نوردهی‌های طولانی تا ۳۰ ثانیه –


اپلیکیشن Spectre یک برنامه دوربین iOS است که از هوش مصنوعی برای ایجاد نوردهی‌های طولانی مدت خیره‌کننده استفاده می‌کند.

Spectre از هوش مصنوعی برای کمک به شما برای ایجاد عکس‌های شگفت‌انگیز با نوردهی طولانی استفاده می‌کند. Spectre می‌تواند جمعیت گذری را در منظره حذف کند، خیابان‌های شهر را به رودخانه‌های نور تبدیل کند، آبشار‌ها را شبیه نقاشی کند و خیلی چیز‌های دیگر.

تا به حال، نوردهی طولانی مدت دشوار بود چرا که برای ثابت نگه داشتن دوربین تا حدس زدن میزان نور مورد نیاز، نیاز به دانش فنی بود. اما اسپکتر مراقب همه اینها است.

آنچه این اپلیکیشن انجام می‌دهد:

• ناپدید کردن جمعیت: Spectre به گرفتن عکس از مکان‌های شلوغ و توریستی کمک می‌کند. به سادگی یک مدت متوسط یا طولانی زمانی تنظیم کنید و یک عکس بگیرید تا جمعیت را از یک مکان پاک کنید. آ

• رودخانه‌های نور: در شب، تشخیص صحنه هوش مصنوعی به طور خودکار حالت‌ها را تغییر می‌دهد تا مسیر‌های نوری زیبا را ترسیم کند تا عکاسی خیره‌کننده در شهر در شب شبیه یک نقاشی داشته باشید.

آبشار‌ها، امواج اقیانوس، فواره‌ها و موارد دیگر را با آب شبح مانند زیبا ضبط کنید.

شاتر محاسباتی هوشمند Spectre صد‌ها عکس را در مدت چند ثانیه می‌گیرد و آن‌ها را در یک عکس زنده همراه ذخیره می‌کند. این بدان معناست که می‌توانید یک قاب متفاوت را به عنوان عکس خود انتخاب کنید، جلوه‌های عکس زنده را اعمال کنید و حتی از نوردهی طولانی به عنوان تصویر زمینه زنده گوشی خود استفاده کنید!

Spectre که با جدیدترین فناوری ساخته شده است، فقط یک دوربین نوردهی طولانی نیست، بلکه یک ویترین فناوری پیشرفته  است. در اینجا فقط تعدادی از آخرین فناوری‌هایی که در Spectre استفاده می‌کنیم آورده شده است:

– خط لوله رنگی گسترده DCI-P۳

– عکس‌های زنده

– شتاب گرافیک فلزی

 

– تشخیص سه پایه

– سیری و میانبر‌ها

– تثبیت هوش مصنوعی

– یادگیری ماشین و CoreML

– بینایی کامپیوتر

سازندگان این اپلیکیشن بن و سباستین -دو دوست منطقه خلیج سانفرانسیسکو – هستند که عاشق ساختن اپلیکیشن‌های فوق‌العاده برای عکاسی هستند.

در نسحه جدید نوردهی‌های طولانی تا ۳۰ ثانیه ممکن است! این اپ همچنین پشتیبانی از جدیدترین دستگاه‌های اپل را بهبود بخشیده. این ارتقا برای هر کسی که قبلاً Spectre را خریداری کرده باشد رایگان است.

اگر خواننده جدید سایت «»  هستید!
شما در حال خواندن سایت ( دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com‌ هستید. سایتی با ۱۸ سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
– سایت رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS شوید.
– شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرامصفحه اینستاگرام ما
– برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از اطلاعات زیر تدوین شده است:

۱-جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرحی چون کن، ونیز، برلین، ساندنس و…

۲- جوایز انجمن های منتقدانی چون نیویورک، لس آنجلس، واشنگتن دی.سی و…

۳-فهرست فیلم…

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…

عکاس‌های حرفه‌ای گاهی ماه‌ها وقت صرف می‌کنند تا در زمان و مکان مشخصی حاضر باشند و تجهیزاتشان متناسب با نور و سرعت گذر سوژه و فاصله‌شان مناسب باشد تا یک عکس خوب بگیرند.

اما گاهی شانس یا فرصت‌طلبی یا آمادگی ذهنی یک عکاس برای کادربندی مناسب…

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!

چنین منظره‌ای دیگر…

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…