انتشار کتاب کامیک نسبتا پرفروش در آمازون با استفاده از میدجرنی! –


خیلی جالب است که تصویرسازهای هوش مصنوعی، تبدیل به ابزاری در دست کاربران برای بیان و رونمایی از تخیلات آنها شده‌اند.

تا پیش از این حتی اگر ایده‌های خوبی داشتیم به سبب نداشتن سرمایه برای استخدام گرافیست، نمی‌توانستیم به ایجاد کتاب مصور فکر کنیم.

اما الان اگر کمی فنی باشیم و سوژه‌های خوبی در ذهن داشته باشیم، انتشار کتاب‌های مصور یا کامیک دور از دسترس نیست.

یکی از نمونه‌های این موفقیت‌ها را یک کاربر ردیت با نام کاربری loveistaco داشته که کتاب کامیکی در ژانر وحشت در ۲۴۰ صفحه در آمازون به صورت الکترونیک منتشر کرده. این کتاب تا حالا ۲۰ هزار نسخه فروش داشته. یعنی حدود ۱۰ برابر کتاب‌های پرفروش‌های چاپی ایران!

رتبه این کتاب در آمازون در بخش کتاب‌های کامیک ژانر وحشت ۳۴ است.

با هم کمی این کتاب را ورق می‌زنیم:

اگر خواننده جدید سایت «»  هستید!
شما در حال خواندن سایت ( دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com‌ هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
– سایت رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS شوید.
– شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرامصفحه اینستاگرام ما
– برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بعضی از تغییر دکوراسیون‌ها بسیار زمان‌بر و پرهزینه هستند، اما برخی هم بسیار اقتصادی و مختصیر و مفید هستند، با این همه تغییر زیادی در روحیه ما و زیبایی خانه‌مان ایجاد می‌کنند.

این تغییر دکوراسیون‌ها ممکن است برایتان جالب باشند:…

گاهی شباهت آدم‌ها به هم عجیب به نظر می‌رسند. حالا در نظر بگیرید که کاملا تصادفی اشخاصی در کنار تابلویی یا آگهی دیواری ایستاده باشند و چهره آنها به یکی از شخصیت‌های تابلو یا آگهی شباعت زیادی داشته باشد یا اصلا فرد افزونه‌ای برای مفهوم تبلیغ…

یک مجموعه عکس با معنا و زیبا گرفته شده توسط هیلاری گولد، با عنوان «من اینجا هستم» این تصور نادرست مردم را به چالش می کشد که افراد مبتلا به سندرم داون تا سنین پیری نمی‌توانند زندگی گنند.

برای مثال هیلاری گولد، عکس پرتره جوآن، زنی 84 ساله…

” بث مون ” عکاسی است که در سانفرانسیسکو زندگی می کند و بیش از 14 سال از عمرش را صرف شناسایی و عکاسی از قدیمی ترین درختان جهان کرده است. او به کشورها و سرزمین های دورافتاده سفر می کند تا از درختان قطور قدیمی تصاویر زیبایی را ثبت کند. او می…

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.

این کاری است که مارگارت…

پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت نشست. دوران ۶۴سالهٔ سلطنت او در تاریخ انگلستان به «عصر ویکتوریا» شهرت دارد، که همزمان با به‌اوج‌رسیدن گسترهٔ امپراتوری بریتانیا در سطح جهان بود.

اما…