حالا شما واقعا می‌توانید سپر نامرئی خود را سفارش دهید! – 1pezeshk


آینده زودتر از چیزی که گمان می‌کنیم، فرامی‌رسد. ربات‌های پیچیده خانگی و جت‌پک‌های شخصی ممکن است مدتی تا تکامل زمان بخواهند، اما حداقل می‌توانید همین الان به سایت تأمین مالی جمعی Kickstarter بروید و سپر نامرئی خودتان را سفارش دهید!

Invisibility Shield ۲.۰ ممکن است حالت نامرئی کامل را ایجاد نکند، اما به گفته سازندگان آن، کارکردش قانع‌کننده است. کسی که مستقیماً شخص را از روبرو ببیند، چیزی جز سایه محوی از شخص نخواهد دید.

سپر طوری مهندسی شده است که نور پس زمینه پیرامون شخص (هر چه می‌خواهد باشد: اقیانوس، یک پارکینگ بتنی یا یک دیوار آجری) به سمت بیننده خم شود و نور یاجسام پشت مرکز سپر، به سمت بیننده بازتاب یابد.

این سپر پس زمینه‌های یکنواخت و در شرایط کم نور یا ابری بهترین عملکرد را دارد، بنابراین کاربرد‌های آن بی‌حد و حصر به نظر می‌رسد.

البته اثر نامرئی دو طرفه است. اگر پشت سپر مخفی شده‌اید و می‌خواهید چیزی را در طرف دیگر ببینید، باید سر خود را به سمت بالا یا اطراف آن ببرید و حالت نامرئی خود را از بین ببرید.

صاحبان سپر نسل اول از آن برای انجام حقه‌های شعبده‌بازی و شوخی‌، پنهان شدن در هنگام بازی پینت بال و – شاید مفیدتر از همه – برای ناشناخته ماندن در هنگام بازدید از حیات وحش استفاده می‌کردند.

یک پله بالاتر از Invisibility Shield اصلی که در مارس ۲۰۲۲ در Kickstarter عرضه شد، نسل دوم در اندازه‌های بزرگ‌تر تولید خواهد شد، به اندازه‌ای بزرگ که برای پنهان کردن چندین نفر  و حمل و نقل، جابجایی  و ایستادن پشت سر آن آسان‌تر باشد.

اما سپر‌ها هنوز حجیم هستند، یعنی یک شنل راحت نیستند که راحت در بر کنید.

بزرگترین اندازه Megashield است که ۱۸۳ سانتیمتر ارتفاع دارد و ظاهراً استفاده چندنفره مناسب است. مدل مینی  فقط حدود ۳۰ در ۲۰ سانتی‌متر اندازه دارد که می‌توانید از آن برای پنهان کردن‌اشیاء کوچکتر (اما نه خودتان) استفاده کنید.

این محافظ که از پلی کربنات مرغوب ساخته شده، کاملاً ضد آب و کاملاً قابل بازیافت است و به هیچ منبع برقی نیاز ندارد.

این وسیله نمونه خوبی از مهندسی نوری است، با توجه به نیاز نداشتن به نیرو، داشتن آن ما را به نوعی شبیه مرد نامرئی می‌کند و داستان‌های علمی تخیلی را به یاد ما می‌آورد.


اگر خواننده جدید سایت «»  هستید!
شما در حال خواندن سایت ( دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com‌ هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
– سایت رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS شوید.
– شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرامصفحه اینستاگرام ما
– برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تماشای مراحل ساخت هنرهای دستی یا دکوراسیون داخلی و خارجی منزل برای بسیاری جالب و لذت‌بخش است. حتی اگر فعلا یارای تجمل باز اقتصادی خرید و بهسازی و نوسازی منزل نداشته باشند یا عملا در کار هنری نباشند.دست‌کم ایده‌ای در ذهنشان می‌ماند که از…

طراحی خودرو فرآیند پیچیده ای است که شامل عوامل مختلفی است تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی& ایمن، کارآمد , زیباست و نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را برآورده می کند. فاکتورهای زیر برای مثال موثرند:ایمنی: ایمنی در طراحی خودرو از…

تصور کنید وارد اتاقی می‌شوید و صندلی‌ای را می‌بینید که شبیه یک قاچ هندوانه غول‌پیکر است، همراه با پوست و دانه‌هایش. یا صندلی‌ای که شبیه آناناس سیخ‌دار است، با لبه های تیز و اندرون نرمش؟این دنیای بونی کاره‌را است، هنرمند با استعداد سه…

یخ‌فروش‌ها در دوران قدیم اهمیت زیادی داشتند. قبل از رواج یخچال‌های مدرن، زندگی بدون آنها مختل می‌شد.عکس‌های این نوشته نگاهی اجمالی به دوران گذشته می‌اندازند، زمانی که صدای یخ‌فروش‌ها و شکستن بلوک‌های یخی در خیابان‌ها طنین‌انداز می‌شد.…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: “بگذارید کیک بخورند.” این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…

تهیه فهرستی از آثار علمی تخیلی که در ایران ترجمه و منتشر شده باشند و محبوب باشند، دشوار است. کلا وقتی فهرست می‌کنیم هدف ما ترغیب خواننده به بیشتر خواندن است و نه اینکه ادعا کنیم چیز کاملی درست کرده‌ایم.پس این شما و شماری از محبوب‌ترین…





منبع