حجم‌ها و مجسمه‌های زیبا ساخته شده با صفحات کتاب‌های قدیمی –


ما انسان‌ها استفاد تخیل هستیم، اما در موارد معدودی این تخیل‌های خود را به صورت نقاشی یا حجم، زنده می‌کنیم و در معرض تماشای دیگران قرار می‌دهیم.

اِما تیلور، هنرمند مقیم بریتانیا، این تجربه را در مجسمه‌هایی از جنس کتاب به صورت باورنکردنی نمایش می‌دهد. او با استفاده از کتاب‌های از رده خارج، حیوانات و اشیاء سه بعدی را از روی صفحات می‌سازد. از کشتی‌هایی که از اطلس‌های قدیمی سر بیرون می‌آوردند تا حشراتی که از راهنمای حیوانات پرواز می‌کنند، این مجسمه‌هایی که به دقت مدل‌سازی شده‌اند، به طرز بازیگوشانه‌ای با منبع اصلی خود ارتباط برقرار می‌کنند.

تیلور ساعت‌های بی شماری را صرف یافتن موادی برای هنر خود می‌کند. به طور خاص، بازگردانی کتاب‌های قدیمی یا ر‌ها شده (معمولاً مربوط به اوایل قرن بیستم) بخشی جدایی ناپذیر از تمرین او است.

«در کارم، با خلق مجسمه‌های پیچیده‌ای که به نظر می‌رسد مستقیماً از صفحات کاغذی بیرون می‌آیند، جان تازه‌ای به کتاب‌های قدیمی می‌دهم. جزئیات کارهایم، بیننده را به داخل هر مجسمه می‌کشاند.»

برای تیلور، انتخاب کتاب مناسب به غریزه بستگی دارد. او می‌گوید که متون خاصی فوراً به او الهام می‌دهند، در حالی که در موارد دیگر، گاهی اوقات مجبور می‌شود برای ایده‌ای که از قبل در ذهن دارد، به دنبال کتابی خاص بگردد. او می‌افزاید: «طبیعت منبع بی‌پایانی الهام برای من است.».

عمل اسلیو معده
رزرو هتل
خرید ساک پارچه ای

برای دیدن تعدادی از مجسمه‌های کتابی خارق‌العاده تیلور به پایین بروید.

اگر خواننده جدید سایت «»  هستید!
شما در حال خواندن سایت ( دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com‌ هستید. سایتی با ۱۸ سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
– سایت رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS شوید.
– شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرامصفحه اینستاگرام ما
– برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که داخل سازها و آلات موسیقی چگونه است؟

در کودکی و نوجوانی بسیار پیش آمده بود که وسایل الکترونیکی را باز کرده باشیم. اما خب آنها پیج داشتند و ما خودمان را متقاعد می‌کردیم که دوباره می‌توانیم سر هم‌شان…

تصور کنید وارد اتاقی می‌شوید و صندلی‌ای را می‌بینید که شبیه یک قاچ هندوانه غول‌پیکر است، همراه با پوست و دانه‌هایش. یا صندلی‌ای که شبیه آناناس سیخ‌دار است، با لبه های تیز و اندرون نرمش؟

این دنیای بونی کاره‌را است، هنرمند با استعداد سه…

در حین یک قرار آشنایی پاسخ‌های فیزیولوژیکی دو نفر حین گفتگو و دیدار با هم هماهنگ می‌شود، این پدیده‌ای است که از آن با نام همسانی فیزیولوژیکی یاد می‌شود.

درجه این همگامی با تعامل در مکالمه و کیفیت همکاری همبستگی دارد و بنابراین می‌تواند…

مجموعه عکس‌های اشعه ایکس می‌توانند اشیاء روزمره را به روشی باورنکردنی و منحصر به فرد نشان دهند.

آندری دومان، عکاس تجاری، حدود یک سال است که این کار را می‌کند. زمانی که دومان کاری را برای مشتریان انجام نمی‌دهد، دوست دارد پروژه‌های شخصی را…

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.

نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

یک عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد مجموعه‌ای از پرتره‌ها استفاده کرده که نشان می‌دهند برخی از سلبریتی‌ها ممکن است چند دهه آینده چه چهره‌ای پیدا کنند.
عکاس و وکیل ترکیه‌ای به نام Alper Yesiltas این پروژه رو انجام داده. او به دلیل کارهای…