فیلم بالیوودی فرصت Fursat به طور کامل با آیفون فیلمبرداری شد


به نظر می رسد اپل با انتشار یک فیلم ۳۰ دقیقه‌ای طولانی و حماسی بالیوود که به طور کامل با آیفون فیلمبرداری شده می‌خواهد قابلیت تصویربرداری موبایل‌های خود را به رخ بکشد.

فیلم “Fursat“ که به طور کامل با آیفون ۱۴ پرو گرفته شده، یک موزیکال به سبک بالیوود است قدرت عشق را جشن می گیرد.

اپل می‌گوید: «این فیلم داستانی را به تصویر می‌کشد که چگونه می‌توان عشق را در زمان قدردانی از زمان حال یافت و آن را گرامی داشت، نه اینکه در گذشته ساکن شود یا نگران آینده باشد. «فورست» تمام اجزای سینمای عامه‌پسند، از جمله آهنگ‌ها و رقص‌های را در خود دارد.»

«فرصت» به کارگردانی ویشال بهاردواج -کارگردان برنده جایزه بالیوود- و با حمایت بازیگران و گروهی از شخصیت‌های مشهور بالیوود، صحنه‌‌های باشکوهی دارد و طراحی رقص نشان می‌دهد که این روزها، تنها چیزی که عکاسان و فیلم‌سازان را باز می‌دارد تخیل و انگیزه است.

بهاردواج می‌گوید: «آی‌فون به‌عنوان یک دستگاه، محدودیت‌هایی را که در دوران رشد داشتیم از بین می‌برد.»

اپل همیشه می‌خواهد گوشی‌های جدید خود را یک دوربین حتی در حد دوربین فیلمبرداری جا بزند و در گذشته هم با فیلم “زندگی فقط یک رویا” اثر پارک چان ووک – این شایستگی را نشان داده بود.

ماه گذشته، یک فیلم کوتاه ۱۷ دقیقه‌ای دیگر به نام «Through the Five Pass» توسط کارگردان و فیلمنامه‌نویس برنده جایزه پنگ فه را منتشر کرد که کاملاً با آیفون فیلمبرداری شده بود. آن فیلم شامل مجموعه‌های پیچیده‌ای بود، اما «فرصت» نه تنها زمان ازمان دو برابر دارد، بلکه پیچیدگی صحنه به صحنه را نیز افزایش می‌دهد.

ادعا شده از نظر بصری، کیفیت فیلم‌های نشان‌داده‌شده در Fursat به به کیفیت دوربین‌های تجاری حتی یک دهه قبل می‌رسد یا حتی از آن فراتر می‌رود.

عکاسان و فیلمسازان اغلب دوست دارند مشکلات محتوای باکیفیت خود را به گردن پاسخگو نبودن تجهیزات بیندازند، اما اپل می‌خواهد این عذر را برطرف کند.