حفظ کرده و حمایت بیشتری دریافت می کنیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*