مورگان فریمن هم به سریال شیرزن یا Lioness تیلور شریدان برای پارامونت پلاس پیوست


مورگان فریمن، یکی کهنه‌کارترین و مشهورترین بازیگران در قید حیات و برنده جایزه اسکار، به گروه بازیگران سریال Lioness محصول پارامونت پلاس ملحق شده.

تیتراژ این توسط Zoe Saldaña تولید شده و نیکول کیدمن هم در بازی می‌کند.

فریمن در این سریال نقش ادوین مولینز، وزیر امور خارجه ایالات متحده را بازی خواهد کرد.

Lioness بر اساس یک برنامه واقعی سازمان CIA سیا ساخته شده است و داستان کروز مانوئلوس (دی اولیویرا) را دنبال می‌کند. او یک تفنگدار دریایی جوان خشن اما پرشور که برای پیوستن به تیم نامزدی شیرهای سیا برای کمک به سرنگونی یک سازمان تروریستی از درون استخدام شده است. سالدانا نقش جو، رئیس مقر برنامه شیرها را بازی خواهد کرد که وظیفه آموزش، مدیریت و رهبری عوامل مخفی زن خود را دارد.

از دیگر بازیگران سریال Lioness می‌توان به دیو آنبل، جیل واگنر، لامونیکا گرت، جیمز جردن، آستین هبرت، جونا وارتون، استفانی نور و هانا لاو لنیر اشاره کرد.

این سریال توسط شریدان، دیوید سی گلاسر، سالدانا، کیدمن، ران برکل، باب یاری، دیوید هاتکین، جیل واگنر، گیر کوسینسکی، مایکل مالون و جان هیلکوت تهیه‌شده است.

فریمن اخیراً در نقش ستاره مهمان نامزد جایزه امی در «روش کمینسکی»، مجموعه علمی تخیلی Solos و فیلم‌های «بادیگارد همسر هیتمن»، «بزرگراه بهشت» و «دقیقه‌ای که مرده بیدار می‌شوید» بازی کرده است. او همچنین اخیرا مجری و تولیدکننده سریال غیرداستانی Great Escapes با مورگان فریمن بوده است.

منبع: سایت ددلاین