رویداد ۷ می‌ اپل: پیش‌بینی‌های لحظه آخری در مورد رونمایی‌های اپل در این همایش – 1pezeshk


در ۷ می‌، اپل پخش زنده “Let Loose” را برگزار می‌کند که اولین رویداد رسمی اپل در سال نوی میلادی است. تصور می‌شود کدام محصولات جدید معرفی شوند؟

بر اساس گردآوری اطلاعات و شایعاتی که در مورد این رویداد جمع‌آوری شده، منتظر مدل‌های جدید آی‌پد و لوازم جانبی آی‌پد مانند یک مداد کاملاً جدید اپل هستیم.

اپل “Let Loose” را “نوع متفاوتی از رویداد اپل” می‌نامد، اما مشخص نیست که این به چه معناست.

رویداد‌های اپل معمولاً در بازه‌های زمانی خاصی مانند ژوئن برای WWDC و سپتامبر برای آیفون‌ها رخ می‌دهند. اپل به طور معمول در ماه می‌ رویدادی برگزار نمی‌کند. در آخرین باری که اپل یک رویداد را برگزار کرد که مطابق با برنامه معمولش نبود،  از مک بوک‌های M۳، در شب قبل از هالووین رونمایی شد.

از رویداد ۷ می‌اپل چه انتظاری داریم؟

آی‌پد پرو جدید

گرافیک اپل برای رویداد اپل “Let Loose” تصویری از دستی را که مداد را در دست دارد به نمایش می‌گذارد، بنابراین کاملاً بدیهی به نظر می‌رسد که این رویداد بر روی آی‌پد و لوازم جانبی مربوط به آن متمرکز شود.

با این حال، به گفته Gurman، اپل احتمالاً بر روی دو مدل خاص از آی‌پد تمرکز خواهد کرد. ستاره نخست امشب آی‌پد پرو خواهد بود.

گورمن می‌گوید که آی‌پد پرو جدید اولین آی‌پد با نمایشگر OLED خواهد بود که کیفیت تصویر آی‌پد را بهبود می‌بخشد و احتمالاً نازک‌تر خواهد بود. اپل دو نسخه ۱۱ اینچی و ۱۲.۹ اینچی عرضه خواهد کرد.

در حالی که این موضوع هنوز تأیید نشده است، این احتمال وجود دارد که این آیپد پرو‌های جدید اپل اولین دستگاه‌های اپل با چیپست جدید اپل باشند. تراشه M۴ قرار است امسال یا سال آینده در خط تولید رایانه و دستگاه‌های گوشی موبایل اپل استفاده شود و گمان می‌رود نقش مهمی در تمرکز آینده اپل بر روی هوش مصنوعی ایفا کند.

آی‌پد میان‌رده: آی‌پد ایر نیز به‌روزرسانی خواهد شد

اپل مدل به اصطلاح معمولی ۱۰.۹ اینچی و همچنین نسخه ۱۲.۹ اینچی آی پد ایر را هم به‌روز خواهد کرد.

انتظار می‌رود آیپد ایر از تراشه M۲ استفاده کند که اپل اولین بار در سال ۲۰۲۲ با مک بوک ایر M۲ عرضه کرد.

اپل پنسیل پرو

همانطور که قبلاً ذکر شد، گرافیک اپل برای این رویداد عمدتاً دارای یک مداد است، بنابراین نسخه جدید قلم اپل Pencil به نظر کاملاً محتمل است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل پنسل جدید به‌روزرسانی مدل رده بالاتری است که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و نه یک نخسه با ارقای جزئی.

این مداد اپل ممتاز جدید شامل بازخورد لمسی خواهد بود، به این معنی که کاربران هنگام استفاده از دستگاه، حسی شبیه لرزش را احساس می‌کنند که با هر عملی که در آی‌پد انجام می‌دهند مطابقت دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی که احتمالاً اضافه می‌شود به کاربران این امکان را می‌دهد تا با اعمال فشار به دستگاه با فشار دادن دست خود، با قلم اپل وظایف متفاوتی را انجام بدهد.

اپل یک ویژگی تعاملی جدید را به گرافیک رویداد “Let Loose” اضافه کرده است: امکان پاک کردن آن. همانطور که گفته شد، احتمال زیادی وجود دارد که قلم جدید اپل دارای ویژگی پاک کردن جدید باشد.

و در نهایت، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه یک رده کاملاً جدید Apple Pencil در دست ساخت است: Apple Pencil Pro.

صفحه کلید جادویی برای آی‌پد

همچنین به نظر می‌رسد که این مدل‌های جدید آی‌پد با کیبورد جادویی کاملاً جدید برای آی‌پد‌ها همراه باشند.

این مدل، «بادوام‌تر» خواهد بود زیرا از آلومینیوم در ساخت آن استفاده خواهد شد و «لپ‌تاپ‌مانندتر» به نظر می‌رسد.

یک رویداد کوچکتر اما اپل چیز‌های بیشتری در جیب دارد

به نظر می‌رسد این یک رویداد اپل بسیار کوچکتر از حد معمول باشد، با این حال، برگزاری رویداد‌های خاص دستگاه مخصوصاً در سال‌های اخیر برای اپل غیرعادی نیست.

ممکن است آی پد مینی هم به‌روز شود، ولی احتمال آن زیاد نیست.

این احتمال وجود دارد که اپل از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی استفاده کند، به خصوص اگر  آی‌پد پرو دارای تراشه M۴ باشد. با این حال، اپل بیشتر رونمایی‌های هوش مصنوعی خود را برای رویداد بزرگ WWDC در ژوئن باقی خواهد گذاشت.


اگر خواننده جدید سایت «»  هستید!
شما در حال خواندن سایت ( دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com‌ هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
– سایت رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS شوید.
– شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرامصفحه اینستاگرام ما
– برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

در سال 1901، راه آهن شیکاگو و شمال غربی، پل جدیدی را بر روی رودخانه Des Moines در بون، آیووا، در آمریکا افتتاح کرد. این پل رسماً پل راه‌ بون نام گرفت، اما اما مردم محلی به سرعت به آن لقب پل‌های بالای کیت شلی را دادند، به یادبود بانوی قهرمان…

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

یک مجموعه عکس با معنا و زیبا گرفته شده توسط هیلاری گولد، با عنوان «من اینجا هستم» این تصور نادرست مردم را به چالش می کشد که افراد مبتلا به سندرم داون تا سنین پیری نمی‌توانند زندگی گنند.برای مثال هیلاری گولد، عکس پرتره جوآن، زنی 84 ساله…

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…





منبع