کشف سوزن فرو رفته در مغز یک پیرزن 80 ساله توسط پزشکان


به صورت باورنکردنی روز چهارشنبه مشحص شده که یک زن مسن در خاور دور روسیه  80 سال تمام با یک سوزن به طول اینچ در مغزش زندگی کرده است. با انجام یک سی تی اسکن این تشخیص داده شد.

پزشکان بر این باورند که این زن قربانی یک کودک‌کشی ناموفق توسط والدینش بوده است و آنها از ترس بدتر شدن وضعیت او، اقدام به برداشتن سوزن نخواهند کرد.

اداره بهداشت محلی در منطقه دورافتاده ساخالین روسیه گفت: «چنین مواردی در طول سال‌های قحطی غیرمعمول نبوده است!

تلاش برای قتل این کودک در زمان جنگ چهانی دوم رخ داده بود. این روش اغلب برای پنهان کردن شواهد جرم (در آن زمان) مورد استفاده قرار می گرفت.

کمبود مواد غذایی در سراسر اتحاد جماهیر شوروی در طول جنگ رایج بود و بسیاری از مردم در فقر شدید زندگی می کردند.

اداره بهداشت محلی گفته است که سوزن به لوب جداری یا پاریتال چپ او نفوذ کرده اما نتوانسته مرگ‌زار شود.

حتی این بیمار هرگز از سردرد ناشی از جراحت شکایت نکرده بود و خطری برای او ایجادنشد.

وضعیت وی توسط پزشک معالج تحت نظر گرفته شده است.

منبع: آژانس پرس

اگر خواننده جدید سایت «»  هستید!
شما در حال خواندن سایت ( دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com‌ هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
– سایت رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS شوید.
– شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرامصفحه اینستاگرام ما
– برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

طراح گرافیک، سرگئی کرمانوف، طرح‌های لوگوی برخی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان، تبهکاران و دیگر شخصیت‌ها را ایجاد کرده که تایپوگرافی را به طرز شگفت‌آوری در خود جای داده‌اند.

«برای من جالب بود که تصاویر شخصیت‌ها را با متن نوشته‌هایشان ترکیب…

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.

دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.

برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…

گارداسیل واکسنی است که به محافظت در برابر انواع خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) کمک می‌کند، که یک عفونت شایع مقاربتی است که می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مختلف از جمله زگیل تناسلی و برخی از انواع سرطان شود. این واکسن برای جلوگیری از…

طراحی‌های داخلی و خارجی هم این روزها بسیار تکراری شده‌اند و فاکتورهایی مانند هزینه مواد، هزینه طراح و تخیل او و انتظارات سطح پایین کارفرماها از نظر کاربرد یا زیبایی‌شناسی آنها باعث می‌شوند که شاهد طراحی‌های تقریبا همسان در مجموع باشیم.…

در قسمت دوم خوشمزه‌ترین غذاهای کشورهای مختلف ما باز غذاهای لذیذ و گاه عجیبی از کشورهای مختلف می‌بینیم. این تصاویر توسط میدجرنی با اطلاعاتی که به آن داده‌اند، بازسازی شده‌اند.

قسمت اول این پست را در اینجا ببینید.

شیلی



بلژیک:…