محبوب‌ترین نام‌ها در کشورهای مختلف جهان –


محبوب‌ترین نام‌ها برای نوزادان پسر و دختر در طی قرن گذشته به شدت تغییر کرده، اما والدین در کشورهای سراسر جهان اغلب کدام یک را انتخاب می‌کنند؟

با تحقیقی با استفاده از گزارش‌های محلی و قابل اعتماد از هر کشور، Letter Solver محبوب‌ترین نام‌های نوزادان را در سراسر جهان (جایی که داده‌ها در دسترس بود) ترسیم کرد .

یافته های کلیدی:

محبوب‌ترین نام‌های دخترانه در جهان، نام‌های ماریا (از جمله میا) هستند – این نام‌ها در ۱۷ کشور مختلف انتخاب برتر هستند.

انواع نام محمد در ده کشور محبوب‌ترین است و آن را به رای‌ ترین انتخاب برای نوزادان پسر در سراسر جهان تبدیل می‌کند.

نام های مورد علاقه آمریکا برای نوزادان اولیویا و لیام است .

رایج ترین نام پسر در برتانیا نوح است.

 

اگر خواننده جدید سایت «»  هستید!
شما در حال خواندن سایت ( دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com‌ هستید. سایتی با ۱۸ سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
– سایت رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS شوید.
– شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرامصفحه اینستاگرام ما
– برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

برای کاهش اثرات مضر نشستن بر سلامتی، هر نیم ساعت یکبار ۵ دقیقه پیاده روی سبک داشته باشید. این یافته کلیدی مطالعه جدیدی است که در مجله Medicine & Science in Sports & Exercise منتشر شده است.

محققان نوشته‌اند:

«ما از ۱۱ فرد سالم…

این عکس شگفت‌انگیز جنگ جهانی دوم ممکن است عکس ویرایش شده یا فیک به نظر برسد. اما واقعا این طور نیست.



در این عکس سورئال، که بخشی از آرشیو عکاسی نیرو‌های دفاع فنلاند است، یک ماشین ارتش فنلاند در امتداد جاده‌ای در چند مایلی مرز با اتحاد…

در اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

یک گنبد بتنی یا اصطلاحا Runit Dome بین سال‌های ۱۹۷۷ و ۱۹۸۰ به منظور مهار زباله‌های رادیواکتیو حاصل از آزمایش‌های هسته‌ای جنگ سرد آمریکا ساخته شد. اما شروع به ترک خوردن کرده است.

جزایر مارشال یک کشور جزیره‌ای زیبا است که در اقیانوس آرام…

تناسب اجزا، انحناها، هماهنگی با فرهنگ و شرایط اقلیمی، عظمت، رنگ‌ها یا نشانه‌های قدمتی که ما را به خلسه‌های پر از تخیل می‌برند، هر کدام از اینها ممکن است یک عمارت را شاخص و برجسته کنند.

در این پست بناهایی را با هم مرور می‌کنیم که هر یک از…

یک ستاره سینمای کلاسیک را در نظر بگیرید مثلا همفری بوگارت را. تلفن را با یک دست در دست می‌گیرد، سیگاری به لب دارد و بعد با افه خاصی شماره‌گیر را می‌چرخاند و با صدای بم مردانه‌اش می‌گوید که نلفنچی فلانجا را برایم بگیر!

چنین منظره‌ای دیگر…