ایسوس پرچمدار کامپکت اندرویدی قدرتمند Zenfone 10 را معرفی کرد –


ایسوس در گوشی جدید خود از روند سازندگان گوشی که گوشی‌های صفحه نمایش بزرگ می‌سازند، دوری کرده و Zenfone 10 با چیپست پرچمدار کوالکام، صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی AMOLED و دوربین اصلی  ۵۰ مگاپیکسلی را رونمایی کرده است.

نمایشگر ۵.۹۲ اینچی این گوشی رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد.

علاوه بر دقت فراوان در نمایش رنگ‌،  نرخ تازه‌سازی آن ۱۴۴ هرتز است. حداکثر روشنایی آن ۱۱۰۰ نیت است.

ایسوس به خود می‌بالد که کاربران دیگر مجبور نیستند بین گوشی فشرده و قابل حمل یا قدرتمند یکی را انتخاب کنند. با Zenfone 10، آنها م‌ توانند هر دو را داشته باشند.

ابعاد آن ۶۸.۱ x 146.65 x 9.4 میلی‌متر  است و وزن آن به ۱۷۲ گرم می‌رسد. در داخل پلتفرم موبایل پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با پردازش هشت هسته ای ۳.۲ گیگاهرتز و گرافیک Adreno 740 – با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 وجود دارد.

دوربین اصلی آن ۵۰ مگاپیکسلی است و از سنسور IMX766 بهره می‌برد و از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر ۶ محوره استفاده می‌کند که می‌تواند جابجایی‌های تا +/-۳٪ را  جبران کند. .

فناوری OZO Audio به کاربران این امکان را می‌دهد که صدای باد را برای ضبط‌های شفاف در فضای باز حذف کنند یا صدای فضایی فراگیر سه بعدی و با کیفیت بالا را ضبط کنند.

دوربین دیگر آن یک دوربین اولتراواید  ۱۳ مگاپیکسلی است.

دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسلی است که وعده داده شده، «عملکرد عالی در نور کم» را ارائه دهد.

پرچمدار جدید ایسوس اندروید ۱۳ را با رابط کاربری Zen جدید اجرا می کند، از Wi-Fi 7 و بلوتوث ۵.۳ با پشتیبانی از رمزگشایی LDAC و aptX Adaptive بهره می‌برد.

باتری آن ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سیمی ۳۰ واتی پشتیبانی می کند. شارژر بی سیم ۱۵ واتی هم دارد. پورت USB-C دارد و از نظر مقاومت از استاندارد IP65/68 پشتیبانی می‌کند.

 

Zenfone 10 در قیاس با پرچمدارهای کنونی کوچک اما قدرتمند است و در اواخر سه ماهه سوم به فروش می‌رسد. قیمت آن در ایالات متحده در حال حاضر مشخص نشده، اگرچه قیمت اولیه آن در اروپا ۷۹۹ یورو است – که معادل حدود ۸۷۰ دلار آمریکا است.

صفحه محصول: Zenfone 10

اگر خواننده جدید سایت «»  هستید!
شما در حال خواندن سایت ( دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com‌ هستید. سایتی با ۱۸ سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
– سایت رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS شوید.
– شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرامصفحه اینستاگرام ما
– برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

جیمز باند یک شخصیت خیالی است که توسط نویسنده بریتانیایی یان فلمینگ خلق شده. باند یک مامور سرویس مخفی بریتانیایی ظریف و پیچیده است که با کد ۰۰۷ نیز شناخته می‌شود. او اولین حضور خود را در رمان «کازینو رویال» فلمینگ در سال ۱۹۵۳ انجام داد و از…

دشمنی بین گربه‌ها و موش‌ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف‌آرایی کنند چه چیزهایی برای این نبرد می‌ساختند؟

کار یک هنرمند کانادایی تقریباً در همین سمت و سو است. جف دی بوئر با الهام از فرهنگ‌های باستانی و…

همان طور که در برخی پست‌های قبلی از طراحی‌ها و معماری بد گفتیم (در اینجا و اینجا برای مثال) سوی مخالف آنها هم وحود دارد. یعنی طراح یا معماری صنعتی به کاربرد و جنبه زیباشناختی اماکن و اشیا دقیقا فکر کرده و چیزی دلخواه و هماهنگ با محیط پدید…

در سال ۱۹۰۱، راه آهن شیکاگو و شمال غربی، پل جدیدی را بر روی رودخانه Des Moines در بون، آیووا، در آمریکا افتتاح کرد. این پل رسماً پل راه‌ بون نام گرفت، اما اما مردم محلی به سرعت به آن لقب پل‌های بالای کیت شلی را دادند، به یادبود بانوی قهرمان…

به زمانی می‌رویم که یک آلمانی طبقه متوسط، ​​میلیاردها مارک در جیب خود حمل می‌کرد اما هنوز نمی‌توانست چیزی بخرد. یک قرص نان ۲۰۰ میلیارد مارک قیمت داشت.

با حقوق بازنشستگی یک هفته‌ای حتی یک فنجان قهوه را نمی‌شد خرید. سقوط آزاد ادامه داشت و…

درخت‌ها زندگی‌بخش زمین و مایه زیبایی آن هستند. انسان‌ها هزاران سال است که آنها بهره می‌برند و تا توانسته‌اند پهنه زمین برخوردار از زیبایی‌شان را کمتر و کمتر کرده‌اند. درختان متنوع با شکل و آرایش متفاوت ریشه، تنه، شاخه‌ها و برگ‌ها، چشم‌نواز…