تصور کنید که شخصیت‌های دوست‌داشتنی سریال بیگ بنگ تئوری کوچک می‌شدند –


سریال بیگ بنگ تئوری یک کمدی کمدی محبوب آمریکایی بود که از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۹ پخش شد. این سریال که توسط چاک لور و بیل پرادی ساخته شده ، حول محور یک گروه از چهار دانشمند بی دست و پا و کمتر اجتماعی و تعامل آن‌ها با پیشخدمتی به نام پنی و نیز با جامعه آکادمیک و برخی افراد محدو دیگر است.

شخصیت‌های اصلی آن عبارتند از: دکتر لئونارد هافستادتر (با بازی جانی گالکی)، دکتر شلدون کوپر (با بازی جیم پارسونز)، دکتر هاوارد ولوویتز (با بازی سایمون هلبرگ) و دکتر راجش کوتراپالی (با بازی کونال نیار). آن‌ها در مؤسسه تخیلی فناوری کالیفرنیا (Caltech) کار می‌کنند و عشقشان به کتاب‌های کامیک، بازی‌های ویدیویی، داستان‌های علمی تخیلی، و کار‌های عجیب و غریب مختلف است.

سریال، شخصیت‌ها روابط، شغل‌ها و دوستی‌هایشان را دنبال می‌کنند و در عین حال با ویژگی‌های عجیب و غریب و عجیب‌وغریب خود سر و کار دارند. شلدون، به ویژه، با هوش در سطح نبوغ و رفتار وسواس گونه خود برجسته است. پویایی گروه زمانی تغییر می‌کند که پنی، بازیگر مشتاق با طرز فکر عملی‌تر، با این جمع باهوش ولی با هوش هیجانی پایین تعامل می‌کند.

سریال بیگ بنگ تئوری به خاطر طنزش که اغلب حول محور فرهنگ گیک‌ها، ارجاعات علمی و تلاش شخصیت‌ها برای قرار گرفتن در جریان اصلی جامعه می‌چرخد، مشهور است. این سریال همچنین دارای شخصیت‌هایی مانند امی فارا فاولر (با بازی مایم بیالیک)، نوروبیولوژیست که دوست دختر شلدون می‌شود و برنادت روستنکوفسکی-وولوویتز (با بازی ملیسا راخ)، همسر هوارد می‌شود.

سریال بیگ بنگ تئوری در طول ۱۲ فصل خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و طرفداران زیادی جمع کرد. جوایز متعددی از جمله چندین جایزه Primetime Emmy را به دست آورد. این سریال در سال ۲۰۱۹ با پایانی صمیمانه به پایان رسید که خط داستانی شخصیت‌ها را به پایان رساند و با بینندگان وفادار سریال خداحافظی کرد.


اما تصور کنید که شخصیت‌های این سریال با حفظ برخی خصوصیات بزرگسالانه ناگهان کوچک می‌شدند. میدجرنی پاسخ می‌دهد:

اگر خواننده جدید سایت «»  هستید!
شما در حال خواندن سایت ( دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com‌ هستید. سایتی با ۱۸ سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
– سایت رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS شوید.
– شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرامصفحه اینستاگرام ما
– برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

دشمنی بین گربه‌ها و موش‌ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف‌آرایی کنند چه چیزهایی برای این نبرد می‌ساختند؟

کار یک هنرمند کانادایی تقریباً در همین سمت و سو است. جف دی بوئر با الهام از فرهنگ‌های باستانی و…

مادر طبیعت هرگز دست از شگفت زده کردن ما بر نمی‌دارد و در طول میلیون‌ها سال موجودات باورنکردنی، از ظریف گرفته تا خشن زایش کرده است.

وقتی تاریخ جانداران را مرور می‌کنیم، حشرات به اندازه یک انسان، خزندگان با ابعاد بزرگ، و جوندگان با شاخ …

هر چقدر عکس‌های تاریخی را با هم مرور کنیم، کم است. همان طور که قبلا هم نوشته بودم احتمالا بیشتر این عکس‌ها اگر در دوره خود در نشریه‌ای منتشر می‌شدند، خیلی عادی به نظر می‌رسیدند، اما حالا بعد از گذشت دهه‌ها یا حدود یک قرن، برای ما عجیب و…

در ماه مه ۱۷۸۳، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.

مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

در موقعیت‌های مختلف یا در هنگام خستگی، روش‌های مختلفی برای نشستن روی صندلی از سوی ما استفاده می‌شود که برای بدن مفید نیستند. برخی از این موارد عبارتند از:

خم شدن روی صندلی: وقتی روی صندلی خمیده می‌شوید، ستون فقرات شما به درستی حمایت…

یک سرباز صربستانی در کنار پدرش که برای ملاقات او به خط مقدم نزدیک بلگراد آمده، خوابیده است. سال گرفتن شدن عکس، حدود ۱۹۱۴/۱۹۱۵



یک نگهبان مرزی آلمان شرقی در صبحی که دیوار برلین سقوط کرد، گلی را از طریق شکافی در دیوار برلین هدیه می‌دهد،…