با Sol Reader خوره‌های کتاب، در کتاب‌هایشان غرق می‌شوند! –


اگر واقعاً یک خواننده مشتاق هستید، ممکن است از حواس‌پرتی‌های دیداری که شما را از غرق شدن کامل در کتاب بازمی‌دارد، ناراحت شوید. اینجاست که Sol Reader وارد می‌شود، زیرا کل میدان دید شما را با متن پر می‌کند.

این دستگاه که بی‌شباهت به  عینک‌های واقعیت مجازی نیست، از طریق بلوتوث به یک برنامه iOS/Android در گوشی هوشمند کاربر متصل می‌شود.

فایل‌های EPUB شخص ثالث (مانند کتاب‌های الکترونیکی) از گوشی به Sol Reader ارسال می‌شوند، جایی که متن آن‌ها در دو صفحه‌نمایش E Ink با نور جانبی نمایش داده می‌شود، یکی برای هر چشم. لازم به ذکر است که کاربران همچنان می‌توانند محیط اطراف خود را از طریق دید محیطی خود ببینند.

روشنایی LED‌های سفید گرم را می‌توان به صورت دستی تنظیم کرد، اگرچه یک سنسور نور خارجی نیز به طور خودکار روشنایی را با توجه به شرایط نور محیط تنظیم می‌کند. علاوه بر این امکان تنظیم محدوده دیوپتر هر چشمی وجود دارد. این بدان معناست که اکثر کاربران نیازی به عینک یا لنز تماس نخواهند داشت.

سایر ویژگی‌ها عبارتند از یک دماغه سیلیکونی قابل تنظیم، یک کنترل از راه دور بی‌سیم که برای پیمایش و ورق زدن صفحات استفاده می‌شود.

ادعا شده که با ۲ ساعت شارژ با این وسیله می‌توان ۲۵ ساعت کتاب خواهند.

Sol Reader را می‌توان از وب سایت Sol – در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طلایی یا آبی – با قیمت ۳۵۰ دلار پیش خرید کرد.

منبع: Sol

اگر خواننده جدید سایت «»  هستید!
شما در حال خواندن سایت ( دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com‌ هستید. سایتی با ۱۸ سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
– سایت رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS شوید.
– شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرامصفحه اینستاگرام ما
– برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.

نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

خب، اول اصلا باید پاسخ بدهیم که چرا ممکن است کسی از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مارول لذت ببرد و عاشق‌شان باشد.

من خودم اصلا دوست‌دار این فیلم‌ها نیستم. ولی خب مگر من عاشق ژانرهایی از سای فای نیستم و از اینکه بقیه این دنیاها را درک…

در اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت نشست. دوران ۶۴سالهٔ سلطنت او در تاریخ انگلستان به «عصر ویکتوریا» شهرت دارد، که همزمان با به‌اوج‌رسیدن گسترهٔ امپراتوری بریتانیا در سطح جهان بود.

اما…

دلخوشی‌ها در زندگی بسیارند. دلخوشی می‌تواند خانه بزرگ، ماشین لوکس، شغلی دلخواه، تماشای فیلم در آخر روز خسته‌کنندهt یک کتاب تازه، معاشرتی روح‌افزا باشد یا حتی چیزهایی کوچک‌تر مانند دیدن زمین یخ‌زده در اول صبح زمستان و شکسته شدن لایه نازک یخ…

مطالعه برای ساعات طولانی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین راهبرد وجود دارد که می‌توانید برای کمک به حفظ تمرکز و جلوگیری از خستگی از آن‌ها استفاده کنید:

استراحت کنید: هر ۴۵ تا ۵۰ دقیقه یک بار استراحت کنید تا مغز خود را شارژ کرده و از…