شرایط دریافت ویزای دبی –


دبی در طی چندین سال اخیر بعنوان یکی از محبوب ترین مناطق توریستی و گردشگری در جهان شناخته شده می باشد و هر ساله میزبان تعداد بسیار بالایی از مردمی است که برای اهداف و مقاصد متفاوت وارد خاک کشور امارات متحده عربی و شهر دبی میشوند.

این موضوع قابل ذکر است که اخذ ویزای دبی با مقرون به صرفه ترین و ارزانترین نرخ و اطمینان از صحت ویزای صادره دوبی جزو دغدغه ‌های مهم مسافران کشور امارات به حساب می ‌آید.

سایت ویزای دبی یکی از کارگزار های رسمی ثبت درخواست ویزای دبی می باشد که قابل ذکر است که با حداقل قیمت و سریع ترین زمان ممکن خدمات صدور ویزای دبی را به شما هموطنان عزیز ارائه می نماید.

انواع ویزای دبی :

ویزای 10 روزه دبی

ویزای 30 روزه دبی

ویزای 60 روزه دبی

 

برای سفر به دبی چه مدارکی نیاز است ؟

هر مسافر قبل از انجام سفر خود به دبی باید ویزای این کشور را برای ورود به دبی اخذ نماید و به همین دلیل باید مدارکی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود را برای دریافت ویزای دبی به ما ارائه نمایند .

اسکن پاسپورت متقاضی با دارا بودن حداقل اعتبار 6 ماهه قانونی

اسکن کارت ملی فرد متقاضی

اسکن شناسنامه

عکس پرسنلی فرد متقاضی اخذ ویزای دبی

 

جریمه اقامت بیش از مدت ویزا در امارات چه میزان است ؟

مسافران در صورت اقامت بیشتر از مدت ویزا در روز اول 300 درهم سپس روزی 50 درهم برای هر روز اقامت بیشتر جریمه خواهند شد .

 

ریجکت شدن ویزای دبی

برای اخذ ویزای دبی این موضوع نیز قابل اشاره می باشد که در تمامی موارد برای صدور ویزا از سوی دولت موافقت انجام نمیگیرد و در برخی موارد و با به وجود آمدن برخی موضوعات این نوع از درخواست متقاضی ها ممکن است با ریجکتی مواجه شوند.

دلایل بسیاری برای رد درخواست و ریجکت شدن وجود دارند که در ادامه به مهمترین این موارد اشاره خواهیم نمود:

در چندین سال اخیر برای ویزای دبی ریجکتی داشته باشید .

اگر دارای سابقه کیفری بوده باشید و یا در زمان سفر های قبلی خود در دبی مرتکب جرمی شده باشید .

اگر در حین انجام سفرهای قبلی خود در دبی مدت زمان بیشتری نسبت به اجازه ای که به شما داده شده باشد در دبی و کشور امارات متحده عربی مانده باشید .

ارائه اطلاعات نادرست شخصی اعم از اطلاعات هویتی و عکس ارائه شده.

 

تمدید اعتبار ویزای دبی

در سال های گذشته تمدید مهلت اعتبار ویزا بعنوان یکی از نگرانی هایی در بین مسافران بوده است که اگر زمان به پایان برسد  و تمدید ویزا انجام نشده باشد ممکن است مشکلات بسیاری را با خود به همراه داشته باشد.

در حال حاضر در سایت ویزای دبی امکان تمدید ویزای برای 10 روز 30 روز و 60 روز وجود دارد .

توجه به این نکته ضروری می باشد که هزینه تمدید ویزا حدودا 3 برابر هزینه اخذ ویزا می باشد .

نکات قابل توجه و مهم قبل از ثبت ویزای دبی

این موضوع قابل اشاره است که با اینکه مسافر حدودا” بیست و چهار ساعته امکان ثبت درخواست ویزای الکترونیکی کشور امارات متحده عربی در وب سایت ویزای دبی را دارا می باشد ، اداره جوازات امارات روزهای شنبه و یک شنبه تعطیل است.

در صورت ریجکت شدن درخواست ویزای دبی فرد متقاضی سایت ویزای آنلاین دبی مقصر نیست و مسئولیتی در این ضمینه دارا نمی باشد.

ویزای آنلاین دبی فقط و فقط درخواست کننده ویزا است. در صورت رد شدن درخواست ویزا از طرف اداره جوازات دوبی هیچگونه مبلغ پرداخت شده از قبل به مسافر استرداد و عودت داده نمی شود.

 

بلیط ارزان دبی

ایرلاین های بسیاری به فرودگاه های دبی به صورت روزانه پرواز دارند که در این دسته ایرلاین های ایرانی و همچنین اماراتی نیز که از سمت ایران پرواز دارند جایگاه بسیاری را بواسطه جا به جایی مسافران از ایران به خود اختصاص داده اند.

هواپیمایی امارات و فلای دبی به ترمینال سه و همچنین از ایرلاین های ایرانی قشم ایر، ماهان ایر، ایران ایر، ایران ایر تور به ترمینال یک فروگاه اصلی دبی رفت و آمد دارند و پرواز های خود را به انجام میرسانند.

هر مسافر از بسیاری از شهرهای ایران مانند تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، جزیره کیش، جزیره قشم، بندرعباس، اهواز، تبریز امکان رزرو بلیط دبی را دارا خواهند بود.

ویزای آنلاین دبیب پیشنهادی برای تمامی مسافران دارد و آن این مضوع است که، قبل از انجام سفر خود به امارات متحده عربی و شهر دبی حتما بلیط رفت و برگشت خود را تهیه نمایید زیرا در صورتی که فقط بلیط رفت را به دبی داشته باشید نرخ بلیط هواپیمای دبی به ایران بسیار گرانتر خواهد بود.

با اینکه مسافر ایرانی با داشتن بلیط هواپیمایی امارات به هر مقصدی در دنیا، مجاز به بیست و چهار ساعت توقف در فرودگاه دبی با کد یاتا DXB است چون امکان اقامت رایگان در هتل های فرودگاهی دبی را ندارد بهتر است در وب سایت قاره پیما دنبال رزرو پروازهایی با کانکشن کوتاه در دبی باشد.

 

ویزای ترانزیت دبی

ویزای ترانزیت دبی تا اطلاع ثانوی صادر نمی گردد .