آغاز پخش سریال حیثیت گمشده از فیلیمو –


ما در حال و هواهای مختلفی فیلم و سریال می‌بینیم. گاهی به خاطر جنبه هنری آنها فیلم را می‌بینیم. گاهی می‌خواهیم عاشقانه‌ای ببینیم که تا مغز استخوان ما را بسوزاند! گاهی می‌خواهید فیلم‌ها در حد ماموریت غیرممکن یا خانه کاغذی ببینیم و خودمان را جای قهرمان‌های آنها بگذاریم که همه چارچوب‌های روتین را در هم می‌شکنند.

در شبکه استریم و پخش جاری ایران هم بارها برای مخاطب‌های مختلف سریال تهیه شده. مثلا سریال‌های داشته‌ایم که با نشان دادن موقعیت‌های لوکس و برآورده شدن آرزوهای ناممکن قشر تهیدست، قصد داشته‌اند آنها را در خیال آرام کنند یا اینکه بگویند که زندگی آرمانی همین است و اگر زندگی آرمانی می‌خواهی باید درگیر همه چیزهای جانبی و ناپاکی‌های ناگزیز آن بشویو

ما فیلم و سریال واقع‌گرا در شبکه خانگی کم داریم. چرا؟ چون دو مشکل وجود دارد. یکی اینکه بازنمایی واقعیت جامعه بهای سنگینی دارد و شما ممکن است با اتهاماتی مانند سیاه‌نمایی روبرو شوید. دوم اینکه این محتواها داتا تلخ هستند و منی که بعد از یک روز کار خسته‌کننده پای تلویزیون می‌نشینم می‌خواهم لقمه‌ای آسان‌تر را هضم کنم و تمدد اعصاب کنم.

حداقل در قسمت نخست سریال سریال حیثیت گمشده ما شاهد آپارتمان‌های اوکس و هولدینگ هزاران میلیارد تومانی یا زنان بسیار خواستنی و آقایان خوش پوش نیستیم.

برخی از هنرپیشه‌‌های این سریال بازیگران سریال حیثیت گمشده مهدی حسینی نیا – بهاره افشاری  – الناز حبیبی  – امیر نوروزی – بهزاد خلج  – مهدی زمین پرداز
و ستاره پسیانی هستند.

سکانس اول مراسم سالگرد ازداج زوجی به اصطلاح معمولی را نشان می‌دهد. مرد ظاهرا ناظر یا سرکارگری در پروژه‌های ساختمانی است و درآمدی محدود دارد. این دو بعد از ۲ سال ازدوج موفق به فرزندآوری نشده‌اند و مرد ظاهرا همه خوشی و ثمره ازدواج را در فرزند داشتن می‌بیند و از این او شور و نشاط همسرش را برای برگزاری خانگی مراسم سالگرد را نادیده می‌گیرد و کارشان به دعوا و دشنام می‌کشد.

بعد سریال فلش فوروارد می‌شود به ۶ سال بعد و متوجه می‌شویم این زوج هنوز فرزندی ندارند و چنان که برمی‌آید گویا اشکال از مرد با بازی مهدی حسینی نیا است.

در شرایط سخت جامعه ایران هم مرد و زن وسوسه‌هایی در پیرامونشان است و نکاتی را از هم مخفی می‌کنند تا اینکه یک واقعه غیرمنتظره پیش می‌آید و مرد متوجه می‌شود که چه چیزهای زیادی را از همسرش نمی‌دانسته و با آوار سوال‌ها روبرو می‌شود.

برخلاف سریال‌های شیک شبکه‌های خانگی شما این بار خانه‌های واقعی‌تری می‌بینید. کلنجار رفتن مردم را زنده بودن می‌بینید. شهر چرک و خاکستری و خستگی عامه را می‌بینید.

شاید اینها بخوشایند نباشند اما کارگردان سریال -سجاد پهلوان زاده- دقیقا می‌خواسته این جنبه‌های زندگی را که اکثریت مطلق مردم با آن دست به گرییان هستند، برجسته کند. درک نشدن‌ها، خستگی‌ها، ناامید‌ی‌ها، زیر و رو کشیدن نزدیک‌ترین برای هم، خروش به اصطلاح غیرت به صورت انفجاری.

شروع سریال امیدوارکننده است. اما شما ممکن است در انتظار سریال‌هایی مانند زخم کاری ۲ نشسته باشید. درگیری‌های قشر به اصطلاح دارا یا الیت جامعه با خودروها و شرکت‌هایشان!

 

اگر خواننده جدید سایت «»  هستید!
شما در حال خواندن سایت ( دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com‌ هستید. سایتی با ۱۸ سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
– سایت رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS شوید.
– شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرامصفحه اینستاگرام ما
– برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

[/vc_column_text]

این عکس شگفت‌انگیز جنگ جهانی دوم ممکن است عکس ویرایش شده یا فیک به نظر برسد. اما واقعا این طور نیست.



در این عکس سورئال، که بخشی از آرشیو عکاسی نیرو‌های دفاع فنلاند است، یک ماشین ارتش فنلاند در امتداد جاده‌ای در چند مایلی مرز با اتحاد…

دوران کودکی خودم را که به یاد می‌آورم، یاد کتاب‌های داستان مصور می‌افتم که در بعضی از صفحات آن عکس میزهای پر از غذا درج شده بود. نقاشی‌های آنقد آنقدر خوب بودند که تصور می‌کردم میوه‌ها و مرغ و بوقلمون و سوسیس فرنگی‌ها مسلما باید کیفیت…

صرفه جویی «واقعا» یک هنر است. خیلی وقت‌ها ما به بهانه تغییر دکوراسیون یا قدیمی شدن چیزی یا نامتناسب شدن چیزی با وسایل تازه به سادگی دورش می‌اندازیم یا باقیمتی بسیاری نازل به سمساری می‌دهیم.

البته این سال‌ها به خاطر فشارهای اقتصادی -چنان…

شاید این گفتار مشهور فرنگی‌ها که می‌گویند که یک عکس به اندازه هزار کلمه سخن می‌گوید، غلو باشد. گاهی در یک عکس فقط زیبایی می‌بینیم. گاهی هم داخل آن چیزی نیست. بدتر از همه، گاهی چون یک عکس برش محدودی از زمان و مکان است، به نوعی حاوی دروغ است…

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.

اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…

زمانی در بریتانیای کبیر داشتن پنجره در خانه‌ها و ساختمان‌ها بسیار گران از آب درمی‌آمد! چرا؟!

چون در سال ۱۶۹۶ با وضع مالیات بر پنجره که بسیار در جامعه منفور بود، وضعیت تغییر کرد. در این زمان مالیات بر صاحبان املاک را بر اساس تعداد…

[/vc_column][/vc_row]