گوگل لنز اکنون می‌تواند بیماری‌های پوستی را هم جستجو کند –


از امروز، گوگل لنز می‌تواند بیماری‌ها یا دیگر مشکلات پوستی، مانند خال‌ها و ضایعات مشکوک را جستجو کند. آپلود یک عکس یا مشاهده پوست از طریق لنز، باعث جستجو و تطابق دیداری مشکلات پوستی می‌شود. بنابراین حتی اگر شما ندانید چطور مشکل پوستی خود را توصیف کنید (مانند برآمدگی روی لب، خط روی ناخن یا ریزش مو) مشکل مشابه شما پیدا می‌شود و بعد می‌توانید در موردش مطلب بخوانید.

البته در سال ۲۰۲۱ هم یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی است توسط گوگل برای تشخیص بیماری‌های پوست، مو و ناخن راه‌اندازی شده بود. این برنامه که برای اولین بار در اتحادیه اروپا عرضه شد، با موانعی برای تایید برای ورود به ایالات متحده روبرو شد.

با این حال، ویژگی لنز ممکن است برای افرادی که تصمیم می‌گیرند به دنبال مراقبت‌های پزشکی یا درمان‌های بدون نسخه باشند مفید باشد.

همانطور که قبلاً در I/O اعلام شده بود، لنز در حال ادغام با Bard، چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل، است. کاربران می‌توانند تصاویر را در پیام‌های Bard خود بگنجانند و لنز در پشت صحنه کار می‌کند تا به Bard کمک کند آنچه را که می‌بیند، بفهمد. به عنوان مثال، با نشان دادن عکسی از کفش‌ها و پرسیدن نام آن‌ها، بارد – با اطلاع از تحلیل لنز – پاسخی متناسب می‌دهد.

اگر خواننده جدید سایت «»  هستید!
شما در حال خواندن سایت ( دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com‌ هستید. سایتی با ۱۸ سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
– سایت رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS شوید.
– شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرامصفحه اینستاگرام ما
– برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهد



کریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.



فقط به دقت نگاه کنید



آتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

همیشه زاویه دید خیلی مهم است. ما در مورد برخی از رخدادهای مهم تاریخ، همیشه یک یا چند عکس شاخص در ذهنمان است، در صورتی که همان عکس‌ها پشت صحنه‌های جالبی داشته‌اند که از آنها غافل شده‌ایم.

به صورت مشابهی روتین‌ترین عکس‌های از بناهای مشهور،…

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»

با این حال، این…

در ۴ ژوئن ۱۷۸۳، برادران مون‌گلفیه اولین بار یک بالون هوای گرم را در جنوب فرانسه به نمایش گذاشتند. این بالون که از گونی محکمی پوشیده شده با کاغذ ساخته شده بود و تا نزدیک به ۲ کیلومتر بالا رفت و به مدت ۱۰ دقیقه در هوا باقی ماند.

خبر موفقیت…

هر کشوری ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و حکمرانی و اقلیمی متفاوتی از کشور دیگری دارد. اما تفاوت برخی از کشورها با دیگران، چشم‌گیرتر است. ژاپن را یک اقیانوس از دنیاهای دیگر جدا نکرده، اما اگر شما هم این عکس‌ها را با من مرور می‌کنید، می‌بینید که…